Remont pokuju 15m2

« Powrót do grupy: Wykańczamy budynek

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
◂  1 2

18 marca 2007, 19:57

Zgadzam sie: good 0 bad

Wapno zejdzie pod szpachelką, ewentualnie potem zmyć pędzlem wodą.

A do gruntowania ROZPUSZCZALNIKOWY preparat gruntujący , akrylowy. (często nazywają z niemiecka TIEFENGRUNT, ale na rozpuszczalniku).

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 marca 2007, 20:31

A ile tego kupic? jak to urzywac? jestem kompletnie zielony,sp5es.moglbys podac gg lub zaklikac na : 4592211

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 marca 2007, 01:43

Użytkownik zaftarczuk4 napisał: Ja bym bral Dupa grund,ile tego zamowic na 15m2? pedzlem to nakladac na sciane? a czym wyrownac sciany?

na pokój 15 m2 - w ślepo trzeba przyjąć 30m2 ścian + 15 m2 sufitu ścianę . Zużycie pewnie będzie 0,1 -0,12 l/m2 , czyli max 45m2 x 0,12 l/m2 = 5,4 l min 30m2 *0,1 = 3 l
Trzebaby sprawdzić jakie mają opakowania.
Trzeba się liczyć, że może 1-2 dni pośmierdzieć! ALe to ofiara, by naprawdę zadziałało. I oczywiście wietrzyć. Mimo wszystko ne radziłbym stosowac wodnych. Najlepiej byłoby ocenić ścianę.

Ta metoda jest obarczona mniejszym ryzykiem.

Nanosić cienkim wałkiem , lekko odciśniętym, malować z dołu do góry (mniej chlopie i mniej spływa) i zabezpieczyć dobrze podłogi. Pochlapania zaschnięte wyglądają szkliście i są nie do usunięcia.

Potem można poszpachlować dowolnymi szpachlówkami wewnętrzymi , tynkiem strukturalnym, farbą strukturalną - czym się chce w zależności co ma być, na ile gładko i z ile.

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
◂  1 2

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum