Ubezpieczenie

« Powrót do grupy: Porady i opinie

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  2 3 4

28 maja 2026, 15:06

Zgadzam sie: good 0 bad

W moim przypadku pomocna okazała się firma Bellvare - ubezpieczenia dla przedsiębiorcy , gdy potrzebowałem wsparcia przy wyborze ubezpieczenia zdrowotnego. Doradcy pomagają przeanalizować dostępne rozwiązania oraz wybrać zakres ochrony odpowiadający sytuacji klienta.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

dziś, 12:03

Dzień dobry, mam do Was ogromną prośbę o poradę, bo temat spędza mi sen z powiek od dobrych kilku tygodni. Pracuję jako wolny strzelec, zarządzam bazami newsletterowymi dla kilku większych marek i ostatnio uświadomiłem sobie, jaka odpowiedzialność na mnie ciąży. Jak mi się ktoś włamie na serwer albo na konto, to kary za naruszenie RODO mogą mnie po prostu zmieść z planszy, o utracie zaufania klientów nawet nie wspominając. Zacząłem szukać jakiegoś ratunku i wpadły mi w oko ubezpieczenia cyber, bo z tego co widzę, to polisy obejmują też właśnie kwestie administracyjne i wsparcie prawne w takich kryzysowych momentach. Pytanie tylko, czy dla jednoosobowej działalności to nie jest strzelanie z armaty do wróbla? Z drugiej strony, koszty ewentualnego prawnika czy audytu po ataku pewnie przewyższą składkę za parę lat z góry. Korzysta ktoś z Was z takiej ochrony? Interesuje mnie głównie, jak wygląda procedura zgłaszania takiej szkody, czy trzeba mieć jakieś super certyfikowane zabezpieczenia własne, żeby w ogóle chcieli z nami rozmawiać, czy wystarczą zwykłe, zdroworozsądkowe praktyki? Bardzo chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach, bo muszę podjąć jakąś decyzję do końca miesiąca.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

dziś, 13:06

anchor sei network wallet

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  2 3 4

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl