dospawa na brama

« Powrót do grupy: Ogrodzenia i nawierzchnie

17 maja 2016, 15:51

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam. Z tyłu domu mam zamontowaną deugą bramę, taka lekka metalowa, łącznie ma ze 6 metrów i jest to brama rozchylna (dwie otwierające się połowy). Potrzebuję jakiś fajny siłownik, nie znam się od razu mówi e, ale nie lubię badziewia:)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 maja 2016, 20:35

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik Doro-zen napisał: Witam. Z tyłu domu mam zamontowaną deugą bramę, taka
lekka metalowa, łącznie ma ze 6 metrów i jest to brama
rozchylna (dwie otwierające się połowy). Potrzebuję
jakiś fajny siłownik, nie znam się od razu mówi e, ale
nie lubię badziewia:)

Mogę ci z doświadczenia polecić napędy BFT, np. Phobos. To sprawdzone rozwiązanie, zwłaszcza do tego rodzaju bram. Mają sporo rzeczy, które ułatwiają funkcjonowanie zimą. No i moim zdaniem są solidnie wykonane.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum

• blacha perforowana Liczba postów: 154 Grupa: Ogrodzenia... Blachy perforowane jako elewacje to nowoczesne i estetyczne rozwiązanie dla każdego, kto ceni oryginalny design i trwałość. Perfopol oferuje szeroką gamę wzorów...
  • Płoty ogrodowe Liczba postów: 1054 Grupa: Ogrodzenia... Jeśli szukasz wysokiej jakości drewnianych listew do swojego projektu, warto zajrzeć na https://listwywplot.pl/kategorie/drewnia ne-listwy/. Oferują bogaty wybór...
  • Jak to jest z ogrodzeniem? Liczba postów: 358 Grupa: Ogrodzenia... Natrafiłam na ofertę firmy Janowski https://www.siatki.com.pl/, gdzie dostępne są panele ogrodzeniowe w różnych wariantach. Chciałabym dowiedzieć się, czy panel...