offline HomeDecora doświadczony
|
|
|
| |
| Reklamy Google | |
offline widar fachowiec
|
|
|
| |
| Reklamy Google | |
offline Eccelent kierownik
|
|
|
| |
offline Kaskader majster
|
Ja uważam że tynki dekoracyjne mają i zawsze będą miały swoją duszę. Jestem zwolennikiem takiej formy zdobienia ścian szczególnie podobają mi się w przedpokojach lub kuchniach. Zastanawiamy się z żoną nad remontem i właśnie pierwsze co nam przyszło do głowy to tynki dekoracyjne |
|
| |
Gość: Sabina praktykant |
u mnie w domu tynki dekoracyjne wykonywała firma z Piotrkowa Trybunalskiego (mieszkam w Żyrardowie) to co oni robią to prawdziwy odlot, mile ich wspominam, pełen profesjonalizm. Minęło już prawie 3 lata i nie widać śladów użytkowania (poza małym wgnieceniem przy przenoszeniu stołu na wigilię:) |
|
| |
| Reklamy Google | |
Gość: Sabina praktykant |
|
|
| |
offline Vermmer doświadczony
|
Hello, nie znam się wcale, ale ostatnio slyszałem, że materiały budowlane i wykończenia dobrze się robi z Koramic'a. słyszeliście coś o nich?? z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam |
|
| |
offline newdesign ekspert
|
|
|
| |
offline Senpo doświadczony
|
|
|
| |
offline kanders kierownik
|
|
|
|
tynki dekoracyjne
«
Powrót do grupy: Najnowsze trendy
Ostatnio na forum
- Firanki, czy rolety? Liczba postów: 492 Grupa: Najnowsze t... Urządzając mieszkanie albo dom, często pomijamy temat osłon okiennych aż do samego końca. To błąd, bo dobrze dobrane rolety lub żaluzje potrafią zmienić charakt...
- Narożnik Liczba postów: 9 Grupa: Najnowsze t... Ostatnio przeglądałem ofertę narożników i wpadły mi w oko te w kształcie U. W ofercie sklepu meblowego i-meble są naprawdę różne warianty, także kolorystycznie....
- Europalety Liczba postów: 53 Grupa: Najnowsze t... Na https://penny.pl/sztaplowanie-desztaplow anie-i-kontrola-palet/ jest fajnie pokazane, jak można automatycznie sztaplować i kontrolować palety. Widać, że takie...