pokój dla nastolatka:
... ... Jak urządzić pokój dla nastolatka? ... Jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ... jak urządzić pokój dla nastolatka? ...
... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ... idealny pokój dla nastolatki ...
Na każdą likwidowaną jednoosobową firmę przypada ok. 1,5 rejestracji. Nowe dane z CEIDG
W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku do rejestru CEIDG wpłynęło 220,1 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej. To o 0,6% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Choć liczba wniosków o otwarcie JDG rdr. minimalnie spadła, to wciąż pozostaje większa niż liczba wniosków o zamknięcie. W okresie I-III kw. 2024 r. było ich odpowiednio 221,4 tys. i 141,9 tys. Natomiast w I-III kw. 2025 r. odnotowano 220,1 tys. i 143,1 tys. W analizowanym czasie do ww. rejestru wpłynęło 149,3 tys. wniosków o wznowienie ww. działalności, tj. o 34 mniej niż w I-III kw. zeszłego roku. W pierwszych trzech kwartałach br. w żadnym z województw nie wzrosła rdr. liczba wniosków o założenie JDG. Natomiast taki wzrost jest widoczny w przypadku zgłoszeń bez wskazania województwa prowadzenia działalności.
Fraudy, przestoje i utracone przychody – dlaczego firmy potrzebują PayTechów bardziej niż kiedykolwiek
Rosnąca liczba oszustw płatniczych i przestarzałe systemy bankowe coraz mocniej uderzają w firmy, których działalność w dużej mierze opiera się na transakcjach online i retail – zwłaszcza platformy e-commerce, sieci handlowe czy operatorów płatności i fintechy. Jak pokazuje World Payments Report 2026 przygotowany przez Capgemini, przedsiębiorstwa o takiej ekspozycji tracą średnio 2% swoich przychodów z powodu fraudów oraz przestojów w obsłudze transakcji. Dla wielu z nich to realny koszt, który bezpośrednio przekłada się na utratę klientów i zysków. Mimo rosnącej cyfryzacji sektora finansowego, część instytucji wciąż koncentruje modernizację na warstwie użytkowej, pozostawiając zaplecze technologiczne w tyle za tempem rynku. W tym czasie PayTechy inwestują w rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo, płynność i automatyzację – czyli dokładnie to, czego dziś potrzebują sprzedawcy, by chronić stabilność swojego biznesu.
Proszę czekać, trwa wczytywanie danych...
Czy na pewno chcesz zgłosić nadużycie przez podany post moderatorowi?