Artykuły
Prawo autorskie na rynku dzieł sztuki
Sztuka dla wnuka mówi powiedzenie często używane przez ludzi związanych z rynkiem sztuki. O tym, że sztuka to inwestycja długoterminowa, nikogo nie trzeba przekonywać. Sowity zysk na zakupionym za rozsądną cenę dziele sztuki nie jest wcale rzadkością, pozostaje raczej kwestią czasu. Może niekoniecznie trzeba czekać kilka pokoleń, ale wydaje się, że okres dziesięciu lat to minimalna cezura czasowa korzystnej inwestycji...
Koncepcja marketingowa prezentująca kompletne aranżacje produktów
W 1998 roku firma Villeroy & Boch, uznany niemiecki producent wyrobów z ceramiki, obchodziła 250. rocznicę swego powstania. Tak niezwykła rocznica wymagała równie niezwykłego uczczenia i dlatego właśnie wtedy zaprezentowano „The House of Villeroy & Boch” – wyjątkową koncepcję marketingu i sprzedaży...
Deweloper zaangażowany
Deweloperzy realizując inwestycje mieszkaniowe poza granicami Poznania, pozwalają lokatorom odnaleźć swoje miejsce na ziemi. Co ważne, coraz więcej firm nie kończy swojej działalności na oddaniu kluczy mieszkańcom, ale pomaga tworzyć więzi między sąsiadami, integruje mieszkańców, organizuje imprezy oraz oczywiście inwestuje w budowanie infrastruktury w otoczeniu...
Budownictwo na miarę XXI wieku
Budowanie z wielkiej płyty odeszło już w zapomnienie. Obecnie deweloperzy dbają nie tylko o to, by zapewnić ludziom dach nad głową, ale coraz ważniejsza staje się forma architektoniczna, wykończenie klatki schodowej czy wygląd podwórka...
Metropolie zmieniają swój charakter
Polskie miasta pustoszeją. Powoli staje się to faktem. Z jednej strony ludzie nie chcą mieszkać w centrach głośnych miast, z drugiej puste mieszkania zaczynają zmieniać swój charakter, stając się lokalami użytkowymi...
Rynek pierwotny czy wtórny?
Wszyscy ludzie marzą o tym by mieć własne „cztery kąty”. W momencie, gdy decydujemy się na zakup mieszkania, musimy przede wszystkim podjąć decyzję czy ma pochodzić ono z rynku wtórnego czy pierwotnego. Dokonując tego wyboru powinniśmy rozważyć wszystkie kwestie związane z nieruchomościami...
Nowoczesne zarządzanie nieruchomościami
Codzienne życie zaczyna przyzwyczajać nas do luksusów. Korzystamy z wszelakich narzędzi ułatwiających nam życie. Cenimy sobie prostotę ale i funkcjonalność. Nasze wyższe potrzeby i wymagania szybko przekładają się również na rynek zarządców nieruchomości...
Jak stworzyć pozytywny wizerunek firmy budowlanej? - Wykorzystanie internetu w promocji firmy
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wykorzystanie w tym celu możliwości, które managerom firm budowlanych daje internet jest dziś niezwykle ważne. Szczególne korzyści płyną z dostosowania firmowej strony internetowej do potrzeb dziennikarzy oraz szerokiej współpracy z serwisami branżowymi...
Zarządzaj energią, aby zwiększyć sprawność swego budynku i osiągnąć korzyści finansowe
Nigdy wcześniej nie było lepszego okresu na to, aby właściciele komercyjnych nieruchomości zaangażowali się aktywnie w kwestię ich sprawności energetycznej. Energia stanowi największy koszt operacyjny w ramach budynku, jej ceny rosną, a kontrola temperatury i oświetlenie (składniki najbardziej wpływające na koszty energii) są dwoma najważniejszymi kryteriami, które wymieniają najemcy podejmujący decyzję o rezygnacji z najmu...
Portale społecznościowe - W sieci kontaktów
Człowiek jest istotą społeczną i poszukuje kontaktu z innymi ludźmi oraz grupami i społecznościami z którymi mógłby się identyfikować. Dzięki rozwojowi technologii internetowych realizowanie tych potrzeb jest łatwiejsze niż kiedyś – zawieranie znajomości i tworzenie sieci kontaktów coraz częściej przenosi się do świata wirtualnego. Obok istniejących od dawna, niezwykle popularnych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Nasza-klasa, Goldenline ciągle powstają nowe – jednym z nich jest portal MyBudujemy.pl...
