Artykuły
Najnowsze trendy w projektowaniu powierzchni biurowych
W dniu 7 kwietnia 2017 r. odbyły się kolejne warsztaty w ramach Construction Marketing Group, które tym razem przygotowała i poprowadziła firma RD bud – Generalny Wykonawca obiektów kubaturowych. Tematem przewodnim spotkania były nowoczesne biurowce, a w szczególności ich aranżacja w sposób najbardziej przyjazny dla użytkowników...
Alternatywne inwestowanie w akademiki i domy opieki dla seniorów
Inwestycja w nieruchomości to wciąż jeden z najlepszych sposobów lokowania środków finansowych. Szukając takich form, które przyniosą największe stopy zwrotu, w polu zainteresowania inwestorów znajdują się już nie tylko biurowce, centra handlowe czy mieszkania na wynajem. Na świecie buduje się lub adaptuje budynki na nowoczesne akademiki i domy opieki nad osobami starszymi. Czy tak będzie również w Polsce?...
Czy Wystawa EXPO 2022 odbędzie się w Łodzi?
Rzeczpospolita Polska oraz miasto Łódź ubiega się o organizację wystawy EXPO 2022. Od 3 do 7 kwietnia delegaci Międzynarodowego Biura Wystaw (BIE) odwiedzają nasz kraj z misją ewaluacyjną, aby merytorycznie ocenić gotowość państwa i miasta do przygotowania przedsięwzięcia...
Zakończyła się Konferencja Dobra Energia w Poznaniu
Ponad trzysta osób wspólnie dyskutowało o przyszłości odnawialnych źródeł energii podczas pierwszej konferencji z cyklu Dobra Energia. Wszyscy uczestnicy byli zgodni co do tego, że mamy przed sobą wiele wyzwań, zmian, ale też wielkie szanse na to, aby polski rynek energetyczny przeszedł w najbliższym czasie rewolucyjne zmiany...
Światowy Dzień Wody i akcja #NoWalking4Water.
Po co marnować wodę?”, to ogłoszone przez ONZ, hasło przewodnie obchodów Światowego Dnia Wody 22 marca 2017 roku. Celem zaplanowanych na ten rok działań jest zwrócenie większej uwagi na możliwość ponownego wykorzystania zużytej wody i korzyści z tego płynących, zarysowanie wyzwań oraz doprowadzenie do zredukowania ilości zużywanej wody...
Jak rozpoznać rzeczywiste potrzeby mieszkaniowe Polaków?
Cel deweloperów jest prosty: sprzedać mieszkania z inwestycji i osiągnąć konkretny zysk. Czasami jednak trudno wyjaśnić, dlaczego jedna inwestycja cieszy się wielkim powodzeniem, podczas gdy biuro sprzedaży konkurencji świeci pustkami. Często powodem jest fakt, że pomysły marketera niekoniecznie oddziałują na klienta tak, jak założył on w swoich planach. Branża nieruchomości jest bardzo specyficzna i trudno w prosty sposób przewidzieć odczucia klientów przy podejmowaniu tak ważnej decyzji. Oprócz atrakcyjności samych mieszkań, na ocenę wpływ mają wszystkie pozostałe czynniki - od materiałów reklamowych, po intensywność i rodzaj kontaktu z reklamą. Kluczowe jest więc rozpoznanie rzeczywistych potrzeb klienta. A skoro deweloperzy mają z tym często problem, czy jest szansa, że w potrzeby społeczeństwa będzie potrafił wpasować się rząd z nowym programem mieszkaniowym?...
Można już aplikować do IV edycji „Mentors4Starters”.
6 lutego ruszyła rekrutacja do IV edycji „Mentors4Starters”, programu doradczo-rozwojowego skierowanego do młodych liderów. W tym roku uczestnicy mają do wyboru aż 30 mentorów z różnych branż, którzy pomogą im rozwinąć karierę zawodową i przybliżą specyfikę wymarzonej dziedziny. Organizatorzy – Fundacja Mentors4Starters z pomocą warszawskiego oddziału Global Shapers – ogólnoświatową organizacją powstałą z inicjatywy Światowego Forum Ekonomicznego – na zgłoszenia czekają do 5 marca...
Sprzedaż i oferta nieruchomości w 2016 roku
Za ubiegłorocznym, rekordowym wynikiem sprzedaży mieszkań stoi szeroka oferta rynku deweloperskiego, skierowana do wszystkich grup nabywców. Bogata oferta nowych mieszkań przyciągnęła w 2016 roku niespotykaną jak dotąd w całej historii rynku liczbę nabywców. Deweloperzy kolejny raz ustanowili rekord sprzedaży. Jak obliczają specjaliści, w sześciu największych miastach w kraju właścicieli znalazło 62 tys. lokali. To wynik o jedną piątą lepszy niż w 2015 roku...
Laureatem Gali Builder Awards - Somfy.
25 stycznia w Warszawie odbyła się uroczysta XIV Gala Builder Awards. Miesięcznik "Builder" nagrodził firmy i ludzi, którzy w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju branży budowlanej w Polsce...
Jubileusz Purmo - 25 lat działalności w Polsce
Marka Purmo, która wchodzi w skład koncernu Rettig Heating, obchodzi w tym roku okrągły jubileusz. Nowoczesne grzejniki oraz systemy ogrzewania podłogowego Purmo obecne są w polskich domach od 25 lat, jednak historia firmy rozpoczęła się już w XVIII wieku...
