Jaki hydrofor wybrać?

« Powrót do grupy: Robimy instalację hydrauliczną i grzewczą

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

3 września 2010, 10:52

Zgadzam sie: good 0 bad

Powiedzcie mi jaki hydrofor można wybrać dla 5 osobowej rodziny? Na rynku jest dosyć spory wybór i zaczynam się już gubić w tym wszystkim. Może polecicie mi jakieś sprawdzone produkty?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

7 września 2010, 10:28

Zgadzam sie: good 0 bad

Nie znam się na hydroforach ale słyszałam że dobre są firmy ASPRI. Pojemność i cena też w granicach normy. Możesz popatrzeć na nie, ale najlepiej jeśli udasz się do sklepu i porozmawiasz z fachowcem.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 września 2010, 14:06

Zgadzam sie: good 0 bad

Znawcy sugerują, że przy tak licznej rodzinie, zaden mały hydrofor, poniżej 100 litrów jest niewydajny. Najlepiej więc 200.

Zgłoś | Cytuj | Link

18 kwietnia 2014, 20:54

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli miałby to być niezawodny zestaw hydroforowy warto wyposażyć go w trwałą i niezawodną pompę Hydro-Vacuum np. SM4.02 oraz zbiornik ocynkowany bez przepony o pojemności co najmniej 150L. Oprócz wielu zalet niestety posiada on jedną wadę .... jest to dość głośna pompa.
Zdecydowanie cichsze są nowoczesne pompy Grundfos wyposażone w elektroniczne sterowanie, zabezpieczenie przed pracą na sucho oraz wbudowany mały zbiornik jak np. MQ3-45.
Zestawy takie niestety mają jedną zasadniczą wadę nadają się do czerpania wody ze studni gdzie lustro wody nie znajduje się niżej niż 8 metrów poniżej pompy.
Jeśli zachodzi konieczność pompowania wody z większej głębokości hydrofory muszą być wyposażone w pompy głębinowe.
Warto wtedy rozważyć trwałe i energooszczędne pompy Ebara. Można wyposażyć taki zastaw dla wygodny w [urlhttp://dostudni.net/zbiorniki-hydroforowe/42-zbiornik-zb w-200l-hydrovacuum.html]zbiornik przeponowy pompowany azotem.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 marca 2017, 21:33

Zgadzam sie: good 0 bad