Łazienka bez nudy?

« Powrót do grupy: Nowości aranżacyjne pomieszczeń

Stron: 22 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  16 17 18 19 20  ▸  ▸▸

16 czerwca 2018, 08:10

Zgadzam sie: good 0 bad

Czasem można spotkać także łazienki z sauną. Bardzo fajne i nowoczesne rozwiązanie. Sam planuję coś takiego w swojej łazience. Już nawet kontaktowałem się wstępnie z firmą www.saunyfinskie.com.pl aby poznać szczegóły.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 maja 2020, 21:37

Zgadzam sie: good 0 bad

Marze o wannie w podłodze

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

14 maja 2020, 12:55

Zgadzam sie: good 0 bad

Wanna w podłodze? O kurczę, na bogato.

Zgłoś | Cytuj | Link

17 maja 2020, 17:01

Zgadzam sie: good 0 bad

Oryginalnie, kto bogatemu zabroni :) https://www.facebook.com/decoroom.eu/posts/32 65965853452358

Zgłoś | Cytuj | Link

25 maja 2020, 07:04

Zgadzam sie: good 0 bad

If you would likee to get a great deal from this piece of writing
then yyou have to apply these techniques to your won webpage.


Poker hands texas holdwm rules play poker for money

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

25 maja 2020, 12:03

Zgadzam sie: good 0 bad

W przypadku dobrej jakości wyposażenia łazienkowego, to serdecznie zapraszamy do naszego sklepu Sotbe https://sklep.sotbe.com/ w którym będziecie mogli liczyć na pełne wsparcie obsługi, różnorodność wersji i do tego oczywiście pewne i dobre warunki gwarancyjne, aż na 5 lat!

Zgłoś | Cytuj | Link

28 maja 2020, 20:19

Zgadzam sie: good 0 bad

Faktycznie w łazience tam gdzie nie ma ryzyka narażenia na wodę to można dać jakiś fajny tynk, np. Magnat Beton Style albo Glinkę Wenecką jak ktoś lubi cieplejsze klimaty. Oba rozwiązania naprawdę bardzo fajne i praktyczne, dające praktycznie natychmiastowy efekt

Zgłoś | Cytuj | Link

30 maja 2020, 18:00

Zgadzam sie: good 0 bad

An impressive share! I've just forwaarded this onto a coworker who had been conducting a little research on this.
And he in fact ordered me breakrast because I stumbled upon it
for him... lol. So allow me to reword this....
Thanks for the meal!!Butt yeah, thanks for spending time
to talk about this subject here on your site.


Hand poker online poker yak grati poker

Zgłoś | Cytuj | Link

31 maja 2020, 13:55

Zgadzam sie: good 0 bad

Do mojej łazienki armaturą zamawiałem tutaj https://swissliniger.pl/ u tego producenta i powiem wam że warto było. Jakość ich kabiny prysznicowej i umywalek jest dobra, są stylowe, pasowały by do każdego wnętrza. Także zachęcam do sprawdzenia ich oferty, warto.

Zgłoś | Cytuj | Link

3 czerwca 2020, 14:08

Zgadzam sie: good 0 bad

Fajnie przynajmniej jeden element wyposażenia wziąć mocno oryginalny, indywidualny, jako wyróżnik naszej aranżacji.
https://www.decoroom.eu/kuchnie

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 22 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  16 17 18 19 20  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • Pokój dla dziecka Liczba postów: 173 Grupa: Nowości ara... Polecam sprawdzić na stronę https://multirodzice.pl/najlepszy-przyja ciel-z-dziecinstwa-czyli-zabawka-na-cale -zycie/ to jest blog dla rodziców. Ostatnio czytałam...
  • nowe mieszkanie dla żony Liczba postów: 33 Grupa: Nowości ara... W zeszłym roku zmieniłem meble w kuchni i powiem wam, że wznieśliśmy się na wyższy poziomi. Bardzo ładne meble zamówimy w tej firmie https://www.meblox.pl/nasze...
  • Aranżacja salonu Liczba postów: 300 Grupa: Nowości ara... Szanowni Państwo, Do wygładzania powierzchni sufitów oraz ścian rekomenduję wybór gładzi szpachlowej Śnieżka Acryl-Putz® ST10 Start. Gładź można aplikować na ró...
  • Lampy do pokoju dziecka Liczba postów: 90 Grupa: Nowości ara... Użytkownik Gość: monika1980 napisał: swietne oswietlenie dla dzieci jest tu www.puchatkolandia.pl/oswietlenie/#wc Body Bardzo ładne :) Jakby ktoś szukał artyku...
  • Fajne meble do pokoju dziennego? Liczba postów: 127 Grupa: Nowości ara... W pokoju dziennym zazwyczaj spędzamy największą ilość naszego czasu. Pokój dzienny to także meble, w którym gościmy naszych gości. W naszym salonie internetowym...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 17352 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 137

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >