Ocieplenie poddasza - czym najlepiej ?

« Powrót do grupy: Robimy izolację cieplną

Stron: 7 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  2 3 4 5 6  ▸  ▸▸

8 sierpnia 2018, 15:12

Zgadzam sie: good 0 bad

Na mineralnej oraz piance PUR się temat nie kończy, bo zapomnieliście o wełnie celulozowej, która moim zdaniem tu jest o wiele bardziej funkcjonalna. Świetnie można nią ocieplić poddasze, ponieważ jest jedną z tych, które można wdmuchiwać. Jest to przede wszystkim oddychający materiał termoizolacyjny, co jest jedną z wielu zalet tego materiału. :) Więcej można poczytać na oficjalnej stronie www.termex-fiber.pl .

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 września 2018, 16:50

Zgadzam sie: good 0 bad

Nie mam za bardzo doświadczenia w tym obszarze. Raczej nie będę w stanie pomóc.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 października 2018, 11:27

Zgadzam sie: good 0 bad

Najlepszym rozwiązaniem jest izolacja natryskowa pianką poliuretanową. Wykonywaniem tego typu izolacji na poddaszach zajmuje się firma www.thpur.pl W moim przypadku wykonanie tego typu izolacji odbiło się korzystnie na rachunkach za ogrzewanie.

Zgłoś | Cytuj | Link

5 października 2018, 13:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Piana sprawuje się bez dwóch zdań najlepiej. Wszędzie wejdzie, nie lubią jej też kuny. Resztę trzeba zapłytować. Na łączenia gładź Acryl Putz MS30 o ile pamiętam. Nadaje się do beztaśmowego spoinowania płyt. Ładnie się szlifuje i nie pęka

Zgłoś | Cytuj | Link

18 stycznia 2019, 14:37

Zgadzam sie: good 0 bad