Kolorowa sublimacja w codziennej promocji marki

« Powrót do grupy: Pasje forumowiczów

dziś, 00:54

Zgadzam sie: good 0 bad

Ubrania i gadżety wykorzystywane na co dzień często działają skuteczniej niż jednorazowa kampania w tradycyjnych mediach. Właśnie dlatego wiele firm inwestuje w rozwiązania, gdzie kluczową rolę odgrywa sublimacja. Dzięki niej pracownicy chętnie noszą firmowe koszulki czy bluzy także poza miejscem pracy, bo nadruk nie jest sztywny ani nieprzyjemny w dotyku. Z kolei klienci, otrzymując praktyczne gadżety z ciekawą grafiką, traktują je jako użyteczny dodatek, a nie kolejny zbędny drobiazg. To prosty sposób na trwałą, nienachalną obecność marki w otoczeniu odbiorców przez długi czas.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 20327 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 461

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >