To mnie naprawdę interesuje… Podziel się i zaraź innych swoimi pasjami. Opowiedz o sobie i swoim hobby…
Stron: 16 ▾ Skocz do strony idź 1 2 3 ▸ ▸▸
Dodaj zdjęcie
Dodaj film
Retail media nowym filarem rynku reklamowego. AI i dane napędzają transformację
Rynek reklamy przechodzi głęboką transformację. Z raportu WPP Media „Advertising in 2030" wynika, że do końca dekady sztuczna inteligencja, internet rzeczy i rozwiązania oparte na danych zdominują komunikację marketingową, a granice między światem online i offline coraz bardziej się zacierają. Ekrany w sklepach stają się pełnoprawnym kanałem reklamowym.
System ostrzegania w Polsce: Co musisz wiedzieć, by chronić siebie i bliskich
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji informuje: Nad naszym bezpieczeństwem codziennie czuwają tysiące funkcjonariuszy służb, żołnierzy oraz pracowników różnych instytucji państwa. System bezpieczeństwa to także ostrzeganie Ciebie i Twoich bliskich przed różnego rodzaju zagrożeniami, czy to katastrofami naturalnymi, czy o innym charakterze. W tym celu istnieją alerty RCB oraz syreny alarmowe.
Remont czy budowa od zera? Architektka z „Nasz nowy dom” rozwiewa wątpliwości
Architektka z programu „Nasz nowy dom” uważa, że nie zawsze opłaca się kupić stary dom do remontu. Wszystko zależy od tego, jaki jest stan techniczny i kondycja danego budynku. Konieczność wymiany dachu, podłóg, ogrzewania i instalacji elektrycznej może bowiem znacząco zwiększyć koszty i wydłużyć czas realizacji remontu. Martyna Kupczyk przyznaje też, że podczas modernizacji zdarzają się przykre niespodzianki, które wymagają szybkiej zmiany planów.
Praktyczne wsparcie dla projektantów i wykonawców: nowy katalog Saint-Gobain
Saint-Gobain, dostawca innowacyjnych produktów i usług dla rynku budowlanego i przemysłowego, wydał właśnie kolejną edycję Katalogu Rozwiązań Systemowych. Publikacja stanowi kompleksowy przegląd systemowych rozwiązań oferowanych przez sześć marek z portfolio Grupy Saint-Gobain: Isover, Rigips, Weber, Maris, Glass i Ecophon. Dwutomowe wydawnictwo, w którym zaprezentowano aż 463 nowoczesne produkty, w tym 73 nowości, to efekt pracy inżynierów Saint-Gobain, którym zależało na wsparciu architektów, wykonawców i inwestorów poszukujących fachowej wiedzy technicznej i sprawdzonych informacji o materiałach oferowanych przez marki wchodzące w skład Grupy.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 20207 użytkowników
gości: 373