Czy kupujac mieszkanie mamy zwracac tylko uwage na samo
mieszkanie? Takie mam przemyslenia po rozmowach w bs (b.
sprzedaxy) gdzie na pytania odnosnie inwestycji odpowiedz
raczej skompa! Potok to teoretycznie zagroxenie (biala wanna
jest dylatowana a to poencjalne miejsca "przebicia wody"), a
biuro sprzedaży nie wie na jakiej głębokości posadowiony
jest budynek, czyli jaka jest rzędna płyty dennej garaxu.
Zapytanie proszą na maila by przygotować się do
odpowiedzi ... :)
Przy aktualnym "świetle" przepustu pod al. Wyscigową przy
tzw 1% wodzie czyli takiej wystepujacej 1 raz na 100 lat
zwierciadlo wody moxe utrzymywac sie przez ok. 8 godzin na
"wysokosci" ok 198-200 cm od dna koryta. Znajac rodzaj
gruntu i parametry filtracji moxna "wyznaczyc" (mowiac
potocznie) jak dalego i na jaką glebokosc przesiąknie
woda. Zatem istotne jest na jakiej głebokości posadowione
są garaże i w jakiej odległości od cieku.
Kolejna sprawa to wentylacja mechaniczna. Jej wloty
(napowietrzanie) od strony Pallutha to otwory o sr ok 10-12
cm zapewne. Projekt był wykonany kilka lat temu z
uwzględnieniem aktualnych na owe czasy warunków okolicznej
zabudowy jak również przepustowości i natężenia ruchu
na ulicy Pallutha i al. Wyścigowej.
Aktualnie sytuacja się zmieniła, gdyż Totalizator
Sporowy uzuskał od "Ratusza" warunki zabudowy dla budynku
administracyjnego na terenie Toru Wyścigów Konnych
usytuowanego wzdłuż al. Wyścigowej (tej cześci
równoległej do Puławskiej) o pow ok. 30 000 m2.
Analizując zainstniałą sytuację, do takigo biurowca
trzeba zapewnić komunikację.
Możliwości dojazdu i wyjazdu są 3, od Puławskiej, od
al. Wyścigowej (przez Bokserską) jak również od
Pallutha. Zakładając powierzchnię 30 000 m2 moxna
przyjąć, iż w budynku będzie pracowało ok 1000-1500
osób (jak nie więcej), które zapewne w jakiejś
"części" zechcą dojechać samochodem.
Zakładając, że większość mieszka w Warszawie (nie
Piasecznie), wracając do domu bedzie wyjeżdżała ul
Pallutha badz Wyscigową, czyli kilkaset samochodów
starających włączyć się w Rzymowskiego, bezwarunkowo
bedzie stała jakąś chwilę wzdłuż budynku Point House a
spaliny będą osadzały sie na balkonach, oknach oraz
będą "wziewane" do budynku przez wykonane otwory
wentylacji.
Utrudniony również może być wyjazd z parkingu
podziemnego na al. Wyścigową!
Inwestor zapewne wie jakie były założenia projektowe
odnośnie natężenia ruchu, zapwene w momencie projektu nie
wiediał o inwestycji na Torze WK, aktualnie zatem należy
sprawdić jak będzie wyglądała komunikacja do siedziby
totalizatora i jaki będzie jej wpływ na otoczenie.
Pragnę zauważyć, iż na stronie pointhouse.pl w zakładce
LOKALIZACJA zachwalana jest ta inwestycja poprzez n.in.
Koncepcje zagospodarowania TWK, która ma mieszkańcom POINT
HOUSE dać doskonałe możliwości do spędzania wolnego
czasu.
Pytam więc, dlaczego jednocześnie nie informuje się
aktualnych i potencjalnych nabywców, iż elementem tej
koncepcji jest również budynek administracyjny cytowany
powyżej?
Czyżby koncepcja zakładała, iż pracownicy biurowca
"dolecą" do pracy, albo dojadą metrem pod sam budynek?
Zadziwiająca opieszałość i znieczulica pracowników BS
albo też wytyczne zarządu!
Mówimy tylko o "pozytywach" o zagrożeniach "nie
wspominamy" !!!
Na oddzielnym wątku, który zakładam bede przekazywał
informacje te od strony prawnej realizowanej inwestycji na
TWK.
Udowodnię też, iż Inwestor czy spółka powołana do
strzedaży mieszkań w POINT HOUSE mogła i miała
możliwość zapewnienia przyszłym mieszkańcom
odpowiednich warunków do zamieszkania, takich jake zastali
w momencie wyboru inwestycji, czyli stosunkowo małe
natężenie ruchu na ul Wyścigowej i Pallutha.
Po wybudowaniu przez TS biurowca (nie nam aktualnie projektu
zapewnienia komunikacji do biurowca) prawdopodobnie
wiekszość ruchu odbywać się będzie przez ul
Pallutha.
Mam nadzieję, że tak nie będzie.
Przeglądając niestety materiały na temat służewca,
włos się na głowie jeży, co też wyczynia Biuro
Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st.
Warszawy.
Sprawdzę dokładnie jak się sprawy mają.
Wiem, że inwestor (zapwene poprzedni GN Invest) przez 19
miesięcy starał się uzyskać pozwolenie na bodowę a
przeszkodą okazało się brak zgody na zakwalifikowanie
udcinaka (Pallutha) pomiedzy al Wyścigową a Rzymowskiego
jako drogi poxarowej dla inwestycji POINT HOUSE. Zapewne to
rozwiązano, skoro budowa ruszyła, ale trzeba to
sprawdzić, jak się sprawy mają.
Zapraszam do dyskusji i dołożenia wszelkich starań w
wyjasnieniu wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ
na póżniejszy standard i warunki zamieszkania w POINT
HOUSE.
Rośnie liczba osób zainteresowanych mieszkaniami w Point House na warszawskim Mokotowie.
«
Powrót do artykułu: Rośnie liczba osób zainteresowanych mieszkaniami... | «
Powrót do grupy: Inwestycje
Ostatnio na forum
- Południowe Bronowice – krakowska dzielnica z histo... Liczba postów: 1 Grupa: Inwestycje
- Zanim komornik zapuka do drzwi. Liczba postów: 9 Grupa: Inwestycje Komornika Sądowego działającego przy Sądzie Rejonowym w Gliwicach znajdziecie zaglądając na stronę https://komornik-gliwice.pl/ Uprawniony jest do prowadzenia p...
- Jakie mieszkanie wybrać? Deweloperskie czy używane... Liczba postów: 284 Grupa: Inwestycje Ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić usługi, z których sam skorzystałem i jestem bardzo zadowolony. Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem nieruchomości dl...
- Szkoła pod domem Liczba postów: 21 Grupa: Inwestycje Jak interesuje was dobra szkoła we wrocławiu, to warto tutaj wspomnieć o Galileo.pl . Według mnie jest to napawdę bardzo dobra szkoła, któ...
- Inwestycja Grunwald Park zbliża się do finiszu – c... Liczba postów: 1 Grupa: Inwestycje