Co na monotonne wnętrze?

« Powrót do grupy: Ciekawe pomysły

Stron: 21 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

4 maja 2010, 13:12

Zgadzam sie: good 0 bad

Moja sypialnia wygląda fatalnie. Dłużej nie wytrzymam, muszę ją wreszcie wyremontować. Jak myślicie można ożywić monotonne wnętrze przez pomalowanie ścian na intensywny kolor? Co zrobić żeby wnętrze nabrało charakteru?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 maja 2010, 13:15

Zgadzam sie: good 0 bad

ojej nie ma najmniejszego problemu z tym, żeby jakoś to rozwiązać. Moim zdaniem wystarczy tylko kilka fajnych dodatków i ta monotonia z sypialni zniknie. Może jakieś świeczki fajne poduszki i po kłopocie. Może jeśli szukasz fajnych dodatków zajrzysz sobie tutaj http://www.beta.myin.pl/ myślę, że powinnaś znaleźć tam coś co zmieni wygląd Twojej sypialni.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 maja 2010, 16:31

Zgadzam sie: good 0 bad

a jakie masz meble? Łóżko masz składane? :) Chciałabyś kupić nowe meble czy tylko drobne zmiany?

Zgłoś | Cytuj | Link

5 maja 2010, 17:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Hm, pomalowanie ścian to jedno, a dobranie odpowiednich dodatków dekoracyjnych to drugie :)
Ja np. ożywiam i upiekszam swoje pokoje świeczkami.
ładnie pachnie gdy się palą no i ładnie wygladają nie tylko wieczorem :)
Zresztą popatrz jakie moga być sliczne : http://www.myin.pl/salon/swieczki

Zgłoś | Cytuj | Link

8 maja 2010, 03:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja bym również polecił skupić się na jakimś miłym oświetleniu. Jakaś ładna lampa w rogu, dość stylowa romantyczne wieczory oraz nowoczesne halogeny na pozostałe chwile spędzone w sypialni:)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 maja 2010, 11:05

Zgadzam sie: good 0 bad

Kolor ścian może zmienić wszystko. Dlatego lepiej przemaluj pomieszczenie skoro tak się w nim męczysz. Barwy natury mają ładną kolorystykę, a do tego są dobrej jakości. Pamiętaj jednak, aby wybrać kolory mądrze, tak aby odzwierciedlały twoje upodobania, charakter i co ważniejsze pasowały do trybu życia, który prowadzisz. Cała reszta to wszelkiego rodzaju dodatki, które nadadzą sypialni specyficznego nastroju.

Zgłoś | Cytuj | Link

13 maja 2010, 15:48

Zgadzam sie: good 0 bad

Jest szereg rzeczy dzięki którym można urozmaicić nasze wnętrze. Największą zmiana oczywiście będzie pomalowanie pokoju, przez co nadamy mu całkowicie nowy i świeży wygląd. A całą resztę dodatków fajnie jest dobrać pod kolor ścian. Np. jak pomalujemy ściany na fioletowo biało to poduszki na łóżko można rzucić w takich kolorach, do tego kilka ładnych świeczek, rolety na okno w podobnym kolorze i voila! Po dodatki faktycznie możesz zajrzeć do sklepu myin.pl bo mają rewelacyjne rzeczy :)

Zgłoś | Cytuj | Link

18 maja 2010, 14:45

Zgadzam sie: good 0 bad

jasne, że najlepiej jest zacząć od pomalowania ścian. Niekoniecznie na jakieś intensywny kolor, ale na pewno jakiś wesoły - teraz farby są bardzo dobrej jakości więc można spokojnie kupować. Poza tym możesz nawet zaszaleć i zrobić sobie jakieś graffiti na ścianie ;-) widziałem kilka takich pokojów w necie. Poza tym warto postawić na jakieś dizajnerskie meble i dodatki. Na tej stronce, którą Ci tutaj polecali (myin.pl) możesz znaleźć dużo ciekawych dodatków i mebli ;-)

Zgłoś | Cytuj | Link

21 maja 2010, 17:40

Zgadzam sie: good 0 bad

A myslałas o jakiejś nietypowej wykładzinie?
albo takim przemalowaniu ścian albo urozmaiceniu płasczzyzny nad łózkiem podobnymi ramkami/ http://www.we-dwoje.pl/files/Image/art_bonus_oryg/we_dwoje_3 _8043.jpg
Wg mnie genialnie to wygląda.
Co o tym sądzisz?

Zgłoś | Cytuj | Link

24 czerwca 2010, 15:27

Zgadzam sie: good 0 bad

Znam to, bo czasem tak jest, że pomieszczenie nie spełnia naszych oczekiwań. Bywa i tak, że zwyczajnie brakuje nam "tego czegoś"
ale myślę, że jeśli znudziło cię już to pomieszczenie to wystarczy kupić kilaka fajnych dodatków.
Wiesz jeśli szukasz inspiracji do tego, jak pomieszczenie powinno wyglądać może zajrzysz tutaj http://www.facebook.com/MyinPL znajdziesz tu gotowe aranżacje;)

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 21 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 15739 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 372

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >