Czym ogrodzidź działkę?

« Powrót do grupy: Ogrodzenia i nawierzchnie

Stron: 9 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

8 marca 2007, 16:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam wszystkich użytkowników :)
Jestem strasznym laikiem, niedawno z żoną kupiliśmy działkę 1000 m2 i teraz chcemy ją ogrodzić. Co byście polecali, stosunkowo niedrogiego i nie wymagającego miesięcznych robót? I żeby przetrwało więcej, niż 5 lat bez jakiś szczególnych aktów opiekuńczych z naszej strony ;)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

8 marca 2007, 22:49

Zgadzam sie: good 0 bad

Zgadzam sie z przedmówcą- najtanszym, trwałym i dosć estetycznym "tymczasowym" ogrodzeniem jest siatka ogrodzeniowa powlekana. Ma tez inne zalety- jesli na dzialce sa posadzone drzewka, siatka jest przeszkodą dla gryzoni, niszczących rośliny :) Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

9 marca 2007, 13:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Dzięki za podpowiedzi :)
Przejrzałem wczoraj parę katalogów i poczytałem trochę o montażu tego i chyba da radę. Można nawet wybrać bordowy kolor powlekania, bodaj w ofercie Betafencu był.
Mówicie, że jest to tylko tymczasowe ogrodzenie? Nawet, jakby za siatką, na terenie działki posadzić np żywopłot?

Zgłoś | Cytuj | Link

9 marca 2007, 14:31

Zgadzam sie: good 0 bad

eee..tak to luzik :) Od strony domu nie razily by kratki siatki, tylko piekna soczysta zielen- o ile bedzie to zywopłot calotoczny. A siatka powlekana jestodporna na korozje, wiec stały bliski kontakt z roślinami jej nie zaszkodzi. podoba mi sie to rozwiązanie :)
pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

9 marca 2007, 17:04

Zgadzam sie: good 0 bad

No dobrze. A jakie w takim razie polecacie rosliny na zywopłot? Sa jakieś nie wymagające specjalnej, profesjonalnej pielegnacji, wiecznie zielone i cieszace oko? :)Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 marca 2007, 14:42

Zgadzam sie: good 0 bad

Zapaliliśmy się już do tego projektu z żywopłotem :D Siatkę weźmiemy właśnie z firmy Betafence, zieloną, żeby nawet od strony podwórka zlewała z listkami. Co do gatunku rośliny, to na razie Ostrokrzew Meservy chyba jest najlepszy, choć rozglądamy się dalej. Ta roślinka jest całorocznie zielona, dobrze znosi mrozy, a przy tym jest gęsta i ponoć ładnie się tnie.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 marca 2007, 12:54

Zgadzam sie: good 0 bad

Liguster się świetnie nadaje na żywopłot, przy tym jest niedrogi.
Też mam siatkę, od frontu płotek drewniany z kamiennymi słupkami. Całość wygląda bardzo fajnie i dekoracyjnie. A po kiego grzyba męczyć się jeszcze, wydawać kasę i robić sobie ogrodzenie wsuper wokół całego domu i od strony sąsiada, jak siatka jest tańsza i szybsza, a spełnia wszystkie ochronne funkcje?

Zgłoś | Cytuj | Link

21 września 2007, 13:22

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam serdecznie. Polecam ogrodzenia betonowe firmy "Elbet" - www.ogrodzenia-elbet.pl

Zgłoś | Cytuj | Link

28 sierpnia 2008, 22:03

Zgadzam sie: good 0 bad

U mnie jest siatka i swietnie się sprawdza. Jesli od tzw. frontu obsadzicie ogrodzenie roslinami, bedzie naprawde ladnie

Zgłoś | Cytuj | Link

2 września 2008, 06:27

Zgadzam sie: good 0 bad

Siatka jest lżejsza od ogrodzeń betonowych, osobiście wolę siatkę i fajny żywopłocik.

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 9 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • Jakie ogrodzenie jest teraz modne? Liczba postów: 52965 Grupa: Ogrodzenia... Modne są kamienie powrzucane do klatek metalowych, jeśli wiecie o co mi chodzi.
  • Jakie ogrodzenie? Liczba postów: 28975 Grupa: Ogrodzenia... Faktycznie jeśli chodzi o firmę Delta z Brzozówki to myślę, że na ich ofertę będzie można liczyć. Kompleksowo wykonane działania jeśli chodzi o montaż. Świetne....
  • Jak to jest z ogrodzeniem? Liczba postów: 338 Grupa: Ogrodzenia... Ogrodzenie wymaga również precyzji, także warto postawić na dobrego fachowca oraz porządny materiał aby zrobić je raz na długie lata i tak też było u nas. Ogrod...
  • Ogrodzenie z bambusa Liczba postów: 112 Grupa: Ogrodzenia... Pierwszy raz słysze ale wydaje mi sie to dość słabe rozwiązanie, dlatego ja wolałem wybrac ogrodzenia raz ale na długie lata i dlatego zdecydowalem się na mur s...
  • Czym czyścić kostkę brukową? Liczba postów: 277 Grupa: Ogrodzenia... Też fakt, czyszczenie swoją drogą, natomiast zdecydowanie warto systematycznie impregnować kostkę brukową i wtedy nie będzie problemu z utrzymaniem jej w czysto...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 17073 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 208

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >