Jak urządzić salon? Proszę o pomoc.

« Powrót do grupy: Najnowsze trendy

Stron: 12 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

27 listopada 2008, 11:42

Zgadzam sie: good 0 bad

Chciałbym zmienić wygląd swojego salonu. Nie mam żadnego pomysłu. Wiec zadaję wam pytanie. Niech to będzie mini konkurs. Wysyłajcie wasze propozycje aranżacji salonu(mile widziane zdjęcia). Najlepsza propozycja(jeśli będzie mi odpowiadała i ją zastosuję) będzie nagrodzona. Pomysłowadca będzie zaproszony na dobry obiadek właśnie w tym salonie:-)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

4 września 2009, 18:08

Zgadzam sie: good 0 bad

jak chcesz sam urządzić salon, to pochodź po stronkach z projektami, zdjęciami i wizualizacjami i wyrób sobie opinię ;)
tu na przykład masz stronkę http://www.domoklik.pl/inspirujace-wnetrza z licznymi inspiracjami, może Ci to coś pomoże :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 lutego 2010, 17:49

Zgadzam sie: good 0 bad

Wszystko zależy od upodobania. Jeżeli lubisz nowoczesne wnętrza, to znajdziesz w sieci mnóstwo aranżacji, które będą Ci odpowiadały. Bardziej tradycyjne, stylowe czy antyczne tez się znajdą, ale pewnie w mniejszych ilościach. Szkoda, że nie ma planu, można by było coś doradzić.

Zgłoś | Cytuj | Link

22 lutego 2010, 14:23

Zgadzam sie: good 0 bad

A może jakieś zdjęcia? wymiary i układ pokoju? :)

Zgłoś | Cytuj | Link

17 marca 2010, 18:07

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik BeatBoxer8 napisał: Chciałbym zmienić wygląd swojego salonu. Nie mam żadnego pomysłu. Wiec zadaję wam pytanie. Niech to będzie mini konkurs. Wysyłajcie wasze propozycje aranżacji salonu(mile widziane zdjęcia). Najlepsza propozycja(jeśli będzie mi odpowiadała i ją zastosuję) będzie nagrodzona. Pomysłowadca będzie zaproszony na dobry obiadek właśnie w tym salonie:-)

Nie wiem jaki styl preferujesz, nowoczesny czy stylowy? ale mi strasznie podobaja się wyposażenie wnętrz w starym stylu np. komoda typu http://artdecor24.pl/wysoka-komoda-szyfoniera -w-stylu-shabby-chic

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

22 marca 2010, 16:07

Zgadzam sie: good 0 bad

A może przydałaby ci się porada specjalisty. Jak nie masz pomysłu, a chcesz coś fajnego wymyślić, to spokojnie można by się było na takie usługi pokusić. Z tego co wiem, to n-design.pl ma bardzo dobrych projektantów, znają się na rzeczy, są na bieżąco z trendami. Można mieć pewność, że coś fajnego wymyślą. Zresztą na stronie mają aranżacje, więc można sobie zerknąć i ocenić.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 kwietnia 2010, 19:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Wątek co prawda nowy nie jest, ale widziałam w weekend salon przyjaciółki już po remoncie i jestem pod jego wielkim wrażeniem. Na ścianach miała jeden z systemów zdobień magnata. Nie zdawałam sobie sprawy, że tak fajnie będzie wyglądał po remoncie. A tu proszę taka niespodzianka.

Zgłoś | Cytuj | Link

29 kwietnia 2010, 15:37

Zgadzam sie: good 0 bad

fajna ta komoda, a na stronie sklepu widziałam że mają całą kolekcję takich mebli -można fajnie urządzić cały salonik

Zgłoś | Cytuj | Link

30 kwietnia 2010, 14:37

Zgadzam sie: good 0 bad

mnie też się wydaje, że wszystko zależy od tego, co chcesz mieć w tym swoim pokoju, czy zależy ci na tym, żeby wnętrze było nowoczesne, czy może bardziej klasyczne, ale wiesz myślę, że jak już się zastanowisz nad tym, co chcesz mieć w pokoju, to możesz poszukać inspiracji w sieci, jak sobie urządzić mieszkanko np możesz zajrzeć tutaj www.facebook.com/MyinPL moim zdaniem pomysły, które można tam znaleźć są naprawdę super;)

Zgłoś | Cytuj | Link

4 maja 2010, 14:47

Zgadzam sie: good 0 bad

Salon to chyba jedno z najważniejszych miejsc w domu, bo i reprezentatywne i najbardziej używane "na co dzień", więc powinien być wyjątkowy. Na stronie z wirtualnymi wizytami można znaleźć różne aranżacje, a wybierając najlepszą przekonać się jak różnie ludzie wybierają: http://xrl.us/SalonKonfrontacja prawie każdy ma inną wizję swojego salonu - jedne trafione inne zdecydowanie mniej... ;)

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 12 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • Jakie meble? Liczba postów: 712 Grupa: Najnowsze t... Wykonanie obecnych mebli nie jest jakoś szczególnie skomplikowane, chodzi mi głównie o meble w stylu loftowym. Wystarczy zakupić komponenty np. w https://e-mark...
  • Które meble biurowe? Liczba postów: 613 Grupa: Najnowsze t... Polecam zakup sejfu bo to jednak jest bezpieczeństwo. Ja zdecydowałem się na sejf po przeczytaniu tego artykułu https://www.metalopedia.pl/artykul/wszys tko-co-w...
  • Meble na wymiar Warszawa Liczba postów: 2 Grupa: Najnowsze t... W końcu udało mi się kupić wymarzone mieszkanie i obecnie jestem na etapie planowania wykończenia w związku z tym szukam jakieś dobrej firmy, która wykonuje meb...
  • Łazienka we włoskim stylu Liczba postów: 74 Grupa: Najnowsze t... Szukając przede wszystkim wysokiej jakości wyposażenia łazienkowego, to na pewno warto zajrzeć do oferty przygotowanej przez nasz sklep Sotbe https://sklep.sotb...
  • Firanki, czy rolety? Liczba postów: 430 Grupa: Najnowsze t... Jeżeli ktoś z was szuka dobrego sklepu z firanami to ja ze swojej strony polecam zapoznać się z oferta sklepu https://www.salon-firan-design.pl/firany .html. Po...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 17209 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 195

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >