Gość praktykant |
|
|
| |
| Reklamy Google | |
Gość praktykant |
:o ludzie co wy piszecie za brednie jakie skrętki,po jakimś czasie styk może grzać się i tragedia gotowa.Do tego rodzaju połączeń stosuje się złączki WAGO zapewniają stały docisk (mają sprężynki dociskające)stosuje się je na przewody 1,5m2,2,5m2,nawet 4m2 elektryk pozdrawiam. |
|
| |
| Reklamy Google | |
offline Radex moderator
|
|
|
| |
Gość: garbaty praktykant |
|
|
| |
Gość: garbaty praktykant |
|
|
| |
| Reklamy Google | |
Gość: Tomala76 praktykant |
Ponieważ nie jestem elektrykiem więc może moja opinia
będzie miarodajna. |
|
| |
Gość: gregorku1 praktykant |
|
|
| |
offline szuracz doświadczony
|
Ja tam wolę wezwać fachowego elektryka. Ostatnio jest to pan Wojtek - tutaj wiecej o nim |
|
| |
Gość: michasiek praktykant |
Z dobrych elektryków we Wrocławiu polecam tę firmę |
|
| |
Gość: Jurek777 praktykant |
Ja mogę polecić firmę Elektrosystem z Krakowa. Tutaj macie ich ofertę |
|
|
Jakie łączenie instalacji w puszkach ?
«
Powrót do grupy: Robimy instalację elektryczną
Ostatnio na forum
- jaki przewód do internetu, tv i telefonu? Liczba postów: 49 Grupa: Robimy inst... Jeżeli zastanawiacie się nad wyborem reklamy dla swojego biznesu, to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie interesujące artykuły na temat reklamy zewn...
- ogrzewanie elektryczne Liczba postów: 12 Grupa: Robimy inst... Czy grzejnik łazienkowy na podczerwień może być jedynym źródłem ciepła w łazience? Mam pomieszczenie około 6 m² i zastanawiam się, czy takie rozwiązanie wystarc...
- Kawały o elektrykach Liczba postów: 8 Grupa: Robimy inst... Kapral wchodzi wieczorem do sypialni rekrutów i pyta: - Który z was był w cywilu elektrykiem? - Ja! - zgłasza się jeden z żołnierzy. - W porządku. Jesteś odpowi...
- Usługi elektryczne Liczba postów: 78 Grupa: Robimy inst... Prace elektryczne wymagają nie tylko odpowiednich kwalifikacji, lecz także doświadczenia oraz znajomości aktualnych przepisów. Niewłaściwie wykonana instalacja....