Gość praktykant |
|
|
| |
| Reklamy Google | |
Gość praktykant |
:o ludzie co wy piszecie za brednie jakie skrętki,po jakimś czasie styk może grzać się i tragedia gotowa.Do tego rodzaju połączeń stosuje się złączki WAGO zapewniają stały docisk (mają sprężynki dociskające)stosuje się je na przewody 1,5m2,2,5m2,nawet 4m2 elektryk pozdrawiam. |
|
| |
| Reklamy Google | |
offline Radex moderator
|
|
|
| |
Gość: garbaty praktykant |
|
|
| |
Gość: garbaty praktykant |
|
|
| |
| Reklamy Google | |
Gość: Tomala76 praktykant |
Ponieważ nie jestem elektrykiem więc może moja opinia
będzie miarodajna. |
|
| |
Gość: gregorku1 praktykant |
|
|
| |
offline szuracz doświadczony
|
Ja tam wolę wezwać fachowego elektryka. Ostatnio jest to pan Wojtek - tutaj wiecej o nim |
|
| |
Gość: michasiek praktykant |
Z dobrych elektryków we Wrocławiu polecam tę firmę |
|
| |
Gość: Jurek777 praktykant |
Ja mogę polecić firmę Elektrosystem z Krakowa. Tutaj macie ich ofertę |
|
|
Jakie łączenie instalacji w puszkach ?
«
Powrót do grupy: Robimy instalację elektryczną
Ostatnio na forum
- Dodatkowa praca Liczba postów: 1 Grupa: Robimy inst... Zachęcam do wejścia na panel opinii https://panel.badanie-opinii.pl/, gdzie w łatwy sposób można wymieniać punkty na gotówkę
- agregat prądotwórczy Liczba postów: 250 Grupa: Robimy inst... Mam wrażenie, że temat rodzajów agregatów prądotwórczych jest często pomijany, a to właśnie od tego zależy, czy sprzęt się sprawdzi. Dobrze jest wiedzieć, jakie...
- Hurtownia elektryczna Liczba postów: 338 Grupa: Robimy inst... Ogólnie moim ostatnim pozytywnym odkryciem jest hurtownia Chle-Mar. Z małej działalności stali się dużą hurtownią metalową z nowoczesnym zapleczem i ekspresową....
- Usługi elektryczne Liczba postów: 77 Grupa: Robimy inst... Jeżeli jesteśmy w temacie instalacji elektrycznych ti polecam zapoznać się z ofertą firmy , która oferuję montaż profesjonalnych systemów. Ja montaż instalacji...