Jakie łączenie instalacji w puszkach ?

« Powrót do grupy: Robimy instalację elektryczną

Stron: 5 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  2 3 4 5  ▸

2 kwietnia 2013, 01:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli chodzi o elektryka to polecam firmę Elektrobud, która działa 24h na dobę. Jego oferta usług jest naprawdę bardzo bogata. Ja skorzystałem z jego usług i muszę uczciwie przyznać, że jest to facet godny polecenia, nie mam się do czego przyczepić :) Sprawdź sam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 października 2013, 20:25

Jak czytam o łączeniu kabli w puszkach przy pomocy jakichkolwiek szybko złączek, kostek itp. to mi się rzygać chce . Take głupoty i pierdoły może mi napisać tylko inżynier, lub niedouczony samozwaniec elektryk , lub elektryk z zerowym doświadczeniem . Pracuję jako elektryk 25 lat, oceniałem instalacje po spaleniach, dlatego napiszą, zapamiętajcie wypierdki robi się tylko na 2,5 cm skrętki. Jak ktoś jest innego zdania niech odnowi uprawnienia i zapyta egzaminatora jak się łączy kable . Napisała elektryk z SEP E+ D
Baranie chcesz się spalić łącz na złączki .

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 października 2013, 23:55

A czy któryś w Panów przeczytał kartę techniczną Wago?
Obciążenie o ile dobrze pamiętam do 24A(atest).
I po co pierniczyć,że tylko do oświetlenia......
Gdyby ktoś nie wiedział 24AX230V=5520W :)))

Zgłoś | Cytuj | Link

10 marca 2014, 11:54

i dlatego ja zawsze wołam fachowców - to co piszecie to czarna magia jakąs:)

Zgłoś | Cytuj | Link

28 czerwca 2014, 15:49

Witam.
1.Dość tych bzdur na temat wago.Złączkę wago trzeba umieć założyć.
2.Skręcone druty mają najlepszą powierzchnię styku ( ale komuna minęła )
3.To ja zapytam fachowców z ciekawości jak łączcie gniazda od jednego do drugiego, to przewody łączycie na zaciskach gniazda ?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 maja 2016, 13:36