Podgrzewacz wody z pompą ciepła...warto???

« Powrót do grupy: Ekologiczny i energooszczędny dom

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

13 marca 2013, 12:42

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam! W związku z tym, że coraz cieplej na dworzu budowa mojego domu ruszyła dalej;) Teraz czas na zamontowanie jakiegos ogrzewacza do wody i slyszalam, ze takie z pompa ciepla sa najbardziej energooszczedne... ale czy moze ktos z Was ma juz taka? Zalezy mi na jakims w miare ekologicznym urzadzeniu, ktore nie pochlonie mojej calej wyplaty na prad:)) czekam na sugestie;)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 marca 2013, 16:43

Zgadzam sie: good 0 bad

W jakiej kwocie chcesz się zmieścić?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

27 marca 2013, 13:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Takie rozwiązanie nie pochłonie Twojej całej wypłaty! Po to instaluje się takie pogrzewacze, żeby zaoszczędzić :) Oczywiście instalacja podgrzewaczy wody wiąże się z inwestycją, bo takie rozwiąznia do tanich niestety nie należą... ale inwestycja zwraca się w przeciągu 2-4 lat. Tak więc, wyobraź sobie jak dużo mniejsze musza być rachunki. Polecam zapoznanie się z ofertą firmy Ariston Thermo. Mają bardzo ekologiczne i oszczędne rozwiązania. Mogę polecić z własnego doświadczenia podgrzewacz NUOS EVO SPLIT 80-110. Ma możliwość programowania dziennego, dzięki czemu można dopasować czas przygotowania dostępności ciepłej wody. Jest oczywiście zainstalowana grzałka dzięki, której w razie nagłej potrzeby, woda równiez jest gotowa na czas. Podgrzewacz działa w temperaturze od -5ºC do 42ºC. Przy niżej temperaturze załącza się grzałka, do podgrzewania wody, więc tez nie powinno być to problemem. Pompa jest cicha, więc nie słychać żadnego hałasu. Po roku użytkowania, powiem tak: Inwestycja sie jeszcze nie zwróciła. Przy 3 osobowej rodzinie, zwróciła się póki co około 1/3 inwestycji. Zużycie energii przez ten czas jest mniejsze o około 2500 [kWh]. To bardzo dobry wynik

Zgłoś | Cytuj | Link

20 września 2013, 10:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja posiadam taką pompę z tym że jest ona zasilana przez powietrze, dzięki czemu jednocześnie załatwiam sprawę ekologii, plus oszczędzam na tym dużo kasy, gdyż pompy elektryczne są bardzo energochłonne. U mnie pompa sprawuje się rewelacyjnie, posiadam model http://www.ariston.com/pl/NUOS_80_100_120 i jak okazało się te 300% wydajności to nie chwyt reklamowy , co widocznie uwydatnia się przy dłuższym użytkowaniu tego urządzenia. Oszczędności są tak duże, że już po dwóch latach, zwróci Ci się to z nawiązka. Co do montażu, nie jest trudny, ja poradziłem sobie z pomocą kolegi.

Zgłoś | Cytuj | Link

8 października 2013, 15:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja zamontowałem pompę NUOS UNO z Aristona. Jest ona funkcjonalna i koszty zakupu zwracają się w bardzo szybkim czasie. Jeżeli nie chcesz tracić zbyt dużo pieniędzy na prąd powinieneś taki właśnie zakupić. Oto jego link: http://www.ariston.com/pl/NUOS_EVO_80_110

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 grudnia 2013, 18:08

Zgadzam sie: good 0 bad

Szeroki wybór pomp ciepła znajdzie się na stronie klimatsklep.pl Do tego w firmie Ap Clima można zlecić montaż takiej pompy, bo wiadomo, że profesjonalny montaż jest bardzo istotny, jeżeli chodzi o prawidłowe funkcjonowanie pompy.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 stycznia 2014, 11:04

Zgadzam sie: good 0 bad

Moim zdaniem oczywiście, że warto, każda inwestycja w technologie energooszczędne prędzej czy później się zwróci, kwestia w tym, żeby technologia była dobrze dobrana do danego budynku. W zakresie pomp ciepła polecam wpis MG Projekt http://www.mgprojekt.com.pl/blog/instalacje-e nergooszczedne-pompa-ciepla/ bardzo dobrze wyjaśniona tematyka pomp ciepła.

Zgłoś | Cytuj | Link

14 kwietnia 2015, 10:11

Zgadzam sie: good 0 bad

w http://www.biawar.com.pl/ Białystok zajmują się produkcją pomp ciepła, ogrzewaczy wody, kotłów itd. ofertę mają rozbudowaną, myślę, że warto się z nią zapoznać

Zgłoś | Cytuj | Link

16 kwietnia 2015, 13:16

Zgadzam sie: good 0 bad

Oferta rzeczywiście całkiem niezła, więc będzie trzeba wziąć to pod uwagę:)

Zgłoś | Cytuj | Link

20 kwietnia 2015, 16:58

Zgadzam sie: good 0 bad

jeżeli nastawiasz się na niskie rachunki to zdecydowanie dobra droge wybierasz. zainwestować trzeba wiadomo, ale na rachunkach zwróci ci się ten interes dość szybko

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • piec na pellet Liczba postów: 105 Grupa: Ekologiczny... Możesz także przejrzeć ofertę firmy: https://499.pl/kotly-40kw-8mw/kotly-na-p ellet. Osobiście zdecydowałem się na kocioł na pellet EKOGREŃ GREŃ EG-PELLET 40kW.....
  • Wymiana ogrzewania Liczba postów: 41 Grupa: Ekologiczny... Ja 2 lata temu kupiłam już prawie pełnoletni dom, który jest w świetnym stanie, no ale problem był z ogrzewaniem, a dokładnie zainstalowanym kopciuchem. Tu chci...
  • magazyn energii Liczba postów: 2 Grupa: Ekologiczny... Czy magazyn energii do instalacji fotowoltaicznej to dobry pomysł? Na jak długo wystarcza ten zgromadzony zielony prąd? Jak rozkładają koszty. Proszę o informac...
  • Rekuperacja Liczba postów: 1 Grupa: Ekologiczny... Rekuperacja Kraków - szukam firmy z okolic województwa małopolskiego, która specjalizuje się w instalacjach tego typu. Jaką możecie mi polecić?
  • Budowa domu energoszczędnego przy pomocy firmy. Liczba postów: 22 Grupa: Ekologiczny... Domy energooszczędne stają się coraz popularniejsze i wcale mnie to nie dziwi. Ja też chcę mieć dom energooszczędny. Ostatnio na https://www.mgprojekt.com.pl/wi...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 16431 użytkowników

Użytkownicy online (4)

gości: 184

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >