inteligentny dom

« Powrót do grupy: Robimy instalację elektryczną

Stron: 6 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

23 września 2008, 12:48

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam wszystkich. Mam pytanie mianowicie chciałbym mieć "inteligentny dom". Niestety nie znam się na tym dla tego chciałbym żebyście coś powiedzieli. Może znacie jakieś firmy godne polecenia. Ja znalazłem firmę intelidom może ktoś coś o niej słyszał? podaje link do ich strony
http://www.intelidom.pl
Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 grudnia 2008, 17:45

Zgadzam sie: good 0 bad

hej,
ja właśnie jestem w trakcie budowania takiego domu, tzn. buduje mi go firma.

planuję zautomatyzowanie i ułatwienie sobie na maxa wszystkiego, tzn. czujki ruchu i światła, piloty itp. super sprawa.
np. rolety przeciwwłamaniowe w oknach otwierające się kiedy wchodzę do domu, zamykają się w nocy, sceny świetlne w domu i ogrodzie, to co mi się najbardziej podoba to muzyczka, którą słychać w całej chacie :D
no i poza tym pełen monitoring, videofon i takie gadżety.

aha, a instaluje i projektuje mi ce cuda firma, której właścicielem jest pan Przemysław Panek. gość zna się na rzeczy i przede wszystkim nie jest drogi. jak ktoś jest zainteresowany to mogę podać telefon

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 lipca 2010, 04:40

Zgadzam sie: good 0 bad

A u mnie w Krakowie całą automatykę budynku zrobiła firma 2R System (http://www.2rsystem.pl). Weszli na istniejącą już instalację elektryczną (kupiłem dom już z tynkami wewnętrznymi) i zrobili praktycznie cały system inteligentnego budynku bez żadnego kucia ścian. Wszystko sterowane bezprzewodowo, radiem. To ekstra wygodne! Teraz mam sterowanie oświetleniem, rolety, bramę wjazdową - wszystko obsługiwane jednym pilotem! Polecam ten system - Xcomfort. Dużo lepszy niż te EIB i KNX bo nie trzeba pruć ścian, żeby kable układać.

Zgłoś | Cytuj | Link

31 lipca 2010, 06:51

Zgadzam sie: good 0 bad