Coraz większe centra handlowe

Coraz większe centra handlowe

Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku zwiększa swoją powierzchnię oraz pozyskuje nowych najemców.



Magnolia Park zdobywa nowe marki

Wiosną Magnolia Park wejdzie w kolejny etap działalności, oferując nowości w każdym segmencie handlu i usług. Pojawią się takie marki, jak Samsung Brand Store, Jubitom czy Express Kuchnia Marché.
 
Komercjalizacja Magnolia Park dynamicznie postępuje. Zarządca największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku, firma Multi Poland, właśnie podpisał nowe umowy z najemcami. Pojawią się zupełnie nowe marki, a niektóre z dotychczas działających sklepów zmienią swoje lokalizacje, co pozwoli im na znaczne zwiększenie swojej powierzchni. Poszerzy się oferta modowa, restauracyjna, pojawią się także kolejni przedstawiciele branży nowych technologii.
 
Multi Poland podpisało umowę z Samsung Brand Store (123 mkw.), który będzie pierwszym we Wrocławiu lokalem tego światowego lidera nowych technologii. Na 119 mkw. powierzchni oprócz ekspozycji z najnowszymi smartfonami i tabletami, klienci znajdą strefę gier Play Corner, która umożliwi wygodne testowanie najnowszych produktów firmy.

 

Czytaj również: Uruchomienie centrum kompetencji


Firma podpisała umowy także ze sklepem jubilerskim Jubitom, który zajmie lokal o powierzchni 101 mkw. zlokalizowany na parterze obok schodów ruchomych przy wejściu nr 1 oraz restauracją Express Kuchnia Marché (327 mkw. na pierwszym piętrze w nowej strefie restauracyjnej).


Przeprowadzka na parter i pierwsze piętro nowej części centrum oraz znacznie zwiększenie powierzchni ekspozycji czeka sklep Mohito, który obecnie działa na pierwszym piętrze obok sklepu House. To z kolei umożliwi salonowi House zwiększyć powierzchnię o sklep swojego obecnego sąsiada. Do nowej fazy rozbudowy Magnolii swoje salony postanowiły przenieść również iSpot (150 mkw.) oraz Yes (43 mkw.).


- Trwająca rozbudowa umożliwia nam wzbogacenie oferty. Pozyskując najemców, skupiamy się na każdym segmencie, tak, aby odwiedzający nas klienci znaleźli w jednym miejscu różnorodną i kompleksową ofertę – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Cieszymy się z pozyskania liczących się na rynku marek, które uzupełnią propozycję Magnolia Park. Równocześnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi najemcami.
 
Strategia Multi Poland jest dalekosiężna - podpisywane są umowy, które wejdą w życie w dalszej perspektywnie. W 2017 roku do grona najemców Magnolia Park dołączy nowa marka firmy LPP – A’Tab. Również w tym samym roku grupa LPP otworzy w Magnolii swój nowy, nienazwany jeszcze koncept.
 
W efekcie rozbudowy, która zakończy się wiosną 2015 r., największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku powiększy się o 20 tys. mkw. (obecnie powierzchnia wynosi 81 tys. mkw. przy ok. 230 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach). Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji obecnie ponad 3,2 tys. miejsc parkingowych. Docelowo powstanie ich 3,5 tys.

Czytaj również: Nowoczesne wnętrze biura

 

Źródło: prexpert / budnet.pl
Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19151 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 373

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >