jakie rybki do oczka wodnego?

« Powrót do grupy: Nasze zwierzaki

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

8 marca 2010, 13:22

Zgadzam sie: good 0 bad

W tym roku po raz pierwszy będę wpuszczać rybki do oczka wodnego :) Wiem, że do oczka najlepiej nadają się karpie koi ale chciałabym wpuścić też jakieś inne, rzadziej spotykane. Orientujecie się jaka inna odmiana rybek jest w stanie przetrwać w oczku? I kiedy jest najlepiej wpuszczać rybki żeby nie dostały szoku termicznego?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 marca 2010, 16:20

Zgadzam sie: good 0 bad

Tutaj masz linka, znalazłam o oczkach wodnych artykuły. Ponoć najlepiej jest mieć gatunki rodzime karasie (Carassius carassius), karpie (Cyprinus carpio), liny (Tinca tinca), słonecznice (Leucaspius delineatus), różanki (Rhodeus amarus sericeus), cierniki (Gasterosteus aculeatus), kiełbie (Gobio gobio), płocie (Rutilus rutilus), sumiki karłowate (Ictalurus nebulosus)węgorze (Anquilla anquilla).
Ale ich wartość estetyczna jest żadna i szybko się płoszą. Zresztą poczytaj sobie;)
http://oczkowodne.net/ryby.php?ryby=rodzime

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 marca 2013, 19:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Karpie i słonecznice

Zgłoś | Cytuj | Link

23 lipca 2014, 13:10

Zgadzam sie: good 0 bad

Znacie jakieś forum czy stronę, na której będzie rzetelnie opisane jak radzić sobie z akwarium w domu? Ostatnio zakupiliśmy szereg produktów na stronie http://www.otozoo.pl/pl/sklep/kategoria/akces oria,1338,265,1.html, ale wiem, że ozdoby to nie wszystko. Nie wiem jakie rybki wybrać i sprzęt do czyszczenia wody.
PS Akwarium ma stać w pokoju dziecięcym.

Zgłoś | Cytuj | Link

30 lipca 2014, 18:54

Zgadzam sie: good 0 bad

nie rozumiem co fajne jest w więzieniu rybek w małym szcześcianie z wodą

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

4 stycznia 2015, 15:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik kaboss napisał: nie rozumiem co fajne jest w więzieniu rybek w małym
szcześcianie z wodą


Też tego nie kumam...

Zgłoś | Cytuj | Link

3 września 2015, 21:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Zobacz w sklepie. Ryby ładnie wyglądają, stąd niektórzy mają je w domu.

Zgłoś | Cytuj | Link

15 maja 2016, 17:49

Zgadzam sie: good 0 bad

Popytaj w zoologicznym. Tam ci najlepiej doradzą. :)

Zgłoś | Cytuj | Link

5 czerwca 2016, 14:07

Zgadzam sie: good 0 bad

dokładnie, na pewno Ci doradzą jakie się do tego nadają

Zgłoś | Cytuj | Link

5 czerwca 2016, 23:21

Zgadzam sie: good 0 bad

Hodowlane się nie nadają, idź do zoologika

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Chcesz coś przesłać? Jedziesz w trasę?

Ostatnio na forum

  • 탑안마방 (O1O〃4373〃191O) 【남궁실장】 Liczba postów: 1 Grupa: Nasze zwier... 탑안마방 (O1O〃4373〃191O) 【남궁실장】 『SEXY걸 대거영입』 24시전화문의 탑안마 탑안마방 탑안마위치 탑안마문의 탑안마가격탑안마방 (O1O〃4373〃191O) 【남궁실장】 『SEXY걸 대거영입』 24시전화문의 탑안마 탑안마방 탑안마위치 탑안마문의 탑안마가격탑안마방 (O1O〃...
  • hodowla Liczba postów: 12 Grupa: Nasze zwier... fajnie, hodowla króliczków :)
  • która karma? Liczba postów: 8 Grupa: Nasze zwier... Dla psa polecam albo żywienie BARF - surowym mięsem albo bardzo dobrą pod względem składu karmę. W karmie to co najważniejsze to duży udział składników mięsnych...
  • karma dla kota? Liczba postów: 9 Grupa: Nasze zwier... Czy to ma jakieś większe znaczenie? Ja biorę taką jaka jest na półkach sklepowych. Moje koty jedzą praktycznie wszystko :D
  • Kot w mieszkaniu Liczba postów: 85 Grupa: Nasze zwier... Nie wiem jak można się zachwycać kotem. To nie to co pies, bo kot potrafi być przebiegły. Niby wzbudza zaufanie, ale wystarczy chwila nieuwagi i zwędzi coś z ku...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 16856 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 518

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >