Praca dla hydraulików BELGIA

« Powrót do grupy: Robimy instalację hydrauliczną i grzewczą

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

21 września 2016, 14:52

Zgadzam sie: good 0 bad

Poszukujemy doświadczonych hydraulików do pracy na terenie BELGII. Więcej informacji pod nr telefonu: 501 935 159

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 marca 2025, 11:39

Robię przez Covebo od kilku miesięcy i nie mam na co narzekać wypłata zawsze była na czas a robota pewna

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 kwietnia 2025, 08:05

Pracuję przez Covebo od kilku miesięcy kasa zawsze wpadła na czas robota normalna mieszkanie okej

Zgłoś | Cytuj | Link

28 maja 2025, 10:41

Pracuję przez Covebo i mam spokój z wypłatami robota stabilna kontakt z biurem normalny

Zgłoś | Cytuj | Link

30 czerwca 2025, 12:36

Mi ogarnęli robotę bez problemu, dlatego jak ktoś pyta gdzie szukać – zawsze mówię: Covebo.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 lipca 2025, 08:47

Covebo to konkretna firma. Jak mówią, że wypłata w piątek – to jest w piątek

Zgłoś | Cytuj | Link

29 sierpnia 2025, 07:59

Z Covebo pracowałem kilka miesięcy i nie było żadnych problemów. Kasa na czas, kontakt okej – polecam

Zgłoś | Cytuj | Link

29 września 2025, 09:22

polecam covebo bo fajna ekipa i normalna atmosfera

Zgłoś | Cytuj | Link

29 września 2025, 11:39

Pracowałem przez Covebo i wszystko było w porządku, wypłaty zawsze w terminie

Zgłoś | Cytuj | Link

29 września 2025, 11:42

Z Covebo miałem pracę od razu po zgłoszeniu, szybko i bez problemów

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum