Rynek nieruchomości: Developer MK Inwestycje oferuje domy na przedmieściach po niższej cenie

Rynek nieruchomości: Developer MK Inwestycje oferuje domy na przedmieściach po niższej cenie

Katowicki deweloper MK Inwestycje na swoje trzylecie oferuje domy na przedmieściach po niższej cenie 3333 zł za m2, przy okazji puszczając oczko konkurencji.

Pękła bańka…
Do każdego domu moglibyśmy dorzucić psa Chihuahua, audiencję u Baraka Obamy albo latający spodek, lepiej jednak jak damy dobrą cenę i skończymy mamić cudami – takim przesłaniem, postanowił zareklamować jedną ze swoich inwestycji katowicki deweloper MK Inwestycje. Kampania prasowa i internetowa dewelopera połączona jest z promocją „3 na 3 po 3333” obniżającą ceny m2 domów na Osiedlu Zagajnik, położonym w Katowicach-Zarzeczu.


- Naszą akcją chcemy pokazać jak absurdalne stało się dodawanie przy zakupie domu lub mieszkania prezentów, które w gruncie rzeczy wcale nie przekonywały do zakupu nieruchomości.  Z drugiej strony chcemy zwrócić uwagę klientów na najważniejsze czynniki, o których zapomniano w natłoku promocji, a które powinny decydować o zakupie, czyli wysoka jakość inwestycji i rozsądna, nieprzeszacowana cena nieruchomości – tłumaczy Monika Śleziońska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży.
Przygotowana przez MK Inwestycje kampania zdaje się mówić głośno o tym, o czym w branży nieruchomości wszyscy widzą od dawna, że czas zacząć sprzedawać nieruchomości, a nie bonusy. – Przez ostatnie parę sezonów panowało przekonanie, że strategia obniżania cen jest złą strategią i lepiej dodać do oferty jakiś bonus – samochód, sprzęt HI-Fi, cokolwiek,  zachowując przy tym cenę. To spowodowało, że w pewnym momencie na rynku, bardziej od samych inwestycji zaczęły liczyć się opakowania, bonusy i prezenty, które miały uatrakcyjniać nieruchomości. Zapominając całkowicie o dobrze wyedukowanym kliencie, który jest odporny na tego typu działania – ocenia Monika Śleziońska. Teraz ten trend się stopniowo odwraca – dodaje.


Bonusowy boom sprawił, że dziś wielu deweloperów przestaje zawijać nieruchomości w sreberka i pokazuje je takimi, jakimi one są, bez dodatków, skupiając się na tym, co interesuje nabywców najbardziej, czyli cenie, jakości, wykonaniu i lokalizacji inwestycji. I jak oceniają specjaliści od promocji taka sytuacja będzie się utrzymywała przez najbliższe miesiące.


– Wielu deweloperów w swojej komunikacji doszło do takiego etapu, że przestało całkowicie mówić o swoich inwestycjach, ich jakości czy cenie, która stała się pilnie strzeżoną tajemnicą poliszynela. Paradoksalnie jak grzyby po deszczu pojawiały się reklamy inwestycji, na których widzieliśmy samochody, karaibskie palmy czy sprzęt AGD, przesłaniając całkowicie oferowany produkt. Wszystko bardziej przypominało promocje w supermarkecie niż na rynku nieruchomości. Teraz sytuacja jest odwrotna. Dzisiaj najwartościowszy komunikat to ten, który wprost mówi o tym ile zapłacimy za m2 oraz czy uzyskamy od dewelopera pomoc w finansowaniu, bez mydlenia oczu bonusami – ocenia Tomasz Pietrzak, dyrektor agencji PR Guarana Communications

Źródło: Guarana Communications / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19167 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 161

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >