Braas dla domu dziecka  w Chorzenicach

Braas dla domu dziecka w Chorzenicach

Dzięki udziałowi marki Braas w programie Zielona Stopa Filantropa, w piątek, 16 marca, udało się przekazać nowoczesną, energooszczędną lodówko-zamrażarkę na rzecz Domu Dziecka w Chorzenicach. To już piąte tego typu wdrożenie od początku działalności programu. Czytaj dalej

 

Modernizacja wyposażenia Rodzinnych Domów Dziecka, a przez to obniżenie rachunków  za prąd oraz poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci, to główne cele proekologicznej akcji społecznej „Zielona Stopa Filantropa”. Program Fundacji Nasza Ziemia, który wspiera marka Braas, rozpoczął się 11 maja 2011 r.

 

Czytaj również: Wystawa "Europejski Design"

 

Program „Zielona Stopa Filantropa”, który postanowiła wesprzeć marka Braas, ma na celu poprawę efektywności energetycznej placówek dziecięcych, m.in. poprzez wymianę starego sprzętu AGD na nowoczesne urządzenia wysokiej klasy energetycznej oraz wymianę tradycyjnych żarówek na świetlówki energooszczędne. Urządzenia AGD, zwłaszcza wysokiej klasy energooszczędności, to inwestycja, na którą rodzinne domy dziecka zwykle nie mają środków w swoich budżetach. Ich zakup przez Fundację Nasza Ziemia, przy wsparciu marki Braas, przyczyni się do unowocześnienia tych placówek, dając ich wychowankom uśmiech, a jednocześnie chroniąc środowisko. Program i działania w nim podejmowane przyczynią się także do ograniczenia kosztów związanych z ich comiesięczną eksploatacją.

 

 

Wymiana starego sprzętu i tradycyjnych żarówek to również duża korzyść dla środowiska naturalnego, przyczynia się bowiem do ograniczenia zużycia energii elektrycznej oraz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Kolejną korzyścią, płynącą  z programu, jest ograniczenie liczby elekrośmieci, wyrzucanych na składowiska śmieci (głównie telefonów komórkowych). Pomoże to także zmniejszyć wykorzystanie nieodnawialnych zasobów naturalnych Ziemi.

 

Czytaj również: Rusza kampania „Renovate Europe”


Zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Fundacją Nasza Ziemia również  w tym roku, ponieważ widzimy, że nasze wspólne działania przynoszą efekty, a to dla naszego zespołu prawdziwa satysfakcja. – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Marketingu Monier.

 

2012-03-22
Źródło: Pegasus / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Preparat na żylaki Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Czasem słyszę, że osoby po leczeniu żylaków odczuwają poprawę nie tylko w wyglądzie nóg, ale też w ogólnym samopoczuciu. Zastanawiam się, czy w placówce https:/...
  • folia samochodowa do auta Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz nie tylko folii, ale też akcesoriów lakierniczych, sprawdź Lapena.pl. Mają fajne produkty, które ułatwią Ci przygotowanie auta do malowania. Polec...
  • Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... If you're looking to sell bearings and want a hassle-free experience, it's important to work with trusted partners who understand your needs. similarly, when ma...
  • Opakowania na przyjęcia Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam hurtowni, w której kupię solidne opakowania na przyjęcia. Jaką polecacie?
  • Szpachelki Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam sklepu, w którym kupię solidną sztalugę drewnianą, farby akwarelowe oraz szpachelki. Jaki sklep plastyczny polecacie?

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19989 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 248

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >