Coraz więcej wspomagających akcję „Dom Boskich”

Coraz więcej wspomagających akcję „Dom Boskich”

Akcja społeczna „Dom Boskich” to inicjatywa serwisów Czterykaty.pl, Rodzinka.tvp.pl, Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka oraz pozostałych aktorów serialu Rodzinka.pl.

 

Konkurs jest niezwykły, gdyż wygrywając nagrody dla siebie jednocześnie wspiera się rodzinne domy dziecka wskazane przez partnera akcji – Fundację Świętego Mikołaja. Wszystkich chętnych do udziału w konkursie zapraszamy na stronę Czterykaty.pl. Projekt to szereg przedsięwzięć, dzięki którym można poznać bliżej aktorów nowego serialu Rodzinka.pl, wygrać ciekawe nagrody i przede wszystkim pomóc rodzinnym domom dziecka. Organizatorzy proponują trzy rodzaje konkursów:


1.    IDEALNE DLA BOSKICH – konkurs, w którym nagrodą są eleganckie komplety ręczników od firmy Franc-Textil.pl,

 

2.    NASZE BOSKIE OKNO NA ŚWIAT – konkurs fotograficzny, w którym nagrodą jest okno ufundowane przez firmę Sokółka S.A.;

 

3.    NASZA BOSKA RODZINKA – konkurs fotograficzny, w którym nagrodą jest aparat fotograficzny ufundowany przez Telewizję Polską S.A.


Każde zdjęcie wysłane w obu fotograficznych konkursach ma charakter cegiełki, za które firma Sokółka S.A. wymieni okna w rodzinnym domu dziecka w Nowej Wsi Wschodniej. Ponadto, firma Franc-Telix.pl ufunduje eleganckie komplety ręczników wszystkim rodzinnym domom dziecka biorącym udział w konkursie.


„Jako Fundacja od lat wspieramy rodzinne domy dziecka i doskonale zdajemy sobie sprawę z jakimi problemami borykają się one najczęściej. Niestety są to problemy natury finansowej. Tym bardziej cieszy nas wspólna akcja z aktorami serialu Rodzinka.pl oraz miesięcznikiem „Cztery Kąty”, która ma na celu konkretną materialną pomoc naszym podopiecznym. Mamy nadzieję, że widzowie serialu „Rodzinka.pl” i czytelnicy „Czterech Kątów” chętnie przyłączą się do zabawy i wygrywając ciekawe nagrody wesprą rodzinne domy dziecka” – podsumowuje akcję Monika Madej z Fundacji Świętego Mikołaja.

 


W 2004 Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła kampanię społeczną promującą rodzinne formy opieki nad dziećmi. Celem akcji jest propagowanie idei rodzinnych domów dziecka i przełamywanie stereotypów oraz barier, które utrudniają powstawanie nowych placówek tego typu. Jednocześnie fundacja wspiera rodziny, które podjęły się trudu prowadzenia takich domów.

 

2011-03-30
Źródło: Genesis PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 291 Grupa: Trudne tema... Jeżeli są tutaj osoby zainteresowane tematem kosztów reklamy na wyklejanie billboardów , to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie wiele interesujących...
  • Reklama firmy Liczba postów: 541 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie wiele interesujących artykułów w tematyce reklamy zewnętrznej za pomocą billboardów oraz inny...
  • Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... Where you’re located can affect this while you wait for further help, enjoy your time exploring the world of Nulls Brawl. https://null-brawl.org/
  • Quady Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... ODES 650 Pathcross MAX PRO 2025 to dwuosobowy quad terenowy, który łączy moc 53,7 KM, zaawansowane technologie, takie jak licznik TFT i EPS, z niezawodnością w....
  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 132 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Guest: david napisał: BombitUP APK is a powerful bulk messaging app designed for fun, pranks, and automated communication. It allows users to send mu...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20301 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 171

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >