
„DOBRY MONTAŻ” i wszystko pasuje
Na dobrym montażu okna, drzwi czy bramy garażowej nie warto oszczędzać. Wybierając niesprawdzoną, ale najtańszą ekipę montażową, zyskamy tylko pozornie. Źle zamontowane drzwi wejściowe lub okno mogą generować starty ciepła, w efekcie których poniesiemy wyższe od planowanych wydatki na ogrzewanie budynku, co jest szczególnie odczuwalne w okresie jesienno-zimowym. O tym, jak powinien wyglądać dobry montaż i jakie niesie ze sobą korzyści mówi kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ”, organizowana przez Związek POiD.
Czytaj dalej
Kampania „DOBRY MONTAŻ” już od 5 lat angażuje uznane firmy z branży stolarki budowlanej. We wrześniu wystartowała najnowsza, szósta edycja inicjatywy, wzbogacona o nowe działania. Dzięki temu, o znaczeniu fachowej instalacji okien, drzwi, osłon, bram i innych tego typu rozwiązań, mogą usłyszeć kolejni odbiorcy.
„DOBRY MONTAŻ” w social media
W tej edycji akcji dużą nowość stanowi profil Edmonta w mediach społecznościowych: Facebooku i kanale YouTube. Na Facebooku Edmont, jako bohater marki „DOBRY MONTAŻ”, uczestniczy w dyskusjach na popularnych grupach budowlanych, propaguje zawód montera stolarki budowlanej wśród uczniów, a także udostępnia i komentuje materiały związane z tematyką prawidłowej instalacji stolarki budowlanej. Edmonta spotkamy też na YouTube, gdzie jego aktywność przewiduje m.in. publikowanie i komentowanie treści na kanale Związku POiD, popularnych kanałach budowlanych i kanałach Partnerów kampanii. Na Facebooku „DOBREGO MONTAŻU” nie może natomiast zabraknąć atrakcji w postaci konkursów – tym razem do zdobycia są bilety na różnorodne, emocjonujące wydarzenia.
Wyszukiwarka dobrych monterów
Inwestorzy, którzy szukają sprawdzonych, wiarygodnych monterów i firm sprzedających wyroby stolarki budowlanej, znajdą je w wyszukiwarce dostępnej na stronie internetowej dobrymontaz.com. Są tam również wyróżnione DOBRE FIRMY, czyli firmy cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii.
Czytaj również: Nagrody XXII edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców wręczone
W ramach „DOBREGO MONTAŻU” realizowane są także profesjonalne szkolenia dla działów handlowych i punktów dystrybucji Partnerów kampanii. Uczestnicy szkoleń zyskują przydatne kompetencje, pozwalające na wykorzystanie wiedzy na temat „DOBREGO MONTAŻU” w praktyce, w codziennych kontaktach z klientami. Dzięki temu, mogą m.in. przekazywać konsumentom korzyści płynące z wyboru prawidłowej instalacji wyrobów, wpływając tym samym na zmniejszenie ilości reklamacji i maksymalizowanie satysfakcji użytkowników stolarki budowlanej. Dla punktów dystrybucji przygotowany został też specjalny pakiet materiałów promocyjnych, których mogą one używać w swojej działalności – udział w szkoleniach zapewnia natomiast efektywne korzystanie z tych narzędzi.
Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”:
Jaki powinien być dobry montaż? Przede wszystkim fachowy, czyli wykonany przez profesjonalną, certyfikowaną ekipę. Trzeba też pamiętać, że każdy produkt ma swoją specyfikę i może wymagać zastosowania konkretnych rozwiązań. Właściwy montaż jest dopasowany do warunków danej inwestycji i przeprowadzony w odpowiednich warunkach pogodowych. Wreszcie, powinien zapewniać nie tylko osiągnięcie deklarowanych przez producenta parametrów użytkowych, lecz także estetykę. Wiedzę na temat tego, jak dobrze zamontować okna, drzwi, bramy garażowe oraz inne wyroby stolarki budowlanej przekazujemy w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ” – zapraszam do odwiedzenia strony internetowej dobrymontaz.com oraz Facebooka: facebook.com/dobrymontaz/
Czytaj również: Czy możliwy jest całkowity recykling plastiku? O tym rozważano podczas panelu dyskusyjnego w Sopocie
***
Partnerzy VI edycji „DOBREGO MONTAŻU” to firmy: FAKRO, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, SOUDAL. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Patronem Merytorycznym kampanii jest Instytutu Techniki Budowlanej, zaś Partnerem Merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Kampanię w charakterze Ambasadorów wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Luksusowe nieruchomości jako strategiczna inwestyc... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Wyższy standard to wyższy potrzebny kapitał. Oczywiście niewielu inwestorów stać na takie apartamenty. Ale rynek inwestycyjnych apartamentów rozwija się na tyle...
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 114 Grupa: Opinie https://dezerpremiumapk.com/ https://tim hortonmenumx.com/home/ https://spotifymo dapk.com.ph/
- Fast food bez apetytu? Branża liczy na gorące lato... Liczba postów: 9 Grupa: Aktualności
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 324 Grupa: Trudne tema... Mam spółkę z o.o. od 2020 roku i początkowo wynajmowałem drogie biuro myśląc, że to konieczne. Po dwóch latach okazało się, że to błąd - rzadko tam bywałem. Prz...
- Świadectwa energetyczne Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeżeli potrzebujecie wykonać świadectwo energetyczne Waszego budynku, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę profesjonalnej firmy Certyfi...