„DOBRY MONTAŻ” i wszystko pasuje

„DOBRY MONTAŻ” i wszystko pasuje

Na dobrym montażu okna, drzwi czy bramy garażowej nie warto oszczędzać. Wybierając niesprawdzoną, ale najtańszą ekipę montażową, zyskamy tylko pozornie. Źle zamontowane drzwi wejściowe lub okno mogą generować starty ciepła, w efekcie których poniesiemy wyższe od planowanych wydatki na ogrzewanie budynku, co jest szczególnie odczuwalne w okresie jesienno-zimowym. O tym, jak powinien wyglądać dobry montaż i jakie niesie ze sobą korzyści mówi kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ”, organizowana przez Związek POiD. Czytaj dalej

 

Kampania „DOBRY MONTAŻ” już od 5 lat angażuje uznane firmy z branży stolarki budowlanej. We wrześniu wystartowała najnowsza, szósta edycja inicjatywy, wzbogacona o nowe działania. Dzięki temu, o znaczeniu fachowej instalacji okien, drzwi, osłon, bram i innych tego typu rozwiązań, mogą usłyszeć kolejni odbiorcy.


„DOBRY MONTAŻ” w social media

W tej edycji akcji dużą nowość stanowi profil Edmonta w mediach społecznościowych: Facebooku i kanale YouTube. Na Facebooku Edmont, jako bohater marki „DOBRY MONTAŻ”, uczestniczy w dyskusjach na popularnych grupach budowlanych, propaguje zawód montera stolarki budowlanej wśród uczniów, a także udostępnia i komentuje materiały związane z tematyką prawidłowej instalacji stolarki budowlanej. Edmonta spotkamy też na YouTube, gdzie jego aktywność przewiduje m.in. publikowanie i komentowanie treści na kanale Związku POiD, popularnych kanałach budowlanych i kanałach Partnerów kampanii. Na Facebooku „DOBREGO MONTAŻU” nie może natomiast zabraknąć atrakcji w postaci konkursów – tym razem do zdobycia są bilety na różnorodne, emocjonujące wydarzenia.


Wyszukiwarka dobrych monterów

Inwestorzy, którzy szukają sprawdzonych, wiarygodnych monterów i firm sprzedających wyroby stolarki budowlanej, znajdą je w wyszukiwarce dostępnej na stronie internetowej dobrymontaz.com. Są tam również wyróżnione DOBRE FIRMY, czyli firmy cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii. 


Kampania „DOBRY MONTAŻ”

 

Czytaj również: Nagrody XXII edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców wręczone

 

W ramach „DOBREGO MONTAŻU” realizowane są także profesjonalne szkolenia dla działów handlowych i punktów dystrybucji Partnerów kampanii. Uczestnicy szkoleń zyskują przydatne kompetencje, pozwalające na wykorzystanie wiedzy na temat „DOBREGO MONTAŻU” w praktyce, w codziennych kontaktach z klientami. Dzięki temu, mogą m.in. przekazywać konsumentom korzyści płynące z wyboru prawidłowej instalacji wyrobów, wpływając tym samym na zmniejszenie ilości reklamacji i maksymalizowanie satysfakcji użytkowników stolarki budowlanej. Dla punktów dystrybucji przygotowany został też specjalny pakiet materiałów promocyjnych, których mogą one używać w swojej działalności – udział w szkoleniach zapewnia natomiast efektywne korzystanie z tych narzędzi. 

 

Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”:

Jaki powinien być dobry montaż? Przede wszystkim fachowy, czyli wykonany przez profesjonalną, certyfikowaną ekipę. Trzeba też pamiętać, że każdy produkt ma swoją specyfikę i może wymagać zastosowania konkretnych rozwiązań. Właściwy montaż jest dopasowany do warunków danej inwestycji i przeprowadzony w odpowiednich warunkach pogodowych. Wreszcie, powinien zapewniać nie tylko osiągnięcie deklarowanych przez producenta parametrów użytkowych, lecz także estetykę. Wiedzę na temat tego, jak dobrze zamontować okna, drzwi, bramy garażowe oraz inne wyroby stolarki budowlanej przekazujemy w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ” – zapraszam do odwiedzenia strony internetowej dobrymontaz.com oraz Facebooka: facebook.com/dobrymontaz/

 

Kampania „DOBRY MONTAŻ”

 

Czytaj również: Czy możliwy jest całkowity recykling plastiku? O tym rozważano podczas panelu dyskusyjnego w Sopocie

 

***

Partnerzy VI edycji „DOBREGO MONTAŻU” to firmy: FAKRO, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, SOUDAL. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Patronem Merytorycznym kampanii jest Instytutu Techniki Budowlanej, zaś Partnerem Merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.  Kampanię w charakterze Ambasadorów wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej.

2019-11-08
Źródło: AVEEX / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Profesjonalne Ozonowanie Liczba postów: 41 Grupa: Opinie Jeśli szukasz bezpiecznego i skutecznego sposobu na odkażenie swojej przestrzeni, ozonowanie jest zdecydowanie warte rozważenia. Nie tylko eliminuje konieczność...
  • Biuro rachunkowe online Liczba postów: 92 Grupa: Trudne tema... Biura rachunkowe online https://rachunkowebiuro.szczecin.pl/ to nowoczesna forma świadczenia usług księgowych, która cieszy się coraz większą popularnością wśró...
  • Zakład pogrzebowy Liczba postów: 64 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie warto pomyśleć o takich rzeczach dużo wcześniej i porównać oferty.
  • Podstawowe informacje na temat wykorzystania sztuc... Liczba postów: 3 Grupa: Aktualności Godzinnik nie ogranicza się jedynie do publikowania tekstów, ale także korzysta z multimediów, takich jak zdjęcia, filmy czy infografiki, aby jeszcze lepiej prz...
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 101 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19234 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 213

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >