Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.
Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”.
Czytaj dalej
To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.
Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.
Foto: Monier Sp. z o.o
- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.
– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.
Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.
Foto: Monier Sp. z o.o
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Food plating - sztuka atrakcyjnego podawania jedze... Liczba postów: 15 Grupa: Aktualności Creative plating gets even better when the flavors support the visual style, and that is where what is cow boy butter becomes useful. This mix of melted butter,...
- Zabawki traktory Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam czegoś nietypowego dla dziecka. Co polecacie? To jest dobry kierunek - https://www.blaut-rol.pl/zabawki/bruder/ traktory ? A może polecacie jakiś inny? Wa...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 302 Grupa: Trudne tema... Jeśli nie macie doświadczenia z reklamą zewnętrzną, to polecam Wam zapoznać się z ofertą - billboardy wrocław . Robią porządną selekcję lokalizacji, co przy bil...
- Buty - potrzebuje opinii Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Hej! Zbieram informacje o jordan 4 white thunder, bo zastanawiam się nad zakupem. Podoba mi się minimalistyczny design i kontrastowe detale, ale nie wiem, jak w...
- Dlaczego warto wybrać internet światłowodowy? Liczba postów: 17 Grupa: Aktualności Szybki i stabilny internet to dziś podstawa – nie tylko do pracy czy nauki, ale również do rozrywki. Znalezienie odpowiedniej oferty może być wyzwaniem, ale pom...

