Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”. Czytaj dalej

To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.

Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.

 

Foto: Monier Sp. z o.o

 

- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.

– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.

Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.

 

 Foto: Monier Sp. z o.o

 

Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak zaoszczędzić na transporcie Liczba postów: 378 Grupa: Opinie Szczerze mówiąc na pewno na niektórych rzeczach nie ma co oszczędzać. Przykładowo interesuje was transport międzynarodowy, to warto tutaj polegać na firmie Ejk...
  • Jaki samochód dla rodziny? Liczba postów: 270 Grupa: Trudne tema... Ktoś już wcześniej polecał samochód elektryczny. Ja jestem tego samego zdania i sam mam elektryka. Później kupilem też staccje ładowania, ponieważ miałem czasam...
  • Gdzie wesele? Liczba postów: 194 Grupa: Trudne tema... Użytkownik zbuntowany_anioł napisał: Bardzo podobają mi się wesela organizowane w stodołach. Klimat w stodole i blisko natury też do mnie przemawia. ---------...
  • Kolekcja mebli NOAH firmy Panda doceniona w konkur... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Wszystko w jednym miejscu - https://www.sprzet-fryzjerski.pl/ No i tak radzę podejść do tego tematu. Kwestia taka, jaki macie budżet, ale wiadomo, że w tej bran...
  • Drewniany dom Liczba postów: 78 Grupa: Trudne tema... Posiadając taki dom warto zadbać o to, aby wszelkie dodatki pasowały do wystroju takiego domu. Takie kominki Trzebinia będą z pewnością klasowym dodatkiem!

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17210 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 191

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >