"Doskonałe połączenie" to hasło nowej promocji producenta grzejników PURMO
Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem „Doskonałe połączenie”.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znaków matematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwie opcje – w zależności od realizacji są to instalatorzy lub wizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest główny przekaz komunikacyjny – połączone zalety dwóch systemów tworzą nową jakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.

– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.

– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Źródło: Base Communication / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pierwsze kroki w kasynie online Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim. Chcę zacząć grać w kasynie online, ale nie wiem, od czego zacząć. Nigdy wcześniej не miałem такого doświadczenia. Szukam miejsca, где можно gra...
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 72 Grupa: Trudne tema... Na pewno warto zarejestrować się na odpowiednim forum :)
- kominiarz Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Mam ważne pytanie do wszystkich. Mamy już okres grzewczy w pełni, a to zwiększa ryzyko zaczadzeń. Jak można to minimalizować? Nie chodzi mi o czujniki dymu i cz...
- Nowy plac zabaw Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Hej, nagle wszyscy zaczęli wspominać o jakiejś nowej platformie z łatwymi grami. Wiecie, o co tyle szumu? Zastanawiam się, czy w ogóle warto to sprawdzić.
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 390 Grupa: Trudne tema... Przy inwestowaniu pieniędzy warto stawiać na coś, co łączy bezpieczeństwo z realnym potencjałem wzrostu. Wille na Cyprze Północnym to świetny przykład takiej in...

