
"Doskonałe połączenie" to hasło nowej promocji producenta grzejników PURMO
Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem „Doskonałe połączenie”.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znaków matematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwie opcje – w zależności od realizacji są to instalatorzy lub wizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest główny przekaz komunikacyjny – połączone zalety dwóch systemów tworzą nową jakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.

– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.

– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Źródło: Base Communication / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Lustra łazienkowe Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... fnaf is a game that redefines horror with its innovative gameplay and spine-tingling atmosphere. The game's creepy animatronics and unsettling setting create an...
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie kompleksowych usług z zakresu korepetycji z informatyki i przygotowań do....
- Monitoring Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Połączenie obrazu z GPS-em daje pełniejszy wgląd w to, co dzieje się na trasie. Dla niektórych firm może to być kluczowe przy analizie wypadków lub zgłoszeń ube...
- Agencje ochrony Liczba postów: 297 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Casino Marvel – pełne emocji i zabawy Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... "Darmowe gry hazardowe z elektronicznym jackpotem do wygrania. Wystarczy klikn261263 na zak322adk281 nowe gry, ludzie. W naszym kasynie online znajdziesz wiele....