Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?

Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?

Zdecydowana większość firm zajmujących się produkcją elementów wyposażenia wnętrz prowadzi intensywne działania z zakresu content marketingu. Badania przeprowadzone wśród marketingowców kilkudziesięciu firm z branży wnętrzarskiej, pozwoliły wykazać, jakie narzędzia i kanały komunikacji okażą się najskuteczniejsze w dotarciu do konsumentów w 2019 roku. Czytaj dalej

 

 

Skuteczne social media – Instagram dominuje

90% respondentów zadeklarowało, że prowadzi działania content marketingowe. Ze względu na specyfikę branży, nie dziwi fakt, że zdjęcia i wideo to najpopularniejsze narzędzia do promocji produktów dla domu. Dlatego też media społecznościowe były i w dalszym ciągu pozostaną jednymi z najlepszych kanałów komunikacji z klientami ostatecznymi. To właśnie tam będą oni najczęściej poszukiwać inspiracji w 2019 roku. Który kanał social media okaże się najbardziej skuteczny dla branży? 92,1% prowadzących komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych wskazało na Instagram.

 

Rok influencerów

W 2018 roku marketingowcy firm z branży wnętrzarskiej do współpracy z influencerami podchodzili z rezerwą – tylko 48% potwierdziło podjęcie działań z zakresu influencer marketingu. Rok 2019 przyniesie dużą zmianę! Aż 64% ankietowanych firm zadeklarowało chęć promowania swoich produktów za pośrednictwem blogów i profili w mediach społecznościowych. Tak duży wzrost oznacza, że najważniejszy będzie odpowiedni dobór influencerów: - Nawiązanie współpracy powinno być poprzedzone dokładnym researchem. Dzięki niemu uda nam się znaleźć influencerów, którzy w danym momencie potrzebują oferowanych przez naszą firmę produktów – być może akurat remontują mieszkanie, urządzają nowy dom albo planują metamorfozę wnętrza. Spełnienie realnych potrzeb influencerów będzie gwarancją efektywnej współpracy – komentuje Mateusz Haniszewski, PR & Influencer Marketing Specialist w agencji Sfera Group.

 

Czytaj również: Wystartował nowy program akceleracyjny dla startupów z regionu Europy Środkowo-Wschodnie (CEE). Rekrutacja do 3. marca!


Jak promować produkty wyposażenia wnętrz

Marki wnętrzarskie na blogach lifestyle’owych

Badania przeprowadzone na potrzeby raportu Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019 pozwoliły wykazać, z jakimi profilami influencerów producenci wyposażenia domu najchętniej podejmą współpracę. Poza najbardziej oczywistym wyborem – blogami typowo wnętrzarskimi – marketingowcy będą eksplorować grupę profili, które zaliczają się do kategorii „lifestyle”. Umożliwi im to zaprezentowanie produktów znacznie szerszej grupie potencjalnych klientów. Z kolei najbardziej pożądaną tematyką publikacji będą metamorfozy w mieszkaniach influencerów.

 

 

Czytaj również: Jakie działania marketingowe można wliczyć w koszty uzyskania przychodów firmy

 

Chcecie wiedzieć, jak zaplanować skuteczną komunikację swoich marek? Zapraszamy do zapoznania się z kompletnym raportem Sfery Group.

 

RAPORT | Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019

Pobierz tutaj: https://raport_trendy_2019.gr8.com/

2019-01-30
Źródło: Sfera Group / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Moda Liczba postów: 155 Grupa: Trudne tema... Niezwykle atrakcyjną ofertę takich produktów jak m.in. marynarki, kurtki, koszule, spodnie, szorty sukienki, obuwie, piżamy, torebki, rajstopy, szale, biżuterię...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...
  • Firmy które produkują ubrania Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... Świetne jakościowo ubrania znajdziecie na pewno w ofercie https://www.denley.pl/. Znajdziesz tu szeroki wybór ubrań — od casualowych T‑shirtów, przez modne bluz...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 651 Grupa: Trudne tema... Na rynku dostępnych jest wiele suplementów, dlatego colostrum lr bywa porównywane z innymi preparatami wspierającymi zdrowie. W opinii wielu osób jego przewagą....
  • Paid ads for scalable results Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... For those considering paid advertising, GS4B offers PPC campaign management. Could be useful if you want to scale traffic quickly while keeping control over ad....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20459 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 422

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >