Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?

Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?

Zdecydowana większość firm zajmujących się produkcją elementów wyposażenia wnętrz prowadzi intensywne działania z zakresu content marketingu. Badania przeprowadzone wśród marketingowców kilkudziesięciu firm z branży wnętrzarskiej, pozwoliły wykazać, jakie narzędzia i kanały komunikacji okażą się najskuteczniejsze w dotarciu do konsumentów w 2019 roku. Czytaj dalej

 

 

Skuteczne social media – Instagram dominuje

90% respondentów zadeklarowało, że prowadzi działania content marketingowe. Ze względu na specyfikę branży, nie dziwi fakt, że zdjęcia i wideo to najpopularniejsze narzędzia do promocji produktów dla domu. Dlatego też media społecznościowe były i w dalszym ciągu pozostaną jednymi z najlepszych kanałów komunikacji z klientami ostatecznymi. To właśnie tam będą oni najczęściej poszukiwać inspiracji w 2019 roku. Który kanał social media okaże się najbardziej skuteczny dla branży? 92,1% prowadzących komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych wskazało na Instagram.

 

Rok influencerów

W 2018 roku marketingowcy firm z branży wnętrzarskiej do współpracy z influencerami podchodzili z rezerwą – tylko 48% potwierdziło podjęcie działań z zakresu influencer marketingu. Rok 2019 przyniesie dużą zmianę! Aż 64% ankietowanych firm zadeklarowało chęć promowania swoich produktów za pośrednictwem blogów i profili w mediach społecznościowych. Tak duży wzrost oznacza, że najważniejszy będzie odpowiedni dobór influencerów: - Nawiązanie współpracy powinno być poprzedzone dokładnym researchem. Dzięki niemu uda nam się znaleźć influencerów, którzy w danym momencie potrzebują oferowanych przez naszą firmę produktów – być może akurat remontują mieszkanie, urządzają nowy dom albo planują metamorfozę wnętrza. Spełnienie realnych potrzeb influencerów będzie gwarancją efektywnej współpracy – komentuje Mateusz Haniszewski, PR & Influencer Marketing Specialist w agencji Sfera Group.

 

Czytaj również: Wystartował nowy program akceleracyjny dla startupów z regionu Europy Środkowo-Wschodnie (CEE). Rekrutacja do 3. marca!


Jak promować produkty wyposażenia wnętrz

Marki wnętrzarskie na blogach lifestyle’owych

Badania przeprowadzone na potrzeby raportu Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019 pozwoliły wykazać, z jakimi profilami influencerów producenci wyposażenia domu najchętniej podejmą współpracę. Poza najbardziej oczywistym wyborem – blogami typowo wnętrzarskimi – marketingowcy będą eksplorować grupę profili, które zaliczają się do kategorii „lifestyle”. Umożliwi im to zaprezentowanie produktów znacznie szerszej grupie potencjalnych klientów. Z kolei najbardziej pożądaną tematyką publikacji będą metamorfozy w mieszkaniach influencerów.

 

 

Czytaj również: Jakie działania marketingowe można wliczyć w koszty uzyskania przychodów firmy

 

Chcecie wiedzieć, jak zaplanować skuteczną komunikację swoich marek? Zapraszamy do zapoznania się z kompletnym raportem Sfery Group.

 

RAPORT | Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019

Pobierz tutaj: https://raport_trendy_2019.gr8.com/

2019-01-30
Źródło: Sfera Group / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Konferencja - Warszawa i okolice Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... Najlepszą ofertę organizacji konferencji, szkoleń, wyjazdów integracyjnych, gali, jubileuszy, pikników firmowych, eventów dla dzieci i wiele więcej posiada firm...
  • tunele w polsce - konferencja Liczba postów: 2 Grupa: Konferencje... When illness or injury prevents you from working, navigating insurance claims can be overwhelming. In the middle of this difficult process, Long Term Disability...
  • Deweloper Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Osiedle Wzgórze Gustawa to nowoczesna inwestycja mieszkaniowa w spokojnej części Krakowa, położona na wzniesieniu z pięknymi widokami i dostępem do terenów ziel...
  • Gdzie kupić akcesoria CNC Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Osobiście wielokrotnie korzystałem z usług firmy PERA - obróbka wibrościerna , która oferuje kompleksowe usługi z zakresu odlewów metali kolorowych i obróbki CN...
  • Moda Liczba postów: 156 Grupa: Trudne tema... Niezwykle atrakcyjną ofertę takich produktów jak m.in. marynarki, kurtki, koszule, spodnie, szorty sukienki, obuwie, piżamy, torebki, rajstopy, szale, biżuterię...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20464 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 364

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >