
Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?
Zdecydowana większość firm zajmujących się produkcją elementów wyposażenia wnętrz prowadzi intensywne działania z zakresu content marketingu. Badania przeprowadzone wśród marketingowców kilkudziesięciu firm z branży wnętrzarskiej, pozwoliły wykazać, jakie narzędzia i kanały komunikacji okażą się najskuteczniejsze w dotarciu do konsumentów w 2019 roku.
Czytaj dalej
Skuteczne social media – Instagram dominuje
90% respondentów zadeklarowało, że prowadzi działania content marketingowe. Ze względu na specyfikę branży, nie dziwi fakt, że zdjęcia i wideo to najpopularniejsze narzędzia do promocji produktów dla domu. Dlatego też media społecznościowe były i w dalszym ciągu pozostaną jednymi z najlepszych kanałów komunikacji z klientami ostatecznymi. To właśnie tam będą oni najczęściej poszukiwać inspiracji w 2019 roku. Który kanał social media okaże się najbardziej skuteczny dla branży? 92,1% prowadzących komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych wskazało na Instagram.
Rok influencerów
W 2018 roku marketingowcy firm z branży wnętrzarskiej do współpracy z influencerami podchodzili z rezerwą – tylko 48% potwierdziło podjęcie działań z zakresu influencer marketingu. Rok 2019 przyniesie dużą zmianę! Aż 64% ankietowanych firm zadeklarowało chęć promowania swoich produktów za pośrednictwem blogów i profili w mediach społecznościowych. Tak duży wzrost oznacza, że najważniejszy będzie odpowiedni dobór influencerów: - Nawiązanie współpracy powinno być poprzedzone dokładnym researchem. Dzięki niemu uda nam się znaleźć influencerów, którzy w danym momencie potrzebują oferowanych przez naszą firmę produktów – być może akurat remontują mieszkanie, urządzają nowy dom albo planują metamorfozę wnętrza. Spełnienie realnych potrzeb influencerów będzie gwarancją efektywnej współpracy – komentuje Mateusz Haniszewski, PR & Influencer Marketing Specialist w agencji Sfera Group.
Czytaj również: Wystartował nowy program akceleracyjny dla startupów z regionu Europy Środkowo-Wschodnie (CEE). Rekrutacja do 3. marca!
Marki wnętrzarskie na blogach lifestyle’owych
Badania przeprowadzone na potrzeby raportu Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019 pozwoliły wykazać, z jakimi profilami influencerów producenci wyposażenia domu najchętniej podejmą współpracę. Poza najbardziej oczywistym wyborem – blogami typowo wnętrzarskimi – marketingowcy będą eksplorować grupę profili, które zaliczają się do kategorii „lifestyle”. Umożliwi im to zaprezentowanie produktów znacznie szerszej grupie potencjalnych klientów. Z kolei najbardziej pożądaną tematyką publikacji będą metamorfozy w mieszkaniach influencerów.
Czytaj również: Jakie działania marketingowe można wliczyć w koszty uzyskania przychodów firmy
Chcecie wiedzieć, jak zaplanować skuteczną komunikację swoich marek? Zapraszamy do zapoznania się z kompletnym raportem Sfery Group.
RAPORT | Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019
Pobierz tutaj: https://raport_trendy_2019.gr8.com/
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wynajem samochodu Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Na ten temat na pewno warto przeczytać artykuł https://shre.ink/SvuP . Ja przeczytałem ten artykuł i dużo się dowiedziałem.
- Agencje ochrony Liczba postów: 172 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW GDAŃSK Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Według mnie wiele osób powinno się zainteresować https://shre.ink/Svhx . Sam o tym powiem mojemu znajomemu.
- Inwestycja - biznes - myjnia Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... Cookie Clicker has revolutionized the idle gaming genre since its creation in 2013. This deceptively simple yet incredibly engaging game has captured the hearts...
- Łódź w 48 godzin Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Na ten temat warto przeczytać artykuł https://acortar.link/LQ054C . Z tego artykułu naprawdę można się dużo dowiedzieć.