Jakie są najlepsze metody promocji branży wnętrzarskiej?
Zdecydowana większość firm zajmujących się produkcją elementów wyposażenia wnętrz prowadzi intensywne działania z zakresu content marketingu. Badania przeprowadzone wśród marketingowców kilkudziesięciu firm z branży wnętrzarskiej, pozwoliły wykazać, jakie narzędzia i kanały komunikacji okażą się najskuteczniejsze w dotarciu do konsumentów w 2019 roku.
Czytaj dalej
Skuteczne social media – Instagram dominuje
90% respondentów zadeklarowało, że prowadzi działania content marketingowe. Ze względu na specyfikę branży, nie dziwi fakt, że zdjęcia i wideo to najpopularniejsze narzędzia do promocji produktów dla domu. Dlatego też media społecznościowe były i w dalszym ciągu pozostaną jednymi z najlepszych kanałów komunikacji z klientami ostatecznymi. To właśnie tam będą oni najczęściej poszukiwać inspiracji w 2019 roku. Który kanał social media okaże się najbardziej skuteczny dla branży? 92,1% prowadzących komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych wskazało na Instagram.
Rok influencerów
W 2018 roku marketingowcy firm z branży wnętrzarskiej do współpracy z influencerami podchodzili z rezerwą – tylko 48% potwierdziło podjęcie działań z zakresu influencer marketingu. Rok 2019 przyniesie dużą zmianę! Aż 64% ankietowanych firm zadeklarowało chęć promowania swoich produktów za pośrednictwem blogów i profili w mediach społecznościowych. Tak duży wzrost oznacza, że najważniejszy będzie odpowiedni dobór influencerów: - Nawiązanie współpracy powinno być poprzedzone dokładnym researchem. Dzięki niemu uda nam się znaleźć influencerów, którzy w danym momencie potrzebują oferowanych przez naszą firmę produktów – być może akurat remontują mieszkanie, urządzają nowy dom albo planują metamorfozę wnętrza. Spełnienie realnych potrzeb influencerów będzie gwarancją efektywnej współpracy – komentuje Mateusz Haniszewski, PR & Influencer Marketing Specialist w agencji Sfera Group.
Czytaj również: Wystartował nowy program akceleracyjny dla startupów z regionu Europy Środkowo-Wschodnie (CEE). Rekrutacja do 3. marca!

Marki wnętrzarskie na blogach lifestyle’owych
Badania przeprowadzone na potrzeby raportu Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019 pozwoliły wykazać, z jakimi profilami influencerów producenci wyposażenia domu najchętniej podejmą współpracę. Poza najbardziej oczywistym wyborem – blogami typowo wnętrzarskimi – marketingowcy będą eksplorować grupę profili, które zaliczają się do kategorii „lifestyle”. Umożliwi im to zaprezentowanie produktów znacznie szerszej grupie potencjalnych klientów. Z kolei najbardziej pożądaną tematyką publikacji będą metamorfozy w mieszkaniach influencerów.
Czytaj również: Jakie działania marketingowe można wliczyć w koszty uzyskania przychodów firmy
Chcecie wiedzieć, jak zaplanować skuteczną komunikację swoich marek? Zapraszamy do zapoznania się z kompletnym raportem Sfery Group.
RAPORT | Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019
Pobierz tutaj: https://raport_trendy_2019.gr8.com/
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Szkolenia? Liczba postów: 113 Grupa: Trudne tema... Jeżeli ktoś zastanawia się nad rozwojem kompetencji liderów lub całych zespołów, to Develor - firma szkoleniowa jest dobrym kierunkiem. Szkolenie, w którym brał...
- Dobry warsztat samochodowy w Krakowie polecenia? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś szuka sprawdzonego warsztatu w Krakowie, mogę polecić Auto Dyskusja. Korzystałem z ich usług kilka razy i zawsze było solidnie, bez naciągania na dod...
- do my assignment for me with plagiarism-free guara... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Nice info
- Naprawiać czy wymieniać? Dlaczego nowe AGD się opł... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 548 Grupa: Trudne tema... Z ciekawości weszłam w temat gadżetów firmowych i szybko wyszło, że wybór jest większy niż długopisy i breloki. Przeglądając różne opcje natknęłam się na: https...

