Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu

Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu

Choć u schyłku lata mało kto jeszcze zaprząta sobie głowę jakością powietrza, to wraz z nadejściem chłodniejszych dni temat powróci jak bumerang. Smog kojarzy się głównie z sezonem grzewczym, ale to właśnie teraz jest najlepszy czas by zawalczyć o czyste powietrze. Stąd kampania ISOVER – Lepiej bez smogu. Zostało jeszcze kilka tygodni by zgłosić swój film, zawalczyć o atrakcyjne nagrody i czyste powietrze. Czytaj dalej


ISOVER to marka znana z produkcji materiałów do termoizolacji budynków. Wspólnie z ambasadorami akcji: Anką Dziedzic, Kamilem Stochem i Antonio Lindbackiem, postanowiła zachęcić Polaków by zrobić milowy krok w kierunku poprawy jakości powietrza, którym oddychamy. W ramach akcji zachęca do termoizolacji budynków, która przyczyni się do zmniejszenia emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Warto już dziś wejść na stronę akcji „Lepiej bez smogu” i twórczo zawalczyć o jakość powietrza oraz atrakcyjne nagrody, w tym wspólną kolację z ambasadorami akcji m.in. Kamilem Stochem.


Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu

 

W czym tkwi problem?

Na co dzień nawet nie zdajemy sobie sprawy jak złej jakości powietrzem oddychamy. Smog stał się jednym z największych zagrożeń współczesnego świata. Choć pozornie problem jest niewidoczny, w okresie grzewczym wraca do nas ze zwielokrotnioną siłą. Ciężko zaczerpnąć świeżego powietrza. Wszystko to efekt spalania niskiej jakości paliwa do ogrzewania naszych domów oraz nieefektywnego jego wykorzystania. Dzieje się tak, ponieważ wiele domów w Polsce jest wciąż nieocieplonych.


Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu

 

Czytaj również: Konkurs dla architektów Wnętrze Roku SAW - zgłoszenia do 16 września

 

- Termomodernizacja to szereg działań mających na celu ograniczenie strat ciepła do minimum. Dzięki zastosowaniu materiałów izolacyjnych nasz budynek staje się bardziej termiczny, a co za tym idzie jego efektywność energetyczna wzrasta. Finalnie potrzebujemy mniej paliwa do ogrzania naszego domu. Generuje to spore oszczędności i zmniejsza poziom emisji szkodliwych gazów do atmosfery – mówi Kuba Błażewicz, Menadżer Biura Rozwoju Rynku ISOVER. Zważywszy na to, że właśnie gospodarstwa domowe w znacznej mierze odpowiadają za tzw. niską emisję, każde wyeliminowanie mało efektywnych kotłów, czy poprawa termiki budynku realnie wpływa na jakość powietrza w naszej okolicy.  


Razem zawalczmy o lepsze powietrze

Kampania „Lepiej bez smogu” ma zwrócić uwagę na to, że każdy z nas w realny sposób może przyczynić się do poprawy jakości powietrza, którym oddychamy. Ambasadorami akcji są Anka Dziedzic, Kamil Stoch i Antonio Lindback. Każde z nich ma swój własny powód, dla którego chce wpłynąć na jakość powietrza w miejscu swojego zamieszkania. Razem pokazują, że to nasz wspólny problem, ale i wyzwanie, z którym niczym w rywalizacji sportowej, musimy się zmierzyć. – Bardzo mnie cieszy to z jakim entuzjazmem moi fani przyjęli informację o tym, że wspieram akcję „Lepiej bez smogu”. To pokazuje, że dla wielu Polaków problem smogu i walki z zanieczyszczeniem powietrza jest bardzo ważny. Wierzę, że takie inicjatywy w realny sposób wpłyną na jakość powietrza, którym na co dzień oddychamy – mówi Kamil Stoch. Z podobną reakcją fanów spotkała się również Anka Dziedzic – Wszyscy, którzy prowadzą zdrowy tryb życia wiedzą, że ważne jest nie tylko to czy jesteśmy aktywni fizycznie i co jemy ale również powietrze jakim oddychamy. W końcu chodzi o zdrowie nasze i naszych bliskich. Cieszę się, że moi fani tak dobrze przyjęli mój udział w kampanii „Lepiej bez smogu” i liczę, że razem zawalczymy o powietrze wolne od zanieczyszczeń – mówi Anka Dziedzic. 


Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu


Do wygrania termomodernizacja

Do rywalizacji o świeże powietrze zachęca konkurs zorganizowany w ramach kampanii „Lepiej bez smogu” przez markę ISOVER – Choć pula nagród w konkursie to ponad 70 tysięcy złotych do wygrania wszyscy mamy znacznie więcej – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER – To czystsze powietrze dla nas i naszych najbliższych. Mimo, że główna nagroda jest tylko jedna, to każda osoba, która za sprawą naszej akcji przeprowadzi termomodernizację swojego domu wygrywa nową jakość życia i przyczynia się do poprawy powietrza w swojej okolicy – dodaje.  W ramach kampanii „Lepiej bez smogu” realizowany jest konkurs, w którym główną nagrodą są materiały do termoizolacji domu marki ISOVER. Zasady są proste. Wystarczy opowiedzieć o swoich sposobach na walkę ze smogiem i przesłać nagranie lub zdjęcie konkursowe z opisem do połowy września 2019 r. Następnie zgłoszenia zostaną poddane głosowaniu internautów, a wszyscy, którzy znajdą się na podium mogą wygrać materiały do termoizolacji swojego domu o wartości od 10 do 30 tys. zł w przypadku głównej nagrody. Szczegóły konkursu i kluczowe informacje dotyczące termomodernizacji znaleźć można na stronie kampanii „Lepiej bez smogu”.  


Kampania społeczna i konkurs z nagrodami - Lepiej bez smogu

 

Czytaj również: Można już głosować na Fasadę Roku 2019

 

Kampania marki ISOVER to świetny impuls do tego, by pomyśleć o ociepleniu swojego domu. Dzięki temu za kilka miesięcy oszczędzimy na ogrzewaniu i będziemy mieli szansę oddychać czystszym powietrzem, albowiem dobra termoizolacja domu to gwarancja emisji mniejszej ilości szkodliwych gazów do atmosfery.


2019-08-31
Źródło: PR4you / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17817 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 175

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >