Kolejna edycja edukacyjnej akcji  skierowanej do inwestorów - STYROPIAN.men 2020

Kolejna edycja edukacyjnej akcji skierowanej do inwestorów - STYROPIAN.men 2020

Ruszyła kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) – STYROPIAN.men. Celem tegorocznej, trzeciej edycji jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Do dotychczasowych Gwiazd Termoizolacji, Styropianów Białego, Szarego, Twardego i Wodoodpornego, dołączył nowy, systemowy kolega – Styropian w ETICS. Czytaj dalej

 

Postaci STYROPIAN.men, symbolizujące różne odmiany i aplikacje styropianu, po raz kolejny przystępnie podsumowują najważniejsze cechy dobrej termoizolacji i obalają budowlane mity. W obecnej edycji Styropian Twardy potwierdza swoją trwałość i odporność na eksploatację na dachach płaskich, a Styropian Biały i Szary – łatwość instalacji i bezpieczeństwo dla zdrowia wykonawców i użytkowników. Styropian w ETICS, nowy bohater kampanii, wskazuje, jak istotne jest stosowanie kompletnych systemów ociepleń oraz obala pożarowe mity.


http://www.budnet.pl/static/article_images/normal/PSPS_STYROPIANmen2020_StyropianwETICS.jpg

 

Czytaj również: Mocne wejście branży budowlanej w 2020 rok dzięki MONTERIADZIE – wywiad z Edmontem, bohaterem kampanii „DOBRY MONTAŻ”


– STYROPIAN.men to akcja edukacyjna skierowana przede wszystkim do inwestorów. Z perspektywy rynku jest to co roku nowa grupa ludzi szukających informacji i budujących nie tylko swoje domy, ale również swoje opinie i przekonania w tym obszarze. Budownictwo jest branżą, w której wybory konsumentów mają zdecydowanie długoterminowe skutki. Dlatego założeniem tegorocznej kampanii jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Mamy ten komfort, że o ociepleniach, w każdym aspekcie, możemy mówić nie z perspektywy domniemań i założeń, a w oparciu o ponad pół wieku doświadczeń i faktów. Dla konsumentów to dziesięciolecia korzyści: ciepła i bezpieczeństwa, oszczędności i zdrowia – podkreśla prezes PSPS Kamil Kiejna.

 

Kolejna edycja edukacyjnej akcji skierowanej do inwestorów - STYROPIAN.men 2020

 

Czytaj również: MONTERIADA 2020 - niebawem kolejna edycja wydarzenia dla monterów


Materiały informacyjne kampanii STYROPIAN.men, w tym nowe filmy edukacyjne, dostępne są na stronie http://styropian.men/ oraz w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/styropian.men/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ/feed

2020-01-16
Źródło: JGKG / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Packers and Movers in Dhanbad Movers And Packers Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Aryawarta packers and movers in dhanbad, dhanbad Packers and movers is one of the leading movers and packers in dhanbad. Visit us for any types of packing movin...
  • Windykacja Liczba postów: 24 Grupa: Trudne tema... W takich przypadkach chyba najlepiej jest pójść do adwokata, który powiedziałby jak należałoby to zrobić. Bez urazy, ale forumowiczom to ja bym tak nie ufał, bo...
  • telefon do firmy Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Ja mam iPhona 10 i jestem z niego zadowolona. Służy mi już jakiś czas i nie dzieje się z nim nic poza tym, ze zbił się ekran. Na szczęście można to naprawić. Dl...
  • Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Way of life https://tribesquad.pl/treningi/krav-maga -dla-mlodziezy/ : ) Ale muszę przyznać, że na początku to mnie trochę mama zmusiła, tak mi reklamowała że ol...
  • Gdzie wesele? Liczba postów: 167 Grupa: Trudne tema... Możesz sprawdzić także ofertę hotelu www.orle.com.pl . Dysponują nowoczesną i dobrze wyposażoną salą weselną dla 120 osób. Ja miałem tam wyprawiane wesele w ubi...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 15905 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 121

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >