Kolorowa Polska
Co łączy Lublin z Wrocławiem, a Łódź z Poznaniem? Okazuje się, że zamiłowanie do tych samych kolorów. Dzięki ogólnopolskiej kampanii badawczej Kolorowa Polska, udało się określić preferencje kolorystyczne Polaków na podstawie badań przeprowadzonych na ulicach wybranych polskich miast oraz ankiety udostępnionej Internautom. Teraz mogą oni wziąć udział w konkursie Metamorfozy. Warto, bo do wygrania jest metamorfoza osoby i lokalu.
Czytaj dalej
Zmień siebie i wnętrze! Konkurs Metamorfozy marki Dekoral
Do 8 sierpnia Internauci mają szansą wykazać się kreatywnością i stylem. Wystarczy sfotografować się w dowolnej stylizacji i za pomocą aplikacji dostępnej na http://www.kolorowapolska.pl/metamorfozy dobrać odpowiednie tło do swojego zdjęcia. Dostępne wersje tła to aranżacje wnętrz, które można dopasować, uwzględniając swoją osobowość, nastrój czy preferencje. Zdjęcie sylwetki powinno być wykonane na jednolitym tle tak, aby za pomocą aplikacji można było sprawnie wyciąć je i dopasować do wybranej aranżacji. Im ciekawsze kompozycje fotografii i tła – tym większe szanse na główną wygraną. W walce o nią uczestników wesprą ambasadorzy i jurorzy konkursu - Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

Czytaj również: Design Udomowiony
W pierwszym etapie zgłoszenia będą oceniane przez Internautów. Spośród wszystkich nadesłanych kompozycji wybranych zostanie trzydzieści, które trafią pod ocenę jury. Na osobę, która, według Internautów i jurorów, wykaże się największym wyczuciem dobrego stylu, czeka profesjonalna metamorfoza pod okiem stylistki Joli Stefańskiej i architekt Kamdi Sosnowskiej.Uczestnik w ramach własnej metamorfozy zostanie zabrany na zakupy oraz profesjonalne konsultacje w zakresie makijażu i stylizacji. Zaś metamorfoza jego mieszkania obejmie konsultacje i opiekę architekta podczas tworzenia projektu oraz późniejsze malowanie i wyposażenie wnętrza – oczywiście w oparciu o kolorystyczne upodobania zwycięzcy. Jak widać, naprawdę jest o co walczyć. Jeśli nuży nas już nasze nijakie mieszkanie, czym prędzej odwiedźmy konkursową stronę.
Dla wielu osób duże znaczenie ma to, jakimi barwami otaczają się na co dzień. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach akcji Kolorowa Polska przez markę Dekoral Fashion (www.KolorowaPolska.pl) potwierdziły, że Polacy rezygnują z szarych i smętnych pomieszczeń na rzecz soczystych i ciepłych kolorów. Dominujące w polskich biurach kolory kremowy, cytrusowy i perłowy, Polacy coraz chętniej zamieniają na tweedową zieleń, lazurowy szantung czy limonkową taftę.
Konkurs Metamorfozy jest częścią ogólnopolskiej kampanii Kolorowa Polska organizowanej przez Dekoral Fashion. Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2014 roku. www.dekoralfashion.pl
Czytaj również: Dobry wybór 2014

2014-06-26
Źródło: Dekoral / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- tunele w polsce - konferencja Liczba postów: 2 Grupa: Konferencje... When illness or injury prevents you from working, navigating insurance claims can be overwhelming. In the middle of this difficult process, Long Term Disability...
- Deweloper Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Osiedle Wzgórze Gustawa to nowoczesna inwestycja mieszkaniowa w spokojnej części Krakowa, położona na wzniesieniu z pięknymi widokami i dostępem do terenów ziel...
- Gdzie kupić akcesoria CNC Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Osobiście wielokrotnie korzystałem z usług firmy PERA - obróbka wibrościerna , która oferuje kompleksowe usługi z zakresu odlewów metali kolorowych i obróbki CN...
- Moda Liczba postów: 156 Grupa: Trudne tema... Niezwykle atrakcyjną ofertę takich produktów jak m.in. marynarki, kurtki, koszule, spodnie, szorty sukienki, obuwie, piżamy, torebki, rajstopy, szale, biżuterię...
- Gry komputerowe Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...

