
LPP S.A. wynajmie lokal w FASHION HOUSE Gdańsk
24 września 2009 – LPP S.A. podpisało umowę najmu lokalu w FASHION HOUSE Gdańsk. LPP S.A. otworzy sklep outletowy z następującymi markami: Reserved, Reserved Kids, Esotiq, Mohito, Cropp. Lokal będzie miał powierzchnię 365 m2 oraz będzie usytuowany w drugiej fazie projektu.
Będzie to drugi sklep outletowy LPP S.A. z marką Reserved w Polsce. Sklep zostanie otwarty w połowie listopada 2009 roku.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
Źródło: CB Richard Ellis Polska Sp. z o. o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 74 Grupa: Trudne tema... Jeśli o mnie chodzi, to nauka angielskiego w dorosłym wieku to zupełnie inna bajka. Trafiłam na coś, co może się sprawdzić – https://ence.pl/kursy-dla-doroslych...
- Wakacje 2022 Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Oprócz plażowania i zwiedzania lubimy w wakacje odkrywać nowe smaki. Na naszej trasie znalazło się Niechorze, a wśród restauracji uwagę przykuła Tawerna pod Wod...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 312 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
- Co studiować? Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... Pisanie tekstów często wiąże się z powtarzaniem tych samych słów. To naturalne, ale może sprawić, że tekst stanie się monotonny i mniej przyjemny w odbiorze. Na...
- Transport za granicę... Liczba postów: 54 Grupa: Trudne tema... Wysyłka na paletach przemysłowych czy euro? Geodis ma precyzyjnie określone wymiary i limity wagowe. Dostosuj swoją przesyłkę do ich standardów, aby uniknąć pro...