
LPP S.A. wynajmie lokal w FASHION HOUSE Gdańsk
24 września 2009 – LPP S.A. podpisało umowę najmu lokalu w FASHION HOUSE Gdańsk. LPP S.A. otworzy sklep outletowy z następującymi markami: Reserved, Reserved Kids, Esotiq, Mohito, Cropp. Lokal będzie miał powierzchnię 365 m2 oraz będzie usytuowany w drugiej fazie projektu.
Będzie to drugi sklep outletowy LPP S.A. z marką Reserved w Polsce. Sklep zostanie otwarty w połowie listopada 2009 roku.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
Źródło: CB Richard Ellis Polska Sp. z o. o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 274 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Moda Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...