
Nowa nominacja Panattoni w Czechach - Panattoni wzmacnia dział rozwoju
2008-09-04, Praga, Czechy - Panattoni Europe, jeden z największych deweloperów powierzchni przemysłowych w Europie poinformował o objęciu stanowiska Head of Developement w biurze w Pradze przez Zbynka Laube.
Czytaj dalej
Nowy szef działu rozwoju Panattoni przez ostatnie 2 lata związany był z firmą Segro, gdzie pracował na stanowisku Commercial & Acquisition Manager, a wcześniej jako Traffic i Transport Planner doradzał firmom z branży logistycznej (m.in. Panattoni) oraz handlowej.
Zbynek Laube ukończył wydział transportu Czech Technical University w Pradze, gdzie obecnie otworzył przewód doktorski. W wolnym czasie uprawia sporty wodne (kajak) oraz zimowe (snowboard).
„W najbliższym czasie firma Panattoni planuje dalszą ekspansję na terytorium Czech. Jest to drugi, obok Polski, region istotny z punktu widzenia rozwoju logistyki. Dlatego tak istotne jest wzmocnienie struktur o osobę z wieloletnim doświadczeniem w tej branży” - komentuje Robert Dobrzycki, Partner Zarządzający Panattoni Europe na Europę Środkowo-Wschodnią.
Powiększenie działu rozwoju Panattoni jest kolejnym krokiem do umocnienia się firmy w Czechach. Deweloper zakupił ostatnio w okolicach Pragi 40 ha gruntu, na którym wybuduje centrum dystrybucyjne o powierzchni 150 tys. m2. Poza inwestycją w Panattoni Park Prague Airport Panattoni Europe rozbudowuje D5 Logistics Park, znajdujący się niedaleko Pilzna. W realizowanej obecnie, drugiej fazie projektu, park powiększony zostanie o kolejne 32 500 m2 i będzie liczył łącznie 60 000 m2.
Rozwój Panattoni na rynku czeskim jest niezwykle dynamiczny, czego dowodem są podpisane w I póroczu 2008 r. umowy najmu na ponad 22 tys. m2. Wśród klientów dewelopera w Czechach są takie firmy jak Burr Oak Tool, Assa Abloy, Bock Compressors i Lear Corporation.
Zbynek Laube ukończył wydział transportu Czech Technical University w Pradze, gdzie obecnie otworzył przewód doktorski. W wolnym czasie uprawia sporty wodne (kajak) oraz zimowe (snowboard).
„W najbliższym czasie firma Panattoni planuje dalszą ekspansję na terytorium Czech. Jest to drugi, obok Polski, region istotny z punktu widzenia rozwoju logistyki. Dlatego tak istotne jest wzmocnienie struktur o osobę z wieloletnim doświadczeniem w tej branży” - komentuje Robert Dobrzycki, Partner Zarządzający Panattoni Europe na Europę Środkowo-Wschodnią.
Powiększenie działu rozwoju Panattoni jest kolejnym krokiem do umocnienia się firmy w Czechach. Deweloper zakupił ostatnio w okolicach Pragi 40 ha gruntu, na którym wybuduje centrum dystrybucyjne o powierzchni 150 tys. m2. Poza inwestycją w Panattoni Park Prague Airport Panattoni Europe rozbudowuje D5 Logistics Park, znajdujący się niedaleko Pilzna. W realizowanej obecnie, drugiej fazie projektu, park powiększony zostanie o kolejne 32 500 m2 i będzie liczył łącznie 60 000 m2.
Rozwój Panattoni na rynku czeskim jest niezwykle dynamiczny, czego dowodem są podpisane w I póroczu 2008 r. umowy najmu na ponad 22 tys. m2. Wśród klientów dewelopera w Czechach są takie firmy jak Burr Oak Tool, Assa Abloy, Bock Compressors i Lear Corporation.
Źródło: TBWAPR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- elektronarzędzia akumulatorowe Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Doodle Jump may be easy to play, but there is no denying the fact that it is highly addictive. When you reach a new score, you feel a surge of satisfaction rus...
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 14 Grupa: Aktualności
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Mój dotychczasowy gabinet niestety zakończył działalność, więc rozglądam się za nowym miejscem, gdzie mogłabym kontynuować leczenie zachowawcze. Na liście pojaw...
- materace sklep Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Co sądzicie o takich poradach przed zakupem materaca - https://bia24.pl/kategorie/dom-i-zdrowie /jakie-materace-do-lozka-sa-dobrym-wybor em-poznaj-6-wskazowek-dla...
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 136 Grupa: Aktualności Temat błędów w reklamie to coś, o czym powinien przeczytać każdy, kto planuje kampanię – nawet małą. Artykuł, na który ostatnio trafiłem, fajnie wszystko podsum...