Nowe marki w sklepach Media Markt i Saturn. Sklepy stawiają na marki własne.

Nowe marki w sklepach Media Markt i Saturn. Sklepy stawiają na marki własne.

Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.”, stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach i „KOENIC”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD.

Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej - „PEAQ” oraz akcesoriów - „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku.    Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności w sklepach w Niemczech, we Włoszech, w Holandii i Austrii. Linie produktowe będą stopniowo wprowadzane w kolejnych 12 europejskich   krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.

 

„Nasza strategia marek własnych powstała na podstawie kompleksowej analizy potrzeb konsumenckich oraz potencjału gospodarczego nowych marek. Rezultatem jest jasno zdefiniowany katalog marek, który przekona klientów w różnych krajach wysoką jakością oferowanych produktów. Nasze marki własne będą w  przyszłości w sprzedaży we wszystkich krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.Działania te tworzą podwaliny dla dalszego wzrostu Grupy Media-Saturn i umocnienia lojalności klientów, jako że marki własne stanowią logiczny krok w rozwoju naszej koncepcji sprzedaży: dzięki nowym markom Media Markt i Saturn zaoferują swoim klientom jeszcze większy wybór produktów – zarówno w marketach stacjonarnych, jak i online“, mówi  Roland Weise, prezes zarządu Media-Saturn-Holding GmbH.

 

Klienci poszukują produktów uznanych marek. Media-Saturn zaoferuje szeroki wybór marek i produktów RTV, AGD i akcesoriów. Nowe marki własne Media-Saturn będą wprowadzone we wszystkich segmentach cenowych w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki. W celu zapewnienia najwyższych standardów jakości, Media-Saturn współpracuje z uznanymi producentami dostępnych na rynku produktów AGD i RTV klasy premium. Rozwojem i produkcją sprzętu zarządza Media-Saturn-Holding w Niemczech oraz nowoutworzona spółka-córka z siedzibą w Hongkongu.

ok. – marka dla najniższego segmentu cenowego
ok. jest marką Media-Saturn stworzoną dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach produktowych. Funkcjonalne i proste w obsłudze, autentyczne i nieskomplikowane, lub po prostu: artykuły ok. będą dostępne we wszystkich kategoriach produktowych  oferowanych w sklepach Media Markt i Saturn: od małego AGD, jak urządzenia do gotowania jaj, kuchnie mikrofalowe, miksery, tostery, poprzez telefony, produkty do pielęgnacji ciała, aż do telewizorów LCD.

 

KOENIC – marka dla produktów AGD wysokiej jakości
Marka KOENIC to wysoka jakość i wydajność, optymalne i nowoczesne wzornictwo. Czy są to produkty małego AGD, jak     toster, blender, lub czajnik bezprzewodowy, odkurzacz, urządzenia kuchenne, lodówki, zmywarki, albo pralki - KOENIC charakteryzują te cechy w odniesieniu do wszystkich produktów. „More for Less”    („Więcej za mniej“) to motto marki KOENIC: stale wysoka jakość   produktów, atrakcyjne funkcje dodatkowe, a wszystko za niższą cenę niż porównywalne produkty konkurencyjne.

 

PEAQ – marka dla elektroniki użytkowej
Fascynująca technologia, nowoczesne wzornictwo spełniające najwyższe oczekiwania – to produkty marki PEAQ. Również ta marka klasy A oferuje klientom „More for Less“ („Więcej za mniej“), wysoką jakość i dodatkowe funkcjonalności za cenę poniżej porównywalnych ofert znanych producentów. Dotyczy to całego asortymenty  elektroniki użytkowej: od słuchawek poprzez urządzenia Hi-Fi, aż po telewizory i notebook’i.

 

ISY – marka akcesoriów
Proste, nieskomplikowane i kompatybilne – to marka ISY. Akcesoria, jak wyczki i kable USB, baterie, kable HDMI, złącza i wiele innych. Żywe kolory, prosty design i najważniejsze funkcje. Marka ISY to  synonim wysokiej jakości dla produktów codziennego użytku w  atrakcyjnych cenach.
 

 

Wprowadzenie nowej marki będzie oznaczało, że zajmie ona   szczególne miejsce w reklamie sieci MM i Saturn. Dla każdej z marek opracowano indywidualną koncepcję wizualną opakowań, która odzwierciedla pozycjonowanie produktu. Wyróżniająca się  prezentacja w marketach ma służyć szybkiej identyfikacji i odnalezieniu produktów przez klientów.

Całkowita koncepcja marki od nazwy, poprzez design, koncepcje produktów i wizualizacje do opakowania i prezentacji w punkcie sprzedaży  dla  KOENIC, PEAQ i ISY zostały opracowane przez  Peter Schmidt Group w Monachium. Agencja Mutabor Design jest odpowiedzialna za koncepcję marki ok.

 

Źródło: Neews / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Reklama firmy Liczba postów: 188 Grupa: Trudne tema... W temacie reklamy na pewno warto zainwestować kasę w profesjonalną stronę internetową, bo to ona będzie pierwszą reklamą Twojego biznesu. W tym temacie na pewno...
  • terminal Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, czy polecacie urządzenie mc 3300 do pracy w magazynie? Zastanawiam się nad jego zakupem, dlatego też będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
  • Usprawnienie procesów produkcji Liczba postów: 74 Grupa: Trudne tema... Przemyślana i dobrze zastosowana automatyka przemysłowa to najlepsze rozwiązanie jakie możemy podjąć w celu usprawnienia produkcji i jej zwiększenia. Takie rozw...
  • Rolnictwo Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Mój znajomy prowadzi gospodarstwo rolne i hoduję trzodę chlewną i ostatnio zamawiał z tej strony bardzo dobry dodatek do pasz https://www.domino.org.pl/ w bardz...
  • Magazyn wyposażenie Liczba postów: 116 Grupa: Trudne tema... Ja ostatnio zamawiałam nowe regały magazynowe na https://www.e-regaly.pl/ po tym jak jedne pod napływem ciężaru niestety się wygiął. Nie jest to takie łatwe jak...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 15881 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 158

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >