Nowe marki w sklepach Media Markt i Saturn. Sklepy stawiają na marki własne.

Nowe marki w sklepach Media Markt i Saturn. Sklepy stawiają na marki własne.

Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.”, stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach i „KOENIC”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD.

Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej - „PEAQ” oraz akcesoriów - „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku.    Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności w sklepach w Niemczech, we Włoszech, w Holandii i Austrii. Linie produktowe będą stopniowo wprowadzane w kolejnych 12 europejskich   krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.

 

„Nasza strategia marek własnych powstała na podstawie kompleksowej analizy potrzeb konsumenckich oraz potencjału gospodarczego nowych marek. Rezultatem jest jasno zdefiniowany katalog marek, który przekona klientów w różnych krajach wysoką jakością oferowanych produktów. Nasze marki własne będą w  przyszłości w sprzedaży we wszystkich krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.Działania te tworzą podwaliny dla dalszego wzrostu Grupy Media-Saturn i umocnienia lojalności klientów, jako że marki własne stanowią logiczny krok w rozwoju naszej koncepcji sprzedaży: dzięki nowym markom Media Markt i Saturn zaoferują swoim klientom jeszcze większy wybór produktów – zarówno w marketach stacjonarnych, jak i online“, mówi  Roland Weise, prezes zarządu Media-Saturn-Holding GmbH.

 

Klienci poszukują produktów uznanych marek. Media-Saturn zaoferuje szeroki wybór marek i produktów RTV, AGD i akcesoriów. Nowe marki własne Media-Saturn będą wprowadzone we wszystkich segmentach cenowych w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki. W celu zapewnienia najwyższych standardów jakości, Media-Saturn współpracuje z uznanymi producentami dostępnych na rynku produktów AGD i RTV klasy premium. Rozwojem i produkcją sprzętu zarządza Media-Saturn-Holding w Niemczech oraz nowoutworzona spółka-córka z siedzibą w Hongkongu.

ok. – marka dla najniższego segmentu cenowego
ok. jest marką Media-Saturn stworzoną dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach produktowych. Funkcjonalne i proste w obsłudze, autentyczne i nieskomplikowane, lub po prostu: artykuły ok. będą dostępne we wszystkich kategoriach produktowych  oferowanych w sklepach Media Markt i Saturn: od małego AGD, jak urządzenia do gotowania jaj, kuchnie mikrofalowe, miksery, tostery, poprzez telefony, produkty do pielęgnacji ciała, aż do telewizorów LCD.

 

KOENIC – marka dla produktów AGD wysokiej jakości
Marka KOENIC to wysoka jakość i wydajność, optymalne i nowoczesne wzornictwo. Czy są to produkty małego AGD, jak     toster, blender, lub czajnik bezprzewodowy, odkurzacz, urządzenia kuchenne, lodówki, zmywarki, albo pralki - KOENIC charakteryzują te cechy w odniesieniu do wszystkich produktów. „More for Less”    („Więcej za mniej“) to motto marki KOENIC: stale wysoka jakość   produktów, atrakcyjne funkcje dodatkowe, a wszystko za niższą cenę niż porównywalne produkty konkurencyjne.

 

PEAQ – marka dla elektroniki użytkowej
Fascynująca technologia, nowoczesne wzornictwo spełniające najwyższe oczekiwania – to produkty marki PEAQ. Również ta marka klasy A oferuje klientom „More for Less“ („Więcej za mniej“), wysoką jakość i dodatkowe funkcjonalności za cenę poniżej porównywalnych ofert znanych producentów. Dotyczy to całego asortymenty  elektroniki użytkowej: od słuchawek poprzez urządzenia Hi-Fi, aż po telewizory i notebook’i.

 

ISY – marka akcesoriów
Proste, nieskomplikowane i kompatybilne – to marka ISY. Akcesoria, jak wyczki i kable USB, baterie, kable HDMI, złącza i wiele innych. Żywe kolory, prosty design i najważniejsze funkcje. Marka ISY to  synonim wysokiej jakości dla produktów codziennego użytku w  atrakcyjnych cenach.
 

 

Wprowadzenie nowej marki będzie oznaczało, że zajmie ona   szczególne miejsce w reklamie sieci MM i Saturn. Dla każdej z marek opracowano indywidualną koncepcję wizualną opakowań, która odzwierciedla pozycjonowanie produktu. Wyróżniająca się  prezentacja w marketach ma służyć szybkiej identyfikacji i odnalezieniu produktów przez klientów.

Całkowita koncepcja marki od nazwy, poprzez design, koncepcje produktów i wizualizacje do opakowania i prezentacji w punkcie sprzedaży  dla  KOENIC, PEAQ i ISY zostały opracowane przez  Peter Schmidt Group w Monachium. Agencja Mutabor Design jest odpowiedzialna za koncepcję marki ok.

 

Źródło: Neews / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Polecam zajrzeć na http://www.mieszkania.inter-bud.pl jeżeli szukacie własnego M. Deweloper oferuje sporo interesujących projektów, może coś wpadnie wam w oko.
  • nauka Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... W artykule na temat wykorzystania technologii interaktywnych w edukacji omówiono różnice między monitorami a tablicami interaktywnymi, podkreślając ich zalety i...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 227 Grupa: Trudne tema... Dużym wsparciem będzie na pewno kontakt z psychologiem, jeśli chcemy być bardziej anonimowi to zawsze można skorzystać z pomocy psycholog online.
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1651 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś z Was medytuje? Zastanawiam się nad tym ostatnio :)
  • Hodowla królika Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Czy macie swoje ulubione sklepy zoologiczne?

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19130 użytkowników

Użytkownicy online (4)

gości: 422

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >