O co chodzi w kampanii - Budujące Przesłanie?

O co chodzi w kampanii - Budujące Przesłanie?

Hotelarstwo i gastronomia to branże, które szczególnie mocno ucierpiały w wyniku epidemii COVID-19. Choć hotele powoli wracają do pracy, a lokale gastronomiczne liczą na częściowe otwarcie w najbliższych tygodniach, skutki pandemii będą jeszcze długo wpływać na ich wyniki finansowe. Rękę w ich kierunku postanowiły wyciągnąć firmy oferujące produkty i usługi remontowe. Czytaj dalej

Branża HoReCa inspiruje innych

W niełatwym dla siebie czasie hotele, restauracje i kawiarnie imponują determinacją, pomysłowością i chęcią do współpracy. Część z nich decyduje się też na drobne remonty. Firmy oferujące produkty i usługi budowlane patrząc z uznaniem na te działania, postanowiły dołożyć do nich swoją cegiełkę. 

 

O co chodzi w kampanii - Budujące Przesłanie?

 

Czytaj również: Kampania społeczna „20 stopni dla klimatu” zachęca Polaków do zmiany nawyków i niemarnowania ciepła

 

Celem kampanii Budujące Przesłanie jest zaproponowanie branży HoReCa preferencyjnych cen na materiały i usługi budowlane. Na Facebooku powstała właśnie grupa, w ramach której wszystkie chętne firmy zajmujące się usługami i produktami potrzebnymi do remontów hoteli i lokali gastronomicznych, mogą zamieszczać swoje oferty dla branży HoReCa. 

 

Promocje i bartery

Pomysłodawca kampanii, firma Asteco, liczy, że najpopularniejszym rodzajem ofert będą obniżki cen za produkty lub usługi remontowe, ale grupa ma być w założeniu platformą, która umożliwi także rozliczenia barterowe. W zamian za usługi i produkty budowlane hotele i lokale restauracyjne będą mogły zaoferować na przykład odroczone w czasie usługi (np. wypoczynek dla pracowników lub imprezy integracyjne).

 

– Wychodzimy z założenia, że dziś każdy pomaga, tak jak potrafi. My – wspólnie z naszymi partnerami – potrafimy budować, remontować i dostarczać dobrej jakości materiały – powiedział Marek Rubach, prezes Asteco. – Zdajemy sobie sprawę, że zdecydowanej większości firm z branży HoReCa nie w głowie teraz remonty, ale wiemy też, że niektóre wykorzystują ten trudny czas właśnie w tym celu. Właśnie im chcielibyśmy pomóc. 

 

 

Czytaj również: Ogłoszono konkurs graficzny na wizję elektrycznego pojazdu miejskiego

 

Platforma Budujące Przesłanie jest otwarta na wszystkie firmy oferujące usługi i produkty remontowe, które stworzą oferty na miarę oczekiwań i możliwości restauratorów i właścicieli hoteli.


2020-05-08
Źródło: Bardzo Kontent / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Moda Liczba postów: 155 Grupa: Trudne tema... Niezwykle atrakcyjną ofertę takich produktów jak m.in. marynarki, kurtki, koszule, spodnie, szorty sukienki, obuwie, piżamy, torebki, rajstopy, szale, biżuterię...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...
  • Firmy które produkują ubrania Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... Świetne jakościowo ubrania znajdziecie na pewno w ofercie https://www.denley.pl/. Znajdziesz tu szeroki wybór ubrań — od casualowych T‑shirtów, przez modne bluz...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 651 Grupa: Trudne tema... Na rynku dostępnych jest wiele suplementów, dlatego colostrum lr bywa porównywane z innymi preparatami wspierającymi zdrowie. W opinii wielu osób jego przewagą....
  • Paid ads for scalable results Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... For those considering paid advertising, GS4B offers PPC campaign management. Could be useful if you want to scale traffic quickly while keeping control over ad....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20459 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 257

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >