Okno Capital kołem zamachowym kampanii reklamowej Stolbud Włoszczowa S.A.
Wraz z początkiem kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa włoszczowskiego producenta stolarki okiennej i drzwiowej. Celem kampanii outdoorowej, prasowej i telewizyjnej jest wsparcie sprzedaży okna Capital i wzmocnienie wizerunku firmy.
Czytaj dalej
Kampania podkreśla zalety okna Capital – naturalność, trwałość i jakość wykonania oraz w szczególny sposób energooszczędność. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.”
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 68 Grupa: Trudne tema... A nie lepiej za gotówke??
- Gry komputerowe Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...
- Szukam umywalek nierdzewnych z kilkoma stanowiskam... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć, szukam wielostanowiskowych umywalek do zakładu produkcyjnego. Planuję remont i zależy mi na rozwiązaniu solidnym, higienicznym i na lata, bo to ma działa...
- Master Your Reflexes with Block Breaker – The Game... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Long-term reliability plays a critical role in outdoor riding satisfaction, which is why a true one-stop destination offers professional maintenance and repair....
- w trosce o samochód Liczba postów: 166 Grupa: Trudne tema... Decydując się na własny samochód, nie można zapominać o ubezpieczeniu. To jak nasza druga natura - musimy to mieć, by jeździć spokojnie. Przeglądając opcje, war...

