Okno Capital kołem zamachowym kampanii reklamowej Stolbud Włoszczowa S.A.
Wraz z początkiem kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa włoszczowskiego producenta stolarki okiennej i drzwiowej. Celem kampanii outdoorowej, prasowej i telewizyjnej jest wsparcie sprzedaży okna Capital i wzmocnienie wizerunku firmy.
Czytaj dalej
Kampania podkreśla zalety okna Capital – naturalność, trwałość i jakość wykonania oraz w szczególny sposób energooszczędność. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.”
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 240 Grupa: Trudne tema... Jakiś czas temu skorzystałem z oferty polecanej mi agencji reklamowej OSTRO-Video - https://www.ostro-video.pl/filmy-i-spoty -reklamowe , które wykonała teledysk...
- Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1698 Grupa: Trudne tema... Odpowiednie dbanie o siebie to ważny element zdrowego życia, ale czasami możemy mieć trudności w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami. W takich sytuacjach wa...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 267 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
- SQL Server 2022 Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Czy opłaca się kupić SQL Server 2022?
- Zakład pogrzebowy Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Cześć! Jeżeli chodzi o ten temat to chciałbym polecić Państwu hurtownię zniczy - https://znicze.net/ , którą w ostatnim czasie znalazłem i z jakiej usług jestem...