
Okno Capital kołem zamachowym kampanii reklamowej Stolbud Włoszczowa S.A.
Wraz z początkiem kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa włoszczowskiego producenta stolarki okiennej i drzwiowej. Celem kampanii outdoorowej, prasowej i telewizyjnej jest wsparcie sprzedaży okna Capital i wzmocnienie wizerunku firmy.
Czytaj dalej
Kampania podkreśla zalety okna Capital – naturalność, trwałość i jakość wykonania oraz w szczególny sposób energooszczędność. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.”
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 278 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsze kampanie marketingowe powstają wtedy, gdy ma się dostęp do sprawdzonej wiedzy. Ja od jakiegoś czasu korzystam z port...
- ¿Sistema martingala funciona en Balloon? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Sloty to jeden z najczęściej wybieranych sposobów relaksu kody promocyjne kasyno 2025. W Polsce coraz więcej dorosłych osób traktuje tę formę rozrywki jako ciek...
- Krzesła do biura Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jakiego producenta krzesła do biura polecacie? Szukam solidnego modelu do firmy.
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności
- Transport i spedycja Liczba postów: 32 Grupa: Trudne tema... Deira metro station serves one of Dubai’s oldest and most vibrant neighborhoods. This metro stop provides access to traditional souks, local restaurants, and bu...