Pierwszy międzykontynentalny transport  samochodów podmorską koleją

Pierwszy międzykontynentalny transport samochodów podmorską koleją

OMSAN Lojistik, pierwsza w Turcji prywatna firma posiadająca uprawnienia do prowadzenia działalności w dziedzinie kolejnictwa, zrealizowawszy jako pierwsza transport samochodów z Europy do Azji przy wykorzystaniu Marmaray, stała się na tym polu pionierem. OMSAN Lojistik uzyskała jednocześnie tytuł pierwszej na świecie firmy, która poprzez Marmaray posiadający najgłębszy na świecie zatapiany pod morzem tunel rurowy, wykorzystujący system szynowy na głębokości 60 metrów, przetransportowała nim pod morzem samochody. Czytaj dalej

 

OMSAN Lojistik, pierwsza w Turcji prywatna firma posiadająca uprawnienia do prowadzenia działalności w dziedzinie kolejnictwa, przetarła szlaki na kolejnym polu. Omsan Lojistik, która zrealizowała jako pierwsza na świecie międzykontynentalny transport samochodów przy użyciu Marmaray łączącego Europę i Azję pod Cieśniną Stambulską, służącym do przewozu samochodów pociągiem o długości przekraczającej 550 metrów przetransportowała ponad 200 pojazdów marki Dacia Duster ciągłą linią kolejową z Rumunii i Bułgarii do İzmit Köseköy.

 

Pierwszy międzykontynentalny transport samochodów podmorską kolejąPhoto: OMSAN logistik

Czytaj również: Marka Cosentino jednym z głównych sponsorów Madrid Design Festival 2021

 

Będąca jedną ze spółek Grupy OYAK - OMSAN Lojistik, przeszła do historii jako pierwsza na świecie spółka, która wykrzystując Marmaray posiadający najgłębszy na świecie zatopiony na głebokości 60 metrów pod morzem tunel rurowy wyposażony w system szynowy, zrealizowała przewóz samochodów na tej głębokosci. OMSAN Lojistik, który rozpoczął bezpieczny transport Marmarayem bez konieczności dokonywania przeładunku i wymiany pojazdów do punktu docelowego, w 2021 roku położy nacisk na rozwój międzynarodowego transportu kolejowego.

 

Import i eksport nabierze tempa

Dyrektor Generalny OMSAN Lojistik Pan Cömert Varlık poinformował, że jego firma wraz z uruchomieniem przewozów towarowych Marmarayem zapoczątkowała działalność w zakresie międzykontynentalnego transportu bez konieczności dokonywania przeładunku i wymiany pojazdów. Pan Varlık, podkreślając jak poważną szansę dla tureckiego sektora logistycznego stwarza Marmaray stanowiący krótką i za razem ekonomiczną i wygodną część międzynarodowego korytarza kolejowego ciągnącego się z Pekinu do Londynu, stwierdził, że ``przewozy kolejowe, które dzięki bezpiecznemu a jednocześnie ciągłemu transportowi nabrały jeszcze większego znaczenia w dobie pandemii, wobec wprowadzanych w naszym kraju w ostatnim okresie innowacji technologicznych staną się w niedalekiej przyszłości jednymi z najbardziej preferowanych alternatyw transportowych. Jestem przekonany, że w chwili kiedy Marmaray mający dla naszego kraju i sektora znaczenie strategiczne, zacznie działać z pełną wydajnością, przyczyni się w dużej mierze do rozwoju tureckiego eksportu i importu, a co za tym idzie, wniesie poważny wkład do naszej gospodarki. Jako OMSAN Lojistik, po zrealizowaniu z powodzeniem tego projektu, kontynuujemy przygotowania do organizacji nowych międzynarodowych przewozów kolejowych`` powiedział.

 

Czytaj również: Potwierdzono, że klimatyzator z technologią nanoe™ X pomaga w hamowaniu aktywności nowego koronawirusa (SARS-CoV-2)

 

O OMSAN

OMSAN Lojistik, należy do firm świadczących usługi zintegrowane z cyfrowymi i środowiskowymi modelami biznesowymi i jako jedna z nielicznych firm na terenie Turcji, stawia sobie za cel podniesienie wagi ekologicznego i konkurencyjnego transportu kolejowego w portfolio oferowanych usług.

OMSAN Lojistik, firma o ponad 45 letnim doświadczeniu, dzięki oferowanej w sektorze niezawodnej, pionierskiej i zróżnicowanej konecpcji usług, stała się dla swoich klientów największym partnerem rozwiązań; oferuje zintegrowane, cyfrowe, przyjazne dla środowiska, zrównoważone i zorientowane na klienta usługi logistyczne dla wielu firm z różnych sektorów, z takimi sektorami jak przemysł motoryzacyjny, hutnictwo, cementownie, produkcja betonu towarowego, materiały niebezpieczne, chemia, rolnictwo, tekstylia, handel detaliczny, spożywczy, telekomunikacja i szybka konsumpcja na czele.

2021-03-05
Źródło: OMSAN Lojistik / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Co mi polecicie na taki wyjazd? Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... Ja polecam Ci zerknąć sobie tu https://dworzeconline.pl/info/podroze/ro zklad-jazdy i zaplanować jakąś podróż gdy już wszystko zostanie otwarte. Ja sama czekam n...
  • fotowoltaika Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Przede wszystkim panele powinny być dopasowane do budynku, miejsca, potrzeb klientów. To najważniejsze. Wtedy w pełni wykorzystamy potencjał takiej instalacji.....
  • Szkolenia? Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema... W mojej opinii ze szkoleń zdecydowanie warto korzystać. To dzięki nim się dokształcamy w danym zakresie i podnosimy swoje kwalifikacje. Większość z nas szuka sz...
  • Części zamienne, czy oryginalne? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... Bardzo ciekawy temat. Ja niedawno poszukiwałem podzespołów do systemu automatycznego smarowania. Ostatecznie zdecydowałem się na ofertę firmy www.ucs.net.pl. Po...
  • Zakupy przez internet Liczba postów: 598 Grupa: Trudne tema... Teraz już chyba każdy z nas robi zakupy przez internet. Takie czasy nastały, że są okresy że takich rzeczy jak na przykład ciuchy w inny sposób kupić się nie da...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 16543 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 300

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >