Plac Unii na Facebooku
Na warszawskim Placu Unii Lubelskiej powstanie kompleks biurowo-handlowy. Choć początek prac budowlanych przewidziano na drugi kwartał br., już teraz inwestorzy chcą stworzyć za pośrednictwem popularnego serwisu Facebook społeczność zainteresowaną inwestycją.
Liebrecht & wooD oraz BBI Development, deweloperzy Placu Unii, na profilu inwestycji informować będą o postępie prac, pozyskanych najemcach, ale także zaproszą mieszkańców Warszawy do dyskusji na temat tego wyjątkowego miejsca na mapie stolicy.
- Facebook nieustannie zyskuje na popularności, a rok 2010 wskazywany jest wręcz przez ekspertów jako przełomowy dla tego serwisu w Polsce. Stwierdziliśmy, że będzie on idealną platformą komunikacji twórców Placu Unii z zainteresowanymi inwestycją zarówno na etapie budowy obiektu, jak i potem, w czasie jego funkcjonowania – mówi Kamilia Kowalska, Marketing & Communication Specialist w Liebrecht & wooD.
Plac Unii, wspólny projekt Liebrecht & wooD oraz BBI Development, jest jedną z pierwszych inwestycji w Polsce, na temat której inwestorzy będą komunikować się z zainteresowanymi za pomocą serwisu Facebook jeszcze przed rozpoczęciem prac budowlanych. Profil Plac Unii na Facebooku można znaleźć wpisując jego nazwę w wewnętrznej wyszukiwarce portalu lub udając się na stronę http://www.facebook.com/PlacUnii.
- O tak wczesnym rozpoczęciu komunikacji zadecydował przede wszystkim fakt, że budowa Placu Unii, ze względu na wyjątkową lokalizację, historię miejsca oraz projekt architektoniczny z pewnością będzie ważnym wydarzeniem dla mieszkańców Warszawy. Pragniemy by na każdym etapie realizacji inwestycji mieli dostęp do wszelkich informacji jej dotyczących oraz możliwość wyrażenia własnego zdania – dodaje Kamilia Kowalska.
Prócz informacji dotyczących planowanego kształtu kompleksu biurowo-handlowego, postępu prac i materiałów multimedialnych na profilu będzie można znaleźć nawiązania do historii Placu Unii Lubelskiej, a także inspiracje, z których czerpali autorzy projektu architektonicznego nowego Placu Unii.
- Użytkownicy, którzy zostaną fanami strony będą mogli także liczyć na dodatkowe atrakcje, jak np. konkursy. Oczywiście wszystkie inicjowane przez nas działania promocyjne będą zgodne z wymaganiami regulaminu Facebook – zapewnia Kamilia Kowalska.
Inwestycja Liebrecht & wooD oraz BBI Development obejmuje budowę jednego 90 metrowego wieżowca otoczonego trzema pięciokondygnacyjnymi budynkami. Na kompleks składać się będzie część handlowa (zajmie 16 252 m2) oraz centrum biurowe o powierzchni ponad 40 000. m2. Szacowany koszt inwestycji to 300 mln zł, a jej zakończenie planowane jest na 2012r
Komentarze
Tagi
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jakie mieszkanie wybrać? Deweloperskie czy używane... Liczba postów: 295 Grupa: Inwestycje Choosing between a developer (new) apartment and a used one really depends on your priorities. New builds often come with modern layouts, better energy efficien...
- Warto inwestować w rynek nieruchomości? Liczba postów: 42 Grupa: Inwestycje Przy inwestowaniu w nieruchomości warto zwrócić uwagę na najdroższe miasto w Polsce, bo to niezwykle interesujący wątek. Nie ma co ukrywać, żę najdroższym miast...
- Baltic Plaza Hotel Medi SPA i nowoczesna baza SPA... Liczba postów: 12 Grupa: Inwestycje Na stronie https://wasowo.pl/oferta/wesela/ znajdziecie ofertę stylowego i klasycznego hotelu Pałac Wąsowo, z którego oferty sam wielokrotnie korzystałem. Zabyt...
- Czy własny apartament nad morzem to dobra inwestyc... Liczba postów: 146 Grupa: Inwestycje Własny apartament nad morzem to fajna sprawa, możesz mieć swoje wakacje, ale też zarabiać wynajmując go w sezonie. Z drugiej strony dochodzi sezonowość: zimą mo...
- Czy warto inwestować w mieszkania pod kontem zakup... Liczba postów: 4 Grupa: Inwestycje Są chwile, kiedy wieczór staje się nudny – dopóki nie otworzysz ставки бет. Zakład na ulubioną drużynę, kilka analitycznych prognoz – i to wszystko, serce bije....

