Powstała nowa marka na rynku kostki brukowej

Powstała nowa marka na rynku kostki brukowej

Wprowadzenie nowej, ogólnopolskiej marki POLBRUK na rynek kostki brukowej to wynik konsekwentnej realizacji strategii rozwoju terytorialnego firmy Polbet B-Complex SA. Spółka od 4 lat poszerza zasięg swojego działania. Czytaj dalej


Ekspansja terytorialna firmy realizowana jest poprzez zakupy zakładów produkcyjnych w wybranych regionach Polski od już funkcjonujących i dobrze prosperujących firm.
Oficjalne rozpoczęcie promocji nowego brandu firma zaplanowała na czas trwania Targów BUDMA 2007. Podczas tego jedynego w swoim rodzaju wydarzenie branżowego -  ściągającego tysiące osób związanych z budownictwem (inwestorzy instytucjonalni i indywidualni, wykonawcy, media) firma Polbet  B-Complex oficjalnie wprowadza markę produktową POLBRUK. Marką POLBRUK objęty jest cały asortyment kostki brukowej produkowanej przez wszystkie zakłady należące obecnie do Spółki.

 

Jak wynika z wypowiedzi przedstawicieli Zarządu firmy kolejnym krokiem strategii budowania marki POLBRUK jest zmiana nazwy spółki z Polbet B-Complex na POLBRUK S.A., która nastąpi na początku lutego 2007 roku. Promocja marki POLBRUK  zakłada wieloelementowe działania promocyjno-reklamowe. Spółka zamierza m.in.  zrealizować  kampanię reklamową z wykorzystaniem różnych mediów.  Planowane są aktywne akcje prosprzedażowe adresowane do Klientów indywidualnych oraz działania związane z  budowaniem pozytywnych relacji ze swoimi Klientami biznesowymi.

Źródło: Polbet B-Complex SA / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator zebranej deszczówki

Społeczność budnet.pl ma już 17772 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 156

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >