UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

Właśnie rozpoczyna się konkurs - „Stop ogrodowym horrorom”. By powalczyć o nagrodę główną – metamorfozę ogrodu - wystarczy nakręcić i wysłać filmik, który pokaże i przekona, że nasz ogród potrzebuje natychmiastowej odmiany. Konkurs potrwa do 19 września br Czytaj dalej

 

Piękny ogród jest powodem do dumy i chlubą właściciela. Jednak jego aranżacja wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, a właściwa pielęgnacja wiąże się z systematycznością oraz znacznymi nakładami sił i środków. W przeciwnym razie wygląd ogrodów nie zadowala, a zaniedbane wręcz straszą i zasługują na miano ogrodowych horrorów.

 

 

Czytaj również: Weź udział w konkursie "Wszystkie barwy drewna"

 

 

Libet – producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego, postanowił przyjrzeć się wyglądowi polskich ogrodów i powiedzieć stop ogrodowym horrorom. Dlatego na swoim facebookowym profilu Rozmowy na tarasie, ogłosił ogólnopolski konkurs pod nazwą „Stop ogrodowym horrorom”. Do udziału w nim zaprasza fanów, klientów i wszystkich tych, którzy doceniają urodę i funkcjonalność otoczenia. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda główna – całkowita metamorfoza ogrodu, obejmująca zarówno nawierzchnie brukowane, jak i roślinne nasadzenia.

 

 

Czytaj również: „FARBA ROKU 2014"!

 

Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić i przesłać do organizatora, za pośrednictwem facebookowej aplikacji, krótki film obrazujący obecny wygląd ogrodu, oraz uzasadnić, dlaczego powinniście otrzymać nagrodę główną. Konkurs składa się z 3 niezależnych, dwutygodniowych etapów. W każdym z etapów użytkownicy profilu mogą głosować na, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej oryginalne filmiki. Wygrywa film, który otrzyma największą liczbę głosów. Warto więc zaprosić do głosowania znajomych i przyjaciół, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Dla autorów najlepszych filmów w każdym z etapów przewidziane są nagrody - projekty koncepcyjne ogrodów oraz vouchery na produkty marki Libet. Natomiast laureata konkursu wybierze jury spośród trzech zwycięzców poszczególnych etapów i to on otrzyma nagrodę główną – metamorfozę ogrodu.

 

 

Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia i potrwa do 19 września br.  Sponsorami nagrody głównej są Libet (nawierzchnie brukowane) oraz Plantpol (nasadzenia). Patronem medialnym kampanii jest serwis taras-balkon.pl. Szczegóły znajdują się na profilu Rozmowy na tarasie w serwisie Facebook.com

2014-08-13
Źródło: Proteina / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Automatyzacja pracy Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... W praktyce program magazynowy robi różnicę, jeżeli automatyczna aktualizacja stanów dzięki czytnikom kodów i kolektorom danych ma być szybka i bezproblemowa. Os...
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Czy opłaca się złożyć pozew o WIBOR? Sprawa wymaga dobrego przemyślenia. Warto mieć na uwadze, że taki proces może toczyć się długo. Ile trwa sprawa dotycząca u...
  • Studia - ważny wybór Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Studia kosmetologiczne to dziś brama do kariery w branży beauty, która dynamicznie się rozwija. Specjaliści z wiedzą medyczną są bardzo poszukiwani, zwłaszcza w...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 392 Grupa: Trudne tema... Konto demo we Freedom24, rozpoznanie instrumentów i jazda. Na demie nie ma ryzyka. Jeśli nie pójdzie, to trudno, ale przynajmniej dowiesz się, czy to dla ciebie...
  • Remont mieszkania Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... New characters, songs, custom weeks fnf, visual overhauls, and original stories can be added by mods.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20434 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 362

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >