UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!
Właśnie rozpoczyna się konkurs - „Stop ogrodowym horrorom”. By powalczyć o nagrodę główną – metamorfozę ogrodu - wystarczy nakręcić i wysłać filmik, który pokaże i przekona, że nasz ogród potrzebuje natychmiastowej odmiany. Konkurs potrwa do 19 września br
Czytaj dalej
Piękny ogród jest powodem do dumy i chlubą właściciela. Jednak jego aranżacja wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, a właściwa pielęgnacja wiąże się z systematycznością oraz znacznymi nakładami sił i środków. W przeciwnym razie wygląd ogrodów nie zadowala, a zaniedbane wręcz straszą i zasługują na miano ogrodowych horrorów.

Czytaj również: Weź udział w konkursie "Wszystkie barwy drewna"
Libet – producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego, postanowił przyjrzeć się wyglądowi polskich ogrodów i powiedzieć stop ogrodowym horrorom. Dlatego na swoim facebookowym profilu Rozmowy na tarasie, ogłosił ogólnopolski konkurs pod nazwą „Stop ogrodowym horrorom”. Do udziału w nim zaprasza fanów, klientów i wszystkich tych, którzy doceniają urodę i funkcjonalność otoczenia. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda główna – całkowita metamorfoza ogrodu, obejmująca zarówno nawierzchnie brukowane, jak i roślinne nasadzenia.
Czytaj również: „FARBA ROKU 2014"!
Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić i przesłać do organizatora, za pośrednictwem facebookowej aplikacji, krótki film obrazujący obecny wygląd ogrodu, oraz uzasadnić, dlaczego powinniście otrzymać nagrodę główną. Konkurs składa się z 3 niezależnych, dwutygodniowych etapów. W każdym z etapów użytkownicy profilu mogą głosować na, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej oryginalne filmiki. Wygrywa film, który otrzyma największą liczbę głosów. Warto więc zaprosić do głosowania znajomych i przyjaciół, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Dla autorów najlepszych filmów w każdym z etapów przewidziane są nagrody - projekty koncepcyjne ogrodów oraz vouchery na produkty marki Libet. Natomiast laureata konkursu wybierze jury spośród trzech zwycięzców poszczególnych etapów i to on otrzyma nagrodę główną – metamorfozę ogrodu.

Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia i potrwa do 19 września br. Sponsorami nagrody głównej są Libet (nawierzchnie brukowane) oraz Plantpol (nasadzenia). Patronem medialnym kampanii jest serwis taras-balkon.pl. Szczegóły znajdują się na profilu Rozmowy na tarasie w serwisie Facebook.com
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 296 Grupa: Trudne tema... Jeśli nie macie doświadczenia z reklamą zewnętrzną, to polecam Wam zapoznać się z ofertą - billboardy wrocław . Robią porządną selekcję lokalizacji, co przy bil...
- Dlaczego warto wybrać internet światłowodowy? Liczba postów: 17 Grupa: Aktualności Szybki i stabilny internet to dziś podstawa – nie tylko do pracy czy nauki, ale również do rozrywki. Znalezienie odpowiedniej oferty może być wyzwaniem, ale pom...
- Life Coaching Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Osobiście mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić strone, na której znajdziecie bardzo interesujący artkykuł na temat reklamy na billboardy wrocław . Jeśli zależy....
- Pierwsze kroki w kasynie online Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema...
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 72 Grupa: Trudne tema... Na pewno warto zarejestrować się na odpowiednim forum :)

