UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

Właśnie rozpoczyna się konkurs - „Stop ogrodowym horrorom”. By powalczyć o nagrodę główną – metamorfozę ogrodu - wystarczy nakręcić i wysłać filmik, który pokaże i przekona, że nasz ogród potrzebuje natychmiastowej odmiany. Konkurs potrwa do 19 września br Czytaj dalej

 

Piękny ogród jest powodem do dumy i chlubą właściciela. Jednak jego aranżacja wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, a właściwa pielęgnacja wiąże się z systematycznością oraz znacznymi nakładami sił i środków. W przeciwnym razie wygląd ogrodów nie zadowala, a zaniedbane wręcz straszą i zasługują na miano ogrodowych horrorów.

 

 

Czytaj również: Weź udział w konkursie "Wszystkie barwy drewna"

 

 

Libet – producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego, postanowił przyjrzeć się wyglądowi polskich ogrodów i powiedzieć stop ogrodowym horrorom. Dlatego na swoim facebookowym profilu Rozmowy na tarasie, ogłosił ogólnopolski konkurs pod nazwą „Stop ogrodowym horrorom”. Do udziału w nim zaprasza fanów, klientów i wszystkich tych, którzy doceniają urodę i funkcjonalność otoczenia. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda główna – całkowita metamorfoza ogrodu, obejmująca zarówno nawierzchnie brukowane, jak i roślinne nasadzenia.

 

 

Czytaj również: „FARBA ROKU 2014"!

 

Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić i przesłać do organizatora, za pośrednictwem facebookowej aplikacji, krótki film obrazujący obecny wygląd ogrodu, oraz uzasadnić, dlaczego powinniście otrzymać nagrodę główną. Konkurs składa się z 3 niezależnych, dwutygodniowych etapów. W każdym z etapów użytkownicy profilu mogą głosować na, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej oryginalne filmiki. Wygrywa film, który otrzyma największą liczbę głosów. Warto więc zaprosić do głosowania znajomych i przyjaciół, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Dla autorów najlepszych filmów w każdym z etapów przewidziane są nagrody - projekty koncepcyjne ogrodów oraz vouchery na produkty marki Libet. Natomiast laureata konkursu wybierze jury spośród trzech zwycięzców poszczególnych etapów i to on otrzyma nagrodę główną – metamorfozę ogrodu.

 

 

Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia i potrwa do 19 września br.  Sponsorami nagrody głównej są Libet (nawierzchnie brukowane) oraz Plantpol (nasadzenia). Patronem medialnym kampanii jest serwis taras-balkon.pl. Szczegóły znajdują się na profilu Rozmowy na tarasie w serwisie Facebook.com

2014-08-13
Źródło: Proteina / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Paid ads for scalable results Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... For those considering paid advertising, GS4B offers PPC campaign management. Could be useful if you want to scale traffic quickly while keeping control over ad....
  • Meble biurowe Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Pracując zdalnie odkryłem, jak ważne jest dobre biurko. Di Volio https://tiny.pl/zsb1xy12 oferuje elektryczną regulację wysokości, dzięki czemu mogę pracować na...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 650 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu sprawdzonego miejsca które oferuje najwyższej jakości usługi z zakresu medycyny oraz rehabilitacji narządu ruchu polecam kontakt z https://www.kl...
  • Modernizacja linii produkcyjnej - komputery panelo... Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Te komputery panelowe, które montuje się na elewacjach albo systemach VESA, to super sprzęt, który możesz kupić w https://sds-automatyka.pl/ - mają solidny wybó...
  • Palenie? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeśli o tym mowa to mogę Wam polecić zakupy w świetnym miejscu jakim jest https://e-puffpuff.pl/ Wizyta u nich pozwoli Wam na znalezienie produktów zgodnych z W...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20456 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 201

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >