UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

UWAGA KONKURS: „Stop ogrodowym horrorom”!

Właśnie rozpoczyna się konkurs - „Stop ogrodowym horrorom”. By powalczyć o nagrodę główną – metamorfozę ogrodu - wystarczy nakręcić i wysłać filmik, który pokaże i przekona, że nasz ogród potrzebuje natychmiastowej odmiany. Konkurs potrwa do 19 września br Czytaj dalej

 

Piękny ogród jest powodem do dumy i chlubą właściciela. Jednak jego aranżacja wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, a właściwa pielęgnacja wiąże się z systematycznością oraz znacznymi nakładami sił i środków. W przeciwnym razie wygląd ogrodów nie zadowala, a zaniedbane wręcz straszą i zasługują na miano ogrodowych horrorów.

 

 

Czytaj również: Weź udział w konkursie "Wszystkie barwy drewna"

 

 

Libet – producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego, postanowił przyjrzeć się wyglądowi polskich ogrodów i powiedzieć stop ogrodowym horrorom. Dlatego na swoim facebookowym profilu Rozmowy na tarasie, ogłosił ogólnopolski konkurs pod nazwą „Stop ogrodowym horrorom”. Do udziału w nim zaprasza fanów, klientów i wszystkich tych, którzy doceniają urodę i funkcjonalność otoczenia. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda główna – całkowita metamorfoza ogrodu, obejmująca zarówno nawierzchnie brukowane, jak i roślinne nasadzenia.

 

 

Czytaj również: „FARBA ROKU 2014"!

 

Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić i przesłać do organizatora, za pośrednictwem facebookowej aplikacji, krótki film obrazujący obecny wygląd ogrodu, oraz uzasadnić, dlaczego powinniście otrzymać nagrodę główną. Konkurs składa się z 3 niezależnych, dwutygodniowych etapów. W każdym z etapów użytkownicy profilu mogą głosować na, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej oryginalne filmiki. Wygrywa film, który otrzyma największą liczbę głosów. Warto więc zaprosić do głosowania znajomych i przyjaciół, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Dla autorów najlepszych filmów w każdym z etapów przewidziane są nagrody - projekty koncepcyjne ogrodów oraz vouchery na produkty marki Libet. Natomiast laureata konkursu wybierze jury spośród trzech zwycięzców poszczególnych etapów i to on otrzyma nagrodę główną – metamorfozę ogrodu.

 

 

Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia i potrwa do 19 września br.  Sponsorami nagrody głównej są Libet (nawierzchnie brukowane) oraz Plantpol (nasadzenia). Patronem medialnym kampanii jest serwis taras-balkon.pl. Szczegóły znajdują się na profilu Rozmowy na tarasie w serwisie Facebook.com

2014-08-13
Źródło: Proteina / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Is FootballX Better Than Aviator? Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... I recently tried the new crash-style game and was surprised by how enjoyable it turned out to be. The pacing is fast, the visuals are playful, and the overall e...
  • Reklama w XXI wieku Liczba postów: 295 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę https://medium.com/@mbialy.m/w-dobie-int ernetu-nie-zapominaj-o-reklamie-zewn%C4% 99trznej-90cfb5baf8...
  • Meble metalowe Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej firmy stawiają na trwałe i ekologiczne systemy wyposażenia, dlatego szukając odpowiednich rozwiązań do swojej firmy. Warto zwrócić uwagę na ofert...
  • Problem z samochodem Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/49-pianki-ta picerskie
  • Laweta w Częstochowie Liczba postów: 54 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20425 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 196

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >