W warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otwarto flagowy salon INTERSPORT  2.0

W warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otwarto flagowy salon INTERSPORT 2.0

Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę. Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej. Czytaj dalej

 

Nowa koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 buduje przyszłość brandu, z którym konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej. Dodatkowo, sieć realizuje lokalne projekty unowocześnienia wybranych salonów do formatu INTERSPORT 1.5. Obecnie zmodernizowała w tym formacie cztery sklepy – w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, w Galerii Katowickiej, w Avenidzie Poznań i Galerii Północnej w Warszawie.


Na terenie centrum handlowego Westfield Arkadia otwarto flagowy salon INTERSPORT 2.0


Koncept sklepów INTERSPORT 2.0 idealnie wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji. Stworzyliśmy nowoczesne sklepy sportowe z niepowtarzalnym designem. INTERSPORT 2.0 został zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy przy ścisłej współpracy z zespołem INTERSPORT International Corp oraz NIKE Europe – powiedział Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.


W warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otwarto flagowy salon INTERSPORT 2.0

 

Czytaj również: Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 – ogłoszenie wyników

 

Nowy salon charakteryzuje się nie tylko unikalnym designem, ale również przestrzenią ponad 1500 m2 –  z przyjazną dla klientów nawigacją pomiędzy kluczowymi strefami – WOMEN, MEN
i YOUNG ATHLETES. Uwagę na wejściu przykuwa miejsce ekspozycji wybranych produktów z telebimem, a także nowoczesna strefa z interaktywnymi info-kioskami. Całość uzupełnia indywidualny i dynamiczny charakter w każdej z wiodących kategorii sportowych, do których należą sportstyle, bieganie, fitness, outdoor, pływanie, piłka nożna, rowery, tenis oraz narciarstwo zimą wraz z profesjonalnym serwisem. Dodatkowym atutem nowatorskiego konceptu jest dostępność produktów marek premium zaprojektowanych wyłącznie na potrzeby INTERSPORT 2.0. 

 

Chcemy inspirować, doradzać i motywować konsumentów, aby osiągali swoje życiowe cele, zachowali zdrowie i radość z uprawiania sportu. Ponadto, aspirujemy do roli lidera również
w kategorii sportowych produktów premium. W naszych salonach znajdziemy najwyższej jakości towary najlepszych marek dodał Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.  


W warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otwarto flagowy salon INTERSPORT 2.0

 

Czytaj również: O co chodzi w kampanii - Budujące Przesłanie?

 

Spółka INTERSPORT Polska S.A. działa na krajowym rynku artykułów sportowych od 1988 roku, a od 2006 roku jest wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT. 

 

Od lipca 2006 roku INTERSPORT Polska S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 


2020-05-30
Źródło: dwapiar / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 240 Grupa: Trudne tema... Jakiś czas temu skorzystałem z oferty polecanej mi agencji reklamowej OSTRO-Video - https://www.ostro-video.pl/filmy-i-spoty -reklamowe , które wykonała teledysk...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1698 Grupa: Trudne tema... Odpowiednie dbanie o siebie to ważny element zdrowego życia, ale czasami możemy mieć trudności w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami. W takich sytuacjach wa...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 267 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
  • SQL Server 2022 Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Czy opłaca się kupić SQL Server 2022?
  • Zakład pogrzebowy Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Cześć! Jeżeli chodzi o ten temat to chciałbym polecić Państwu hurtownię zniczy - https://znicze.net/ , którą w ostatnim czasie znalazłem i z jakiej usług jestem...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19164 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 239

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >