Wymień kocioł grzewczy na nowy. Akcja modernizacja.

Wymień kocioł grzewczy na nowy. Akcja modernizacja.

„Czas ucieka” to hasło kampanii marketingowej firmy Viessmann, której celem jest zachęcenie Polaków do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne.

Od 7 czerwca do 31 sierpnia na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce będą rozdawane zawieszki - ulotki z informacją o modernizacji. Każda zawieszka to równocześnie czek na 500 PLN do wykorzystania przy zakupie nowego kotła marki Viessmann.     


Celem kampanii „Czas ucieka” jest uświadomienie Polakom korzyści wynikających z modernizacji. Firma Viessmann chce przekonać klientów, że zakup nowoczesnego kotła kondensacyjnego to nie wydatek, ale inwestycja, która pozwoli znacznie zredukować koszty ogrzewania. Akcja ma za zadanie wzbudzić wśród klientów zainteresowanie modernizacją, a tym samym ofertą produktową systemów grzewczych Viessmann.  

Kampania ma charakter ogólnopolski i potrwa od 7 czerwca do 31 sierpnia. Jest ona ściśle powiązana z Salonami Firmowymi Viessmann, które do swojej dyspozycji dostają 5000 zawieszek. Według ich wytycznych zostaną one rozdystrybuowane na osiedlach domków jednorodzinnych znajdujących się w obrębie danego Salonu Firmowego.

Hasło kampanii „Czas ucieka” przypomina, że modernizacja ogrzewania powinna odbyć się już teraz, latem, a nie zimą, w szczycie sezonu grzewczego. Zachętą do tego jest czek w wysokości 500 PLN do wykorzystania do 31 sierpnia, przy zakupie nowego kotła grzewczego Viessmann. Na zawieszce znajdują się informacje, które mają przekonać klientów do modernizacji. Dzięki niej zostanie zwiększona efektywność systemu ogrzewania budynku, komfort i bezpieczeństwo, a przede wszystkim efektywność ekonomiczna. Jako przykład podana jest wymiana tradycyjnego kotła grzewczego na kondensacyjny Vitodens 200-W (z zasobnikiem 120 litrowym). Jest to inwestycja rzędu 10 650 PLN, dzięki której roczne oszczędności na ogrzewaniu wyniosą około 1855 PLN. Kwota ta, a także czek w wysokości 500 PLN z pewnością są silnym argumentem przekonywującym klientów do modernizacji.
Źródło: Testa Communications / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 226 Grupa: Trudne tema... Dużym wsparciem będzie na pewno kontakt z psychologiem, jeśli chcemy być bardziej anonimowi to zawsze można skorzystać z pomocy psycholog online.
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 62 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • samochód Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Czy korzystaliście również z jazdy próbnej?
  • Studia - ważny wybór Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Jest mnóstwo czynników determinujących opłacalność zapisania się na studia wyższe, opłacenie czesnego i rozpoczęcie zdalnej edukacji. Choć nauka na odległość wy...
  • Zabawki dla dzieci Liczba postów: 39 Grupa: Trudne tema... W jaki sposób Wy dbacie o zdrowie Waszych dzieci i dlaczego? Jeżeli chodzi o mnie, to zdecydowałem się na zakup produktów medycznych dla dzieci, np. aspiratora....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19129 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 457

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >