To mnie naprawdę interesuje… Podziel się i zaraź innych swoimi pasjami. Opowiedz o sobie i swoim hobby…
Stron: 9 ▾ Skocz do strony idź ◂ 1 2 3 4 5 ▸ ▸▸
Dodaj zdjęcie
Dodaj film
Pomoc w opiece nad zwierzętami domowymi w nowej aplikacji weterynaryjnej VetApp
VetApp wyznacza nowe standardy. Jako pierwsza aplikacja na świecie, VetApp łączy kompleksowe wsparcie w pre-diagnozie, profilaktyce, pielęgnacji, dietetyce, poradach lifestylowych i bezpośrednim kontakcie z lekarzami weterynarii, bez konieczności wychodzenia z domu czy ograniczeń czasowych.
Polacy wciąż niechętnie kupują w zagranicznych e-sklepach. Głównie boją się zwrotów i bariery językowej
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online dokonuje zakupów w zagranicznych e-sklepach. Tak wynika z najnowszego badania. Nieco ponad 10% ankietowanych robi to nieustannie, blisko 11% – niezbyt często, a przeszło 12% – bardzo rzadko. Z kolei osoby, które w ogóle tego nie praktykują, jako najważniejszy powód wymieniają obawę o ewentualny zwrot towaru. Następnie wskazują barierę językową, a także długi czas oczekiwania na dostawę. Eksperci komentujący wyniki badania uważają, że odsetek klientów zagranicznych e-sklepów w zasadzie nie zmienia się w naszym kraju od lat. Obecnie wynosi on w sumie ponad 33% i świadczy wciąż o dużej nieufności konsumentów do sprzedawców spoza Polski. Niemniej w najbliższych latach ten wynik powinien wzrosnąć do 40%.
Ruszą projekty finansowane ze środków unijnych, które będą zwiększać kompetencje cyfrowe wśród seniorów
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.
Większość użytkowników różnych aplikacji i urządzeń nie ma świadomości, jak funkcjonują i przetwarzają dane osobowe
Użytkownicy różnych aplikacji, systemów czy urządzeń nie zawsze są świadomi, czy i w jakim stopniu, przez kogo i do jakich celów będą gromadzone i wykorzystywane dane na ich temat. Nierzadko nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że ktoś w ogóle takimi danymi zaczął administrować. Zdaniem ekspertów to efekt z jednej strony szybkiego rozwoju technologii, która pozwala coraz większe zbiory danych gromadzić na coraz mniejszych urządzeniach, a z drugiej – braku kampanii informacyjnej o prawach związanych z tymi danymi. Za zmianami nie nadąża też system prawny. Choć RODO działa już od niemal sześciu lat, to wciąż nie funkcjonuje tak jak zakładano. W międzyczasie powstają nowe regulacje, a przed rządem stoi wyzwanie wdrożenia ich do polskiego systemu prawnego oraz opracowania norm krajowych.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 19167 użytkowników
gości: 189