Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjną

Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjną

Rynek nieruchomości zdominowany jest przez reklamy deweloperów, które często opierają się na tych samych schematach i koncepcjach. Taka powtarzalność może powodować znużenie oraz zniechęcać potencjalnych klientów, ale przede wszystkim - niczym się nie wyróżnia. Gdański deweloper Budros postanowił zareklamować swoją inwestycję Duet Jaśkowa Dolina zlokalizowaną w Gdańsku Wrzeszczu w sposób, który dalece odbiega od utartych w branży deweloperskiej kierunków. Czytaj dalej

Od wyróżników inwestycji po motyw przewodni kampanii

Innowacyjne podejście gdańskiego dewelopera widoczne jest nie tylko na poziomie reklamowym, ale również w sposobie, w jaki firma podchodzi do tworzenia przestrzeni dla przyszłych mieszkańców. W inwestycji Duet Jaśkowa Dolina zamiast tradycyjnej siłowni w strefie wspólnej, zaprojektowano komfortową strefę coworkingową. Jest to odpowiedź na potrzeby osób pracujących zdalnie oraz freelancerów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność pracy z domu. Strefa coworking to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą komfortowo oddzielić przestrzeń prywatną od zawodowej, jednocześnie mieszkając i pracując pod jednym adresem. Przestrzeń będzie w pełni wyposażonym miejscem do wykonywania obowiązków służbowych. Właśnie na tym wyróżniku zdecydowano się oprzeć komunikację reklamową dla gdańskiej inwestycji.

 

Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjnąFot. Agencja You’re Welcome

„Moje nowe buty do pracy”, czyli akcja ambientowa z pomysłem

W dniu 11 marca 2024 roku, z okazji Światowego Dnia Drzemki w Pracy, deweloper Budros postanowił wyjść poza schematyczne „dni otwarte” i zorganizować akcję ambientową, promującą inwestycję Duet Jaśkowa Dolina. Wydarzenie skupiło się na idei łączenia odpoczynku z pracą, co idealnie wpisuje się w koncept inwestycji Duet Jaśkowa Dolina, gdzie mieszkańcy mogą komfortowo mieszkać i pracować pod jednym adresem. Hasła „Mieszkaj i pracuj w Duecie” oraz „Dom i praca pod jednym adresem” zestawiono z wręczaniem kultowych klapek Kubota przechodniom oraz sondą uliczną na temat drzemki w pracy. Wydarzenie odbiło się echem w mediach i na portalach społecznościowych. Temat akcji został także podjęty przez raport serwisu Trójmiasto.pl.

 

Czytaj również: Wypożyczalnia maszyn budowlanych – klucz do efektywności na każdym placu budowy

 

Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjnąFot. Agencja You’re Welcome

Spójna i efektywna kampania reklamowa

Akcja ambientowa stała się początkiem zintegrowanej kampanii reklamowej realizowanej przez gdańską agencję marketingową You’re Welcome na zlecenie dewelopera Budros. Wielokanałowe działania promocyjne nie tylko zwiększyły świadomość konsumentów na temat gdańskiej inwestycji, ale w efektywny sposób przyczyniły się do wzrostu zainteresowania atrakcyjną ofertą dewelopera Budros wśród osób szukających mieszkań w Gdańsku.

 

Czytaj również: Jak wybrać sklejkę szalunkową do różnych projektów budowlanych?

 

Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjnąFot. Agencja You’re Welcome

Podsumowanie

Duet Jaśkowa Dolina to przykład tego, jak deweloper wyprzedza trendy i buduje przyszłościowe inwestycje, odpowiadając na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów. Deweloper Budros pokazuje, że można tworzyć przestrzenie nie tylko estetyczne i funkcjonalne, ale również sprzyjające integracji mieszkańców i odpowiadające na ich indywidualne potrzeby. Firma jest także przykładem tego, jak można wyłamać się z utartych w branży nieruchomości schematów marketingowych i postawić na oryginalne oraz angażujące konsumentów kampanie.

 

Czytaj również: Klimatyzacja w domu - jak prawidłowo z niej korzystać?

 

Gdański deweloper zaskoczył klientów oryginalną kampanią promocyjnąFot. Agencja You’re Welcome

Źródło: Agencja You’re Welcome / budnet.pl
Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19217 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 224

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >