Benjamin Moore otrzymał nagrodę J.D. Power and Associates
Tegorocznym laureatem prestiżowej nagrody J.D. Power and Associates w dziedzinie farb do wnętrz została amerykańska marka Benjamin Moore. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które cieszą się największym uznaniem wśród konsumentów.
Już po raz piąty uznana międzynarodowa firma badawcza J.D. Power and Associates przeprowadziła badania satysfakcji wśród klientów, którzy na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy dokonali zakupu farb do wnętrz. Ankiety konsumenckie wypełniła reprezentatywna grupa 8900 Amerykanów. W badaniu przeprowadzonym w marcu i kwietniu br. klienci oceniali producentów farb w sześciu kategoriach, w tym pod względem aplikacji, oferty dostępnych produktów, trwałości wymalowania, ceny, obsługi klienta oraz serwisu posprzedażowego. Każda z marek ujętych w rankingu mogła uzyskać łącznie 1000 punktów.

Tegorocznym zwycięzcą został Benjamin Moore z wynikiem 791 punktów, który szczególnie wysokie oceny uzyskał w zakresie obsługi klienta, oferty produktów i aplikacji. Kolejne miejsca na podium przypadły w udziale marce Porter (789 punktów) i Sherwin-Williams (778). Zdaniem Christiny Cooler, starszego menagera ds. nieruchomości i budownictwa w J.D. Power and Associates wyniki badań konsumenckich znajdują odzwierciedlenie w lojalności klienta względem marki: „Wśród klientów najlepszych marek w rankingu, w tym marki Benjamin Moore, ponad 50% deklaruje, że na pewno kupi te farby ponownie. Pozostali producenci mogą liczyć na lojalność co najwyżej ok. 35% klientów”.
Czytaj również: Konkurs Kadry Modernizmu, główną nagrodą iPad
Jak wybieramy farby? Jak i co malujemy?
Badania przeprowadzone przez firmę J.D. Power and Associates były dobrą okazją do sprawdzenia, co wpływa na naszą decyzję o wyborze farb danego producenta. Podczas podejmowania decyzji o zakupie najczęściej kierujemy się własnymi doświadczeniami dotyczącymi farb danej marki – tak zachowuje się 54% ankietowanych. Ponad jedna czwarta respondentów (26%) opiera swój wybór na opiniach i radach obsługi sklepu, rodziny, przyjaciół, wykonawcy, czy projektanta. Zaledwie 10% klientów do zakupu są w stanie nakłonić akcje promocyjne i rabatowe na dany produkt.
Czytaj również: Umorzenie postępowania w sprawie dźwigu przy porcie lotniczym w Balicach
Z badań firmy J.D. Power and Associates wynika, że przeważnie decydujemy się malować samodzielnie (82%), choć odsetek klientów korzystających z profesjonalnych firm wykonawczych wzrósł w porównaniu z zeszłym rokiem z 11% do 16%. Z kolei najczęstszym zmianom kolorystycznym poddawane są sypialnie (48%), a rzadziej salony (37%) i łazienki (33%).
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem reklamy na billboardach oraz jej kosztach, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzic stronę https://reporterz...
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 534 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....

