Grupa Selena umacnia pozycję w Rosji

Grupa Selena umacnia pozycję w Rosji

Grupa Selena – holding spółek prowadzących produkcję i dystrybucję chemii budowlanej na całym świecie – konsekwentnie zwiększa udział w rynku rosyjskim. Wartość sprzedaży w Rosji w 2010 roku była o ok. 45% wyższa niż w roku poprzednim. Czytaj dalej

Selena jest liderem na rosyjskim rynku pistoletowych pian poliuretanowych dzięki marce Tytan Professional i wysokowydajnej pianie Tytan 65. Rosyjski sektor budowlany jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków pod względem liczby nowych inwestycji w ciągu ostatnich dwóch lat. Obserwowany rozwój gospodarczy przełożył się na widoczną poprawę koniunktury w budownictwie, związaną z zapotrzebowaniem na nowoczesne powierzchnie biurowe i handlowe. Rosnąca liczba inwestycji to także wynik dynamicznego rozwoju i ekspansji lokalnych przedsiębiorstw, korzystających z napływu funduszy z eksportu surowców.

 


Jak z sukcesem wejść na rynki zagraniczne?

 

Rozszerzanie oferty o nowe produkty flagowej marki Tytan Professional oraz zdobywanie kolejnych kanałów dystrybucji to kluczowe założenia strategii ekspansji Grupy na rynkach wschodzących. Działania handlowe Grupy Selena na terenie Rosji prowadzone są przez spółki Selena Vostok i Kvadro. Oferta Grupy Selena w Rosji obejmuje m.in. piany poliuretanowe, uszczelniacze i kleje pod brandami Tytan Professional i Artelit.

 

Piana do montażu okien nie emitująca oparów

 

Asortyment Grupy Selena obejmuje nowoczesne i łatwe do stosowania produkty. Spółka konsekwentnie poszerza swoją ofertę produktową wprowadzając na półki innowacyjny asortyment. W 2010 w ofercie Seleny na rynek rosyjski pojawiło się wiele nowości, np aplikatory kątowe 360 stopni. Wyposażone w nie są produkty marki Tytan Professional. Aplikator kątowy wdrożony przez Grupę Selena – pierwszy tego typu na rynku rosyjskim – ułatwia nakładanie produktów w trudno dostępnych miejscach.

 

„Wielkość sprzedaży Seleny Vostok już drugi rok z rzędu ma bardzo wysoką dynamikę. Rosja to jeden z niewielu rynków światowych, na którym w 2010 roku mogliśmy obserwować tak silny wzrost gospodarczy i poprawę koniunktury, co pozytywnie wpłynęło na wyniki spółki. Wzrost sprzedaży widoczny jest także na innych rynkach Grupy Selena, takich jak Hiszpania, Brazylia czy Polska. Planujemy zwiększać moce produkcyjne Grupy oraz kontynuować dywersyfikację oferty produktowej, co pozwoli nam na dalszą ekspansję działalności oraz utrzymanie silnej pozycji na zagranicznych rynkach w kolejnych latach” – powiedział Krzysztof Domarecki, Prezes Zarządu Selena FM SA.

 

 

 

2011-02-17
Źródło: Genesis PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności
  • Transport i spedycja Liczba postów: 32 Grupa: Trudne tema... Deira metro station serves one of Dubai’s oldest and most vibrant neighborhoods. This metro stop provides access to traditional souks, local restaurants, and bu...
  • Architekt Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... I’ve been using SnapTube for quite a while now and totally get the need for lightweight apps that deliver smooth streaming without killing phone performance. Wh...
  • Co mi polecicie na taki wyjazd? Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Trafiłam ostatnio na coś, co może się komuś przyda. uganda wycieczka brzmi nietypowo, ale jak się wczytać, to widać, że to nie tylko safari. Są goryle, parki na...
  • Telewizja internetowa Liczba postów: 184 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które działają w e-commerce albo prowadzą usługi online, zrozumienie marketingu cyfrowego to absolutna podstawa. Przeczytałem ostatnio poradnik z 5 sp...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19803 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 146

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >