
Grupa Selena umacnia pozycję w Rosji
Grupa Selena – holding spółek prowadzących produkcję i dystrybucję chemii budowlanej na całym świecie – konsekwentnie zwiększa udział w rynku rosyjskim. Wartość sprzedaży w Rosji w 2010 roku była o ok. 45% wyższa niż w roku poprzednim.
Czytaj dalej
Selena jest liderem na rosyjskim rynku pistoletowych pian poliuretanowych dzięki marce Tytan Professional i wysokowydajnej pianie Tytan 65. Rosyjski sektor budowlany jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków pod względem liczby nowych inwestycji w ciągu ostatnich dwóch lat. Obserwowany rozwój gospodarczy przełożył się na widoczną poprawę koniunktury w budownictwie, związaną z zapotrzebowaniem na nowoczesne powierzchnie biurowe i handlowe. Rosnąca liczba inwestycji to także wynik dynamicznego rozwoju i ekspansji lokalnych przedsiębiorstw, korzystających z napływu funduszy z eksportu surowców.
Jak z sukcesem wejść na rynki zagraniczne?
Rozszerzanie oferty o nowe produkty flagowej marki Tytan Professional oraz zdobywanie kolejnych kanałów dystrybucji to kluczowe założenia strategii ekspansji Grupy na rynkach wschodzących. Działania handlowe Grupy Selena na terenie Rosji prowadzone są przez spółki Selena Vostok i Kvadro. Oferta Grupy Selena w Rosji obejmuje m.in. piany poliuretanowe, uszczelniacze i kleje pod brandami Tytan Professional i Artelit.
Piana do montażu okien nie emitująca oparów
Asortyment Grupy Selena obejmuje nowoczesne i łatwe do stosowania produkty. Spółka konsekwentnie poszerza swoją ofertę produktową wprowadzając na półki innowacyjny asortyment. W 2010 w ofercie Seleny na rynek rosyjski pojawiło się wiele nowości, np aplikatory kątowe 360 stopni. Wyposażone w nie są produkty marki Tytan Professional. Aplikator kątowy wdrożony przez Grupę Selena – pierwszy tego typu na rynku rosyjskim – ułatwia nakładanie produktów w trudno dostępnych miejscach.
„Wielkość sprzedaży Seleny Vostok już drugi rok z rzędu ma bardzo wysoką dynamikę. Rosja to jeden z niewielu rynków światowych, na którym w 2010 roku mogliśmy obserwować tak silny wzrost gospodarczy i poprawę koniunktury, co pozytywnie wpłynęło na wyniki spółki. Wzrost sprzedaży widoczny jest także na innych rynkach Grupy Selena, takich jak Hiszpania, Brazylia czy Polska. Planujemy zwiększać moce produkcyjne Grupy oraz kontynuować dywersyfikację oferty produktowej, co pozwoli nam na dalszą ekspansję działalności oraz utrzymanie silnej pozycji na zagranicznych rynkach w kolejnych latach” – powiedział Krzysztof Domarecki, Prezes Zarządu Selena FM SA.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Moda Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...