Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych

Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych

Banki chciały sprzedać jak najwięcej kredytów hipotecznych, dlatego w zeszłym roku silnie reklamowały hipoteki. W 2011 r. powinno być podobnie, bo kredyty mieszkaniowe to ciągle sztandarowy produkt instytucji finansowych

Banki, które wydały najwięcej na reklamę


Na promocję produktów i kampanie wizerunkowe poprawiające rozpoznawalność własnej marki banki wydały w ubiegłym roku ponad 925 mln zł. W porównaniu z 2009 r. to wzrost o 28 mln zł, czyli o 3 proc. – wynika z danych zebranych przez firmę Kantar Media dla „DGP”. To zestawienie nie uwzględnia jednak rabatów, które mogą sięgać nawet 30 – 60 proc.

Przy planowaniu wydatków na 2010 r. bankowcy obawiali się kontynuacji kryzysu, cięli więc wydatki na rozbudowę sieci oddziałów czy reklamę. Po wynikach pierwszego półrocza okazało się jednak, że w branży kończy się spowolnienie i nie trzeba już oszczędzać. Stąd wzrost wydatków na promocję.

 

Czytaj więcej...

2011-02-14
Źródło: Gazeta Prawna

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
  • Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
  • w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
  • Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19687 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 180

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >