Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych
Banki chciały sprzedać jak najwięcej kredytów hipotecznych, dlatego w zeszłym roku silnie reklamowały hipoteki. W 2011 r. powinno być podobnie, bo kredyty mieszkaniowe to ciągle sztandarowy produkt instytucji finansowych
Banki, które wydały najwięcej na reklamę
Na promocję produktów i kampanie wizerunkowe poprawiające rozpoznawalność własnej marki banki wydały w ubiegłym roku ponad 925 mln zł. W porównaniu z 2009 r. to wzrost o 28 mln zł, czyli o 3 proc. – wynika z danych zebranych przez firmę Kantar Media dla „DGP”. To zestawienie nie uwzględnia jednak rabatów, które mogą sięgać nawet 30 – 60 proc.
Przy planowaniu wydatków na 2010 r. bankowcy obawiali się kontynuacji kryzysu, cięli więc wydatki na rozbudowę sieci oddziałów czy reklamę. Po wynikach pierwszego półrocza okazało się jednak, że w branży kończy się spowolnienie i nie trzeba już oszczędzać. Stąd wzrost wydatków na promocję.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Detektyw - czy ktoś korzystał Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeśli temat jest delikatny, dobrze sprawdzić podstawowe informacje i zakres usług na https://detektyw-polska.com.pl/. Jasny opis działań i kontakt ułatwiają oce...
- Agencje ochrony Liczba postów: 301 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 118 Grupa: Trudne tema... Remini Mod APK is an advanced AI-powered photo enhancement app that transforms old, blurry, or low-quality images into sharp, clear, and vibrant pictures. It us...
- Laweta w Częstochowie Liczba postów: 44 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...
- Jak wybrać pomoc drogową? Liczba postów: 27 Grupa: Trudne tema... Wybór odpowiedniej pomocy drogowej poprzez pozycjonowanie strony internetowej może być kluczowy w sytuacjach awaryjnych na drodze. Pozycjonowanie strony WWW w h...

